Clean eating

Zdjęcia ©WeHeartIt

TO RÓB!
1. Jedz 4-6 małych posiłków dziennie.
2. Jedz codziennie śniadanie (do godziny po przebudzeniu!).
3. Jedz zdrowe tłuszcze każdego dnia.
4. Pij dużo wody! (1,5-2 litry dziennie).
5. Noś ze sobą zdrowe przekąski i posiłki.
6. Polegaj na świeżych owocach i warzywach, które dostarczą ci witamin, błonnika, enzymów.
7. Przestrzegaj prawidłowych rozmiarów porcji.


TEGO NIE RÓB!
1. Nie jedz przetworzonych produktów, białej mąki i cukru.
2. Nie jedz produktów zawierających konserwanty.
3. Nie jedz sztucznych słodzików.
4. Nie jedz sztucznego, gotowego do odgrzania, jedzenia.
5. Nie jedz tłuszczy nasyconych i trans.
6. Nie pij napoi z dodatkiem cukrów (coca-cole, soki)
7. Nie pij alkoholu.
8. Nie jedz produktów, które nie mają składników odżywczych.
9. Nie powiększaj swoich porcji!
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Super zdjęcia, bardzo zachęcają do czytania wpisu.
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I te burgery na końcu ;p
    Jak tu się trzymać diety jak takie zdjęcia wstawiasz :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teoria wszystkim znana, jednak praktyka już nie tak bardzo ;)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ciężko się powstrzymać od tych wszystkich rzeczy..

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre rady, ale trudne XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno się dostosować do tych rad ale jednak się da myślę też że czasem można sobie troszkę odpuścić :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post , świetne rady ale moim zdaniem trudne do wykonania ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super notka i blog! No w końcu trzeba się przełamać. Dobre rady !
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    Może wspólna obs ?
    Buziaaki !
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się post, bardzo motywujący. Zobaczymy jak to wyjdzie z moją silną wolą. :) Miłego wieczoru!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny wpis i rady! :)
    Czasami ciężko powstrzymać się od zjedzenia tych słodkości.
    Szczególnie, że tak smacznie wyglądają.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rady! Będę musiała ograniczyć spożywanie sztucznych słodzików ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny post :)
    Powinnam zmienić kilka swoich żywieniowych nawyków...
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatne rady, chociaż ja nigdy nie umiałam utrzymać zdrowego odżywiania :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze cały twój blog mi się podoba ;) Rozwijasz na nim wiele ciekawych i coraz bardziej popularnych tematów.Na pewno będe tu często zaglądać ;)

    Pozdrawiam
    Kreatywnatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie te rady to nic nowego, ale świetna rzecz dla początkujących ;) Świetnie uzupełniłaś wpis zdjęciami.

    Pozdrawiam
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosuję się do wszystkich prawie ;) ;D
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz.:) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi sie mega podoba ten pomysl na jedzenie zrobione w arbuzie, zapewne bardzo czasochlonne ale efekt powalajacy :D

    http://aanaxie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na posta,jednak ja bym nie wytrzymała pijąc samą wodę i nie jedząc słodyczy.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uważam, że od czasu do czasu można sobie na jakieś niezdrowe jedzonko pozwolić, ale faktycznie lepiej dla organizmu jest jak odżywiamy się zdrowo. Zdjęcia są bardzo inspirujące, zwłaszcza te kolorowe, zdrowe ;) I też lubię weheartit!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja juz nawet nie lubie fast foodów :D
    Mój blog-klikkk

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przydatne porady!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Zasady znam, ale tak ciężko się stosować ... najtrudniejsze to jeść śniadania, dla mnie to czasami nie do przeskoczenia :(

    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko to co się czyta wydaje się takie łatwe do zrobienia, ale jak zwykle z realizacją tego jest ciężej. :D
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie najgorzej jest z tymi śniadaniami.. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Robie wszystko jak w pierwszych punktach :) To są już moje nawyki więc da się :) Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. super rady <3

    wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. na szczescie udaje mi sie stosowac do wszystkich twoich zalecen :) pozdrawiam

    w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga http://justemsi.blogspot.com/ i do obserwowania mnie na instagramie (za wszysciutko sie odwdzieczam <3)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno skorzystam ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Staram się trzymać tych rad, ostatnio robię duże postępy!
    Nawet zrezygnuję z wizyty w Mr Pancake w Wawie...
    Czekam na przepisy, naprawdę je uwielbiam, właśnie w twoim wykonaniu, bo są łatwe i przepyszne ♥ Ciasteczka owsiane- boskie! Placki bananowe- weekendowe must have na talerzu, zielony koktajl- a co innego na drugie śniadanie? lepiej gdy zrobię "deser fitness", niż gdy kupię babeczki w cukierni.
    Zbieram się na batatowe frytki, bo batatów nigdy nie jadłam a słyszałam o ich właściwościach. Mogę się spytać, gdzie dostałaś te bataty, bo szukam i szukam i znaleźć nie mogę xd
    Jak skombinuję melona, to NA PEWNO zrobię "smoothie bowl" jestem przekonana, że będzie smakowite... mniam.
    Pozdrawiam
    swiatlociemnosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Staram się zdrowo odżywiać i myślę że wszystkie twoje rady są bardzo przydatne :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja się nie ograniczam i mam to w dupie w sumie :D Ale mega dużo ćwiczę XD

    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Przydatne rady! Ja postanowiłam że zacznę pić 2 litry wody dziennie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Naprawde motywujesz do bycia fit.
    Świetne rady i muszę zacząć je stosować bo wakacje już niedługo!

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale super. Mega przydatne porady :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Od dłuższego czasu staram się zdrowo jeść :)
    Przydatny post!

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ja kocham zdjęcia jedzenia! Ogólnie to...lubię jeść XD
    A jeżeli jest zdrowo i przyjemnie dla oka...to już cud, miód i malina! Super post :D

    Piąteczka? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. rady w sumie oczywiste, ale niestety nie do wszystkich docierają :D
    ja staram się nie popadać w skrajnosć, wiec jem równiez niezdrowe rzeczy typu słodycze, ale za to odstawiłam całkowicie soki i napoje gazowane :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  38. No nie, przez te wszystkie zdjęcia zrobiłam się głodna :/
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!