5 produktów poprawiających pamięć

Składniki odżywcze zawarte w tych owocach pomagają na problemy w funkcjonowaniu mózgu związane z wiekiem, doskonalą uczenie się, zdolności motoryczne i widzenie.

Galusan epigallokatechiny zawarty w tym naparze chroni mózg. Zmniejsza ilość białka, które gromadzi się w płytkach połączonych z utratą pamięci i uszkodzeniami nerwów.

3. Gorzka czekolada (co najmniej 75%)
Czekolada ta redukuje zapalenia i może pomóc zapobiegać utlenianiu w mózgu, który jest prekursorem wielu chorób neurologicznych.


Owoce te mogą mieć zdolności do walczenia z demencją. Witamina C w nim zawarta jest znanym czynnikiem w zmniejszeniu chorowań na Alzheimera.


Te zdrowe jednonienasycone kwasy tłuszczowe zwiększają przepływ krwi do mózgu. Oznacza to, że więcej tlenu dostaje się do tych części mózgu, które pomogą ci myśleć i pamiętać szczegóły. 

Zdjęcia ©WeHeartIt
Wszystkie informacje są zaczerpnięte z internetu.
tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Jagody i jabłka uwielbiam ;) ja jeszcze słyszałam o orzechach ;D
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zielona herbate, goszką czekolade i jabłka, dobrze wiedzieć ze działają też na moja pamiec

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością na lato, gdyż wtedy znów będę mogła chodzić na jagody do lasu :D Gorzką czekoladę, a także jabłka spożywam często, ale nie wiedziałam do końca że mają takie właściwości. Ciekawy post :)
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jem każdą rzecz jaka wymieniłas i tak mam slabą pamięć :D mój chlopak to wszystko pamięta hahaha

    Wróciłam, nowy post - zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham jagody, tylko szkoda że tak krótko jest na nie sezon ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i przydatny post :)
    Zapraszam na bloga: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie uwielbiam, a pamięć nadal mam słabą hahah
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie wiedziałam że jagody pomagają :D fajnie bo lubię :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy i przydatny post ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jagody... Matko, jak dawno ich nie jadłam!
    W lecie gdy będzie sezon na dużo cudnych owoców zapewne poszaleję :D
    A awokado nigdy nie jadłam, koniecznie muszę spróbować
    swiatlociemnosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam gorzką czekoladę i jabłka. ;)
    a zakochana jestem w zielonej herbacie i jagodach ;)
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Awokado najlepsze w smoothie!

    Zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja wciąż nie mogę się przekonać co do avocado choć wiem że ono jest bardzo zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że to jedzenie ma jakiś wpływ na pamięć xd.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super post ! Nie wiedziałam, że jagody poprawiają pamięć ! :O
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooj, w tak młodym wieku to moja pamięć jest tragiczna, a raczej jej brak :D
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. całe szczęście że te smakołyki nie dośc że poprawiają pamięć, to jeszcze świetnie smakują <3
    zapraszam też w wolnej chwili do mnie. po dłuższej przerwie wróciłam do blogowania i zaczynam zupełnie od nowa, więc będzie mi ogromnie miło, jeżeli zostaniesz u mnie choć na chwilkę i mam nadzieje że w związku z tym spodoba ci się tam :) www.mowmikasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mi awokado nie smakuje, ale słyszałam że orzechy też mają podobne działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post, przyda mi się! :)))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Awokado co prawda nie jadłam, ale za to staram się codziennie pić zieloną herbatę, często jem jabłka, a do gorzkiej czekolady muszę wrócić :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  21. akurat wszystkie 5 bardzo lubię :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiedziałam tylko o tych właściwościach gorzkiej czekolady :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zielona hebata w tym zestawieniu bardzo mnie cieszy <3 ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Avocado is my obsession right now! Thanks for sharing :)

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz super bloga! <3 Wpadnij też do mnie jak masz ochotę : http://gold-b3rry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. To już wiem dlaczego mam taką słabą pamięć... ;D
    Jagód nie lubię, herbaty nie piję, gorzkiej czekolady nie jem prawie wcale, jabłko zdarza mi się zjeść może raz w miesiącu, a awokado nigdy nie jadłam. xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Powinnam mieć pamięć absolutną, bo uwielbiam wszystkie te pięć produktów :) jagody zbieram sama w lesie, zieloną herbatkę piję i bardzo ją lubię, gorzką czekoladę jem dosyć często, jabłka jem codziennie, mam sad a co za tym idzie pełno jabłek, rzadziej jem awokado ale bardzo je lubię :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiem, że orzechy też dobrze sobie z tym radzą :D Uwielbiam awokado i zieloną herbatę, więc idealnie, hah ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiedziałam, że aż tyle smacznych rzeczy pomaga nam w zapamiętywaniu :)

    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Akurat zieloną herbatę kocham :D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę w końcu spróbować awokado ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  32. Potwierdzam jabłko bardzo poprawia się skupić :)

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. To dopiero jest ciekawe! A przyznaję, że z pamięcią mam małe problemy. Uwielbiam zieloną herbatę i gorzką czekoladę, ale fakt, rzadko po nie sięgam. Nie wiedziałam, że tak działają. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam pojęcia, że te produkty pomagają pamięci :D
    Btw- czy tylko ja nie znoszę smaku avocado? :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie wiedziałam że te produkty poprawiają pamięć. Ale skoro już wiem będę częściej po nie sięgać :) szczególnie jagody :)

    Pozdrawiam!
    Www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. a to o takich zastosowaniach nie wiedzialam.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam jabłka :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  38. jabłka jem codziennie ;)


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi na tej liście brakuje orzechów :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie lubię avocado,ale reszta pycha i ja jeszcze słyszałam o orzechach :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. wow! nie wiedzialam o tym nawet :o swietny post!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post jak i cały blog. Chętnie sprawdzę te produkty.
    Na pewno jeszcze tu zajrzę i liczę, że Ty również wpadniesz do mnie!:)
    larisa-prettiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. W życiu nie pomyslałabym że jabłka jakkolwiek działają na pamięć a tu proszę! jakie zaskoczenie:D

    http://kreatywnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!