Obserwacja za obserwację?

 

Fajny blog. Obs za obs? Wpadnij do mnie <klik> - ile razy coś podobnego widziałaś na swoim blogu? Nie zliczysz? Ja też nie.
Wiele początkujących blogerek myśli, że poprzez wzajemną obserwację, która nie wnosi prawdziwych czytelników, rozsławi swojego bloga. Nic bardziej mylnego. Nikt chyba nie chcę aby pod postem, nad którym się napracujesz, ktoś napisał: Super post! Obserwujemy? Zacznij! Mój blog-klik. Mija się to z celem prowadzenia bloga i strasznie denerwuje.
Chyba prawie każdy, kto prowadzi bloga, chciałby aby jego strona internetowa była popularna, ale to wymaga czasu a nie pustych obserwacji. Bo co z tego, że masz dwa tysiące obserwatorów jak jest tylko kilka czytelników?
Ja osobiście ignoruje takie komentarze. Jeśli podoba Ci się blog - zaobserwuj go i komentuj gdy będzie nowy post zamiast cały czas pisać jeden i ten sam komentarz, który nie nic nie wnosi do postu.
Więc jeśli chcesz napisać taki komentarz to od razu sobie daruj, bo ja się obserwacjami nie wymieniam. :)

 
 
 
 
| bluzka - Sinsay | spodenki - Cubus | buty - Converse | zegarek - Szachownica |
 
 
 

A Wy co sądzicie o obserwacji za obserwację?

tumblr | instagram | vinted |

 

Komentarze

  1. Obserwacje za obserwacje nie w wnioskują nic dobrego. Takie obserwacje są puste i twój blog nie słynie z tego ze wybił sie pod względem tego jaka kreatywnością sie "wylal" a posty są bardzo udane. To jest droga na skróty.. Ale czy na pewno to jest dobre rozwiązanie?
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również drażnią mnie tacy blogrzy. Co to za przyjemność prowadzić bloga tylko i wyłącznie dla liczby.
    Niektórzy są bezczelni do tego stopnia, że wklejają sam link do bloga w komentarzu. Nawet nie napiszą, czy też raczej wiosną "Fajny Blog"...
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ! Niesamowity blog ! ;) Widać że wkładasz w niego dużo pracy ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. na czytelników trzeba sobie zapracować :)

    Pozdrawiam i cudownego tygodnia życzę ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie sie z tobą zgodze. Tego typy komentarze są wkurzające bo bym wolałabym dostac opinie na temat postu ktory napisalam bo to by dla mnie wiecej znaczyło niz "super blog- tutaj jest mój, klick ". chociaz nie widze nic złego w zostawianiu linka to swojego bloga, tak jak na przyklad ja bo to jest w typu podpisu pod komentarzem.

    A tak wgl to dzieki za komenatarz u mnie :)

    https://veronika-dbk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak piszesz - po co nam 2000 obserwatorów jak w tej liczbie znajdzie się raptem 20 stałych? ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie lubię takich komentarzy typu "Fajny blog. Obs=obs?" I tak wgl to uwielbiam robić zakupy w Szachownicy :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja nie cierpię jak mi ktoś spami "fajny blog, obserwujemy? zacznij". Ja sądzę że to tylko swiadczy o poziomie blogera a jak tak ktoś piszę to nie jest dla mnie blogerem tylko głupim spamerem.

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo madra notka. Jeśli chcę żeby mój blog był rozpoznawalny, nie spamię ludziom w ten sposób i jestem zdania, że jeśli komus sie spodoba, to po prostu zaobserwuje! Jak dla mnie takie wymuszone komentarze i obserwacje nie mają sensu :/
    Świetny post <3

    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobne zdanie, jak Ty :) Ale niektórych dowartościowuje liczba, a nie jakość "czytelników" :) Ładne zdjęcia!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Choruję na trampeczki !! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Samą 'obserwację za obserwację' akceptuję, ale te komentarze typu 'kopiuj wklej' już nie za bardzo mi się podobają, a tego jest naprawdę sporo. Masz rację, że to trochę mija się z celem, a jak ktoś chce, aby jego blog był popularny to trzeba troszkę spędzić czasu nad nim, a nie promować się u innych :/ Śliczne zdjęcia, jaka Ty chuda jesteś! :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś bawiłam się w obs za obs ale teraz wiem że to był błąd <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma co tego negować, to część blogofery - spam.

    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. POKLIKANE w banerki tak jak prosiłaś :)
    Klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny outfit, bardzo ci w nim do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie cierpię takich komentarzy! Niedawno dostałam komentarz "śliczne zdj, ładnie wyglądasz obs za obs? " w poście gdzie było zdjęcie telefonu... To się już żałosne robi. Poza tym śliczne buty :d
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. podobaja mi się zdjecia i to co piszesz jest max słuszne :)
    słoik dżemu - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale z Ciebie chudzinka! :)))) A co do obs za obs - masz rację i cieszę się, że coraz młodsze osoby buntują się przeciwko takiej "modzie".
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.lady-lepida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W zupełności się z tobą zgadzam. Nawet, gdy zaczynałam, ignorowałam obs/obs, bo wiem, że ta osoba którra to proponuje i tak nie wejdzie na mojego bloga :) Wolę sama się natrudzić i zdobyć swoich czytelników ;))

    Zapraszam na nowy post, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. myślę że nie jest to aż takie złe, gdy osoba przeczyta post i się o nim wypowie, tylko takie obserwacje za obserwajcę toleruję c:

    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie masz racje!

    bajeerancko.blogspot,com
    Może wolisz filmy?
    https://www.youtube.com/channel/UCEOjrV68FaP0jfv1hoBMaCw
    Będzie miło jak wejdziesz w ten link
    http://www.stylemoi.nu/hello-kitty-raglan-sleeve-cropped-t-shirt.html?acc=564
    Masz snapa? Chcesz dodać? takadominika

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie rozumiem fenomenu i powodzenia tej "obserwacji za obserwację" w blogosferze - to nie liczby się liczą :/
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Daaria, you are so lovely girl!
    very cute comfortable look!

    better than yesterday

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie akceptuję wymian obserwacji- prawdziwi czytelnicy sami będą chcieli obserwować mojego bloga.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też takie puste komentarze ignoruję
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jak dla mnie obserwacja za obserwacje to coś bez sensu więc zgadzam się z tobą.
    http://vnatalieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. dobrze napisane!
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście, takie komentarze pod postem, w który włożyłaś dużo pracy są przykre i wyrażają brak szacunku do cudzej pracy. Niestety, wielu zależy na obserwacjach i kliknięciach nawet nie dlatego, by rozsławić blog, który prowadzą z pasją i sercem, ale po to, by utrzymywać mnóstwo różnych współprac.
    Bardzo mądry post, jest w nim wiele prawdy.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz rację ja również nie przepadam za takimi pustymi komentarzami. Super zdjęcia i bardzo fajny desing :)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<
    Mogę liczyć na kilka klinięć w tym poście? To dla mnie ważne
    >wishlista DRESSLINK KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację mnie tez denerwują takie puste komentarze, które nie wnosza nic na mojego bloga ani na jego jakąkolwiek poprawę. Świetne zdjęcia i bardzo ładny design :)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<
    Mogę liczyć na kilka klinięć w tym poście? To dla mnie ważne
    >wishlista DRESSLINK KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś pisałam na ten temat postu u siebie :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ciekawy post i śliczne zdjęcia ^^

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne spodenki, szukałam podobnych ostatnio i nigdzie nie mogłam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapraszam do mnie :

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja kompletnie nie rozumiem fenomenu obs=obs. Przecież to tylko liczba, która nic nie wnosi do bloga a jedynie zaśmieca nam listę blogów odwiedzanych.

    Nowy Post!- Klikniesz w linki na dole?
    Mój post na FAMFY!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. szczerze to mało kto do mnie tak wpada i wymusza obserwacje, takze nie znam problemu u siebie, ale widze podobne komentarze na innych blogach...ignoruje je ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. To prawda, że obserwacja za obserwację niczego nie daje... Lepiej mieć dwóch prawdziwych obserwatorów niż tysiące na niby:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  39. nic dobrego i tylko puste liczby to o tym sądzę, owszem kiedyś sama tak robiłam, ale kto od tego nie zaczynał? :)

    Dziękuje za komentarz, będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ponownie. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia i całej reszty wakacji xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja osobiście nie jestem w stanie znieść komentarzy tego typu, kiedy je widzę, to nawet nie wchodzę na dany blog. Super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post, bardzo ciekawie piszesz ;)
    Zapraszam do mnie, może akurat blog Ci się spodoba :)


    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka z Ciebie chudzinka!!!
    Mnie też denerwują takie komentarze. Ale najbardziej irytuje mnie dwulicowość ludzi, którzy niby nie są za takimi rzeczami a i tak je robią. Już nie raz się z tym spotkałam! Ale ogólnie, tak - zgadzam się z Tobą! :)

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie toleruję takich komentarzy. Ładne fotki ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Uważam ta samo... ;)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. To jest chyba jedna z najbardziej denerwujących rzeczy w blogosferze i to tylko świadczy o tym, że liczą się tylko i wyłącznie obserwacje a nie przyjemność z blogowania. Btw gratuluję twojej metamorfozy! Jesteś wspaniała i pokazałaś, że jak tylko się chcę to można wszystko osiągnąć!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. W sumie to jak mnie ktoś o to pyta pod koniec komentarza to nie mam nic przeciwko, ale jeśli widzę krótki komentarz, który ma na celu tylko nabijanie sobie wejść i obserwacji na blogu, to aż białej gorączki dostaje.

    http://written-by-oliwia.blogspot.com/ <- zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. super post:D bardzo lubie czytac twoje posty:) swietnie piszesz
    piekne zdjecia<3 zapraszam rowniez do nas http://styledivision1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładne zdjęcia i świetna bluzka!
    Na moim blogu ciągle spotykam się z takimi prośbami. Toleruję je i nie mam nic przeciwko, jeśli dana osoba wysiliła się bardziej z komentarzem oprócz zdania - "super post". Gorzej gdy komentarz wygląda, jakby był 'hurtowo wklejany'. To jest najbardziej smutna sprawa, gdy Ty naprawdę wiele włożysz w napisanie nowego postu, dopniesz go na ostatni guzik, poruszysz ciekawą sprawę, a ktoś nawet nie raczy przeczytać zdania i odpowiedzieć choć na jedno pytanie. Niestety do tego trzeba się przyzwyczaić. Choć muszę przyznać szczerze i bez bicia, że czasem zgadzam się na wspólną obserwację, ale tylko w sytuacji, gdy blog naprawdę mi się spodoba. Tyle, że później nie mam w zwyczaju prosić się o obserwację u mnie, ponieważ jestem tego zdania, że jeśli komuś mój blog naprawdę się spodoba to zaobserwuje od razu. Dodatkowo naprawdę bez sensu tworzyć później 'armię pustych czytelników', którzy są tylko dla liczby.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  49. ja również szukam stałych czytelników, co mi z pustych obserwacji, gdzie pozniej nikt nie zaglada na tego bloga, bo byl to jeden z tysięcznych... pozdrawiam i buzka :*

    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Mega zdjęcia. ;)
    Nowy post u mnie ;>
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Takie prośby są nie tylko denerwujące, ale żałosne i zaśmiecają bloga. :/
    anssbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. ale jesteś chudzinka! świetne spodenki!
    poklikałam w banery tak jak prosiłaś ;)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  53. najwiecej na blogspocie jest takich komentarzy. Ludzie patrzą na ilośc a nie jakość. - co jest wazniejsze. :)
    bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam :) twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Very nice! follow me on gfc and i follow you back! kiss! 👄

    OdpowiedzUsuń
  55. Raz odbyłam bardzo krótką rozmowę na ten temat z użytkowniczką facebooka, która tak postowała w grupach dla blogerów. Powiedziałam jej, że tak prawdziwych czytelników nie zdobędzie. Odpowiedziała mi, że ona już od jakiegoś czasu to robi i ludzie zazwyczaj zostają (w sensie obserwacje). Totalnie nie o to mi chodziło, więc powiedziałam: może obserwacje zostają, ale nie znaczy to, że wchodzą na twojego bloga. Wyjechała mi z tym samym. :P Uważam, że takie blogi są dla współprac, byle tylko szybko zdobyć obserwatorów i mieć szansę w sklepach.

    https://oczyoutsidera.blogspot.com/ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  56. Zdjęciaaa <3

    Zapraszam do mnie :)

    (www.polayourstyleyourway.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  57. W końcu ktoś mądrze mówi! Bardzo denerwują mnie też komentarze typu "super post" i potem od razu zaproszenie na bloga, które jest 5 razy dłuższe od komentarza. No niestety, ale wtedy nie wchodzę :D

    Miłego dnia!
    agataosinska9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne zdjęca, piękna stylizacja.
    Może obserwacja ?
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. masz racje! bez sensu jest mieć 5000 osób które nie wchodzą na twojego bloga, wolę mieć 50 osób które są aktywne i czekają na nowe posty :)

    http://casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgadzam się z tobą w 100% wole mieć 200 moich prawdziwych czytelników ,którzy z własnej woli i chęci zaobserwowali mojego bloga niż mieć 1000 obserwujących ,którzy zaobserwowali mojego bloga ponieważ wymieniłam się obserwacją i nie będą wcale na niego wchodzić.To przykre gdy patrzę na twoje komentarze pod tym postem i widzę,że ktoś i tak piszę pod takim postem "może obserwację?" Widać ,że wcale nie przeczytał tego co napisałaś tylko olał to.Szczerze mówiąc takie osoby nie mają szans aby kiedyś "wybić się" chodź trochę. Świetnie napisane.
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  61. W komentarzach tego typu najbardziej denerwuje mnie "świetne zdjęcia" ponieważ w ten sposób osoba której zdjęcia naprawdę są bardzo dobre myśli, że ktoś napisał tak ponieważ nie przeczytał posta. Mam nadzieje, że wiesz o co mi chodzi :D.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  62. Przejrzałam praktycznie całego twojego bloga i szczerze będę się zagłębiać i wracać do każdego posta... bardzo fajnie piszesz i wydaje mi się, że jesteś bardzo sympatyczną i ciepłą osobą...
    Masz rację, jeśli chodzi o tego typu komentarze... wtedy prowadzenie bloga totalnie mija się z celem... osoby, które w tym momencie mają bardziej 'popularne' blogi naprawdę sobie na to zapracowały dobrymi postami i tematem bloga, który interesuje innych... o wiele lepiej jak blog rośnie powoli... przynajmniej wiadomo, że zawdzięczasz wszystko sobie i swojej ciężkiej pracy a nie grupce ludzi, którzy tylko patrzą na liczby.
    Buziaki:*
    http://brunetka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Moim zdaniem , z obserwacji za obserwację preferują ludzie , którzy nie są pewni tego co robią. , i chcą się przez to dowartościować. Uważam, że lepiej mieć garstkę prawdziwych czytelników niż 1000 takich którzy nic nie wnoszą. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  64. Masz rację, to kompletnie mija się z celem. Lepiej mieć garatkę prawdziwych czytelników niż miliony pustych, pozdrawiam
    Zapraszam do słoiczka z miętą KLIK

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam takie same zdanie o tym jak ty!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. super blog!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. tez tego nie lubie , przewazie ignouruje takie komentarze .... :(
    super bluzeczka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ładna bluzeczka :) Tez jestem takiego samego zdania, wolę stałych czytelników niż tylko duży licznik obserwatorów. Zresztą to widać: wchodzę na fb takiego bloga a tam 10/20 tyś. fanów, wchodzę na bloga , a tam raptem parę tysięcy odsłon -od razu widać, że to sztuczni fani, bo jakby każdy z nich choć raz wszedł na bloga to i ilość wyświetleń byłaby inna :)

    OdpowiedzUsuń
  69. ja cię już zaobserwowałam zapraszam :) http://filmymarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Mogę się założyć, ze nawet pod tym wpisem, dostaniesz takie komentarze. Ludzie są śmieszni
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  71. Też ignoruję takie komentarze;) Przez wymianę obserwacjami nikt nic nie osiągnie, więc to bez sensu.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. pięknie wyglądasz, ładnie Ci w zielonym. mamy podobne poglądy :)
    potrzebuje kliknięć w tym poście do shein, pomożesz? oczywiście odwdzięczę się :)

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny post i śliczne zdjecia :)
    Ale ty jestes chuda :o :)
    Zazdroszczę :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Hej super ! obs za obs ? zapraszam do mnie...
    Hahhahahaha żartuję ;D Tak serio to się z tobą całkowicie zgadzam :)
    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!