Moja roczna metamorfoza

Hej,
więc dzisiaj nadszedł czas aby przedstawić Wam moją roczną metamorfozę, gdzie zmieniłam swoje nawyki żywieniowe i zaczęłam żyć aktywnie. Chociaż teraz muszę przytyć parę kilogramów to lepiej się ze sobą czuję.
Na początku swojej przygody, czyli 10 lipca 2014 roku, ważyłam 76 kilogramów. Jak na mój wzrost nie jest to nadwaga, ale gdy chodziłam do lekarza, lekarka za każdym razem mówiła mi żebym trochę schudła. Pod ubraniem, wiadomo, nie było tak widać tego tłuszczu, ale gdy miałam się rozebrać nie mogłam na siebie patrzeć. 
Chociaż ćwiczyłam wcześniej to od wakacji 2014 zaczęłam się zdrowo odżywiać. Na początku stosowałam zdrowe zamienniki - małe kroczki, które weszły mi w nawyk.
Ćwiczyłam sześć razy w tygodniu, a w niedzielę odpoczywałam. Przestałam jeść słodycze. Pozwoliłam sobie na nie dopiero w święta, ale i tak nie zjadłam ich dużo. Teraz to szaleję z nimi, ponieważ są wakacje, a ja i tak muszę przytyć. 
Przez ten rok wykonywałam wszystkie programy Ewy Chodakowskiej jakie znalazłam w internecie, Mel B i Jillian Michaels, czasem ćwiczyłam z XHIT Daily. 


        10 lipca 2014                                                                               11 lipca 2015

Biust: 91 cm                                                                                     Biust: 78 cm
Pod biustem: 82 cm                                                                        Pod biustem: 70 cm
Talia: 76 cm                                                                                      Talia: 60 cm
Pas: 82 cm                                                                                         Pas: 68 cm
Kości biodrowe:  90 cm                                                                  Kości biodrowe: 76 cm
Biodra: 97 cm                                                                                   Biodra: 79 cm
Udo góra: 58 cm                                                                               Udo góra: 41 cm
Udo dół: 43 cm                                                                                 Udo dół: 32 cm
Łydka: 38 cm                                                                                    Łydka: 31 cm
Wzrost: 175 cm                                                                                Wzrost: 176 cm
Waga: 76 kg                                                                                      Waga: 50 kg 

Gdy waga zaczęła spadać nie umiała już stanąć w miejscu dlatego teraz ważę za mało. Muszę przytyć około 10 kilogramów (udało mi się już przytyć 1 kg!). Teraz na szczęście utrzymuję tą wagę, którą mam.
Nie obyło się oczywiście bez problemów (który dla mnie problemem nie jest) a mianowicie przestałam miesiączkować. Robiłam badania krwi - są dobre - i byłam u ginekologa. Muszę po prostu czekać, aż mój organizm przyzwyczai się do wagi. 
To by było chyba na tyle. Jeśli macie jakieś pytania odnoście tego postu to zadawajcie je w komentarzu, a ja odpowiem na nie w następnym poście lub w komentarzu. :)


tumblr | instagram | vinted |

 

Komentarze

  1. powiem Ci że na pierwszych zdjęciach nie widać tych 76 kg
    oponka wokół brzucha jest tylko widoczna,ale to chyba u każdego
    ja jestem na diecie aktualnie, bo testuję suplement ale nie cwiczę do tego i w sumie zgubiłam ok 2,5 kg i
    w sumie jestem zadowolona,
    chciałam sprawdzić czy wytrwam, ja mam tylko 161 wzrotu,ale mam taką budowę że jak waże 50 kg to mi widać szpary między nogami - ble

    OdpowiedzUsuń
  2. Duża zmiana, jak na twój wzrost rzeczywiście mało ważysz, ale wiem o co chodzi z tą wagą które nie chce stać w miejscu. Ja kiedy zaczęłam się zdrowo odżywiać to kiedy doszłam do swojej wymarzonej wagi to i tak szła ciągle w dół. Tak naprawdę trudno jest zdrowo przytyć, jak kiedyś ktoś mi mówił coś takiego to nie chciało mi się wierzyć, bo przecież wydaje się to takie proste :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze myślałam, że jest łatwo przytyć - jednak nie jest to takie proste. Nawet jak jem więcej to i tak waga stoi. :)

      Usuń
  3. Jeju mega metamorfoza. Ja z odchudzaniem dopiero zaczynam.
    Zapraszam do mnie. Pozostaw w komentarzu swojego bloga a napewno na niego zajrze i cos po sobie zostawie.
    nataliaa-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na bloga, może ci się spodoba :)
    http://beautyindropswater.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo duża zmiana.
    Podziwiam.
    http://zuzbloo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał gratulacje, dobrze, że się nie poddałaś rok temu tylko dalej wytrwale ćwiczyłaś. Dajesz teraz przykład następnym dziewczynom.
    Jest cie dużo mniej, a aparatu jest więcej ;)
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swojego czasu też potrafiłam w krótkim czasie bardzo schudnąć i nie panowałam nad wagą, ale teraz mam 180cm wzrostu i 58kg :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O jeju gratuluję ! :D


    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początkowym zdjęciu rzeczywiście widać przede wszystkim brzuch, reszta jakoś tak "gubi się w tłumie". Z tą miesiączką to wiadomo, na krótką metę przyjemnie, ale na dłuższą to jednak problem... Mam nadzieję, że niedługo wszystko wróci do normy. Tak czy inaczej, to baardzo dużo włożonej pracy w ćwiczenia i ducha walki w ograniczaniu się ze słodyczami itp. Podziwiam :). Obyś teraz dobiła do tej odpowiedniej wagi, przez Ciebie zamierzonej i żeby już tak zostało. Swoją drogą mam koleżankę, która waży kilogram mniej i jest dwa centymetry wyższa- u niej to całkowicie naturalne, je całkiem sporo :P. Ludzie są różni i już. Tylko trochę głupio koło niej wyglądam, mimo, że mam teoretycznie wagę idealną do wzrostu :D
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!
    Pozdrawiam :-)

    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale metamorfoza.. Tez musze przytyc.. Tylko mam inny problem.. ;/
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow widać, że bardzo dużo pracy włożyłaś w zmianę swojego ciała i są mega efekty
    gratuluję i trzymam kciuki za powrót miesiączki
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. o wow! *.* ja też sobie ćwiczę

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, podziwiam takie osoby jak ty :D
    zapraszam do mnie :*
    beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O jej. Nie wierze! Gratuluje! ;*
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna metamorfoza !!! Gratulacje :) Wielka praca wykonana perfekcyjnie !

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda super. jestem pod wrazeniem...
    tja bym tylko zalowala zmniejszenia biustu ;) ale to ja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Ci. Naprawdę to, co zrobiłaś ze swoimi nawykami i przyzwyczajeniami jest wielkie! Na pewno było ciężko, ale Ty się nie poddałaś :) Efekt jest piękny. Jednak BMI ewidentnie wskazuje wychudzenie... Musisz troszkę przytyć :) Podziwiam Cię. Ja zaczynam zdrowe żywienie i ćwiczenia.. Mam motywację, jednak boję się, że w końcu jej zabraknie...


    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem pod wielkim wrażeniem!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę Ci powrotu do odpowiedniej wagi :) (I oczywiście powrotu miesiączki)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję metamorfozy i zachęcam do przeczytania postu o mojej metamorfozie !
    http://emissmodest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Musisz mieć mega silną wolę, że tak dałaś rade. Gratuluję.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogromna metamorfoza! Robi bardzo duże wrażenie, ale zgadzam się z Tobą, że jesteś teraz trochę za chuda... Życzę powodzenia w tyciu - jakkolwiek to brzmi :*

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju GRATULACJE ! ♥ ♥ claudiablog6996.blogspot.com ♥ Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super efekty!!
    ja dopiero zaczynam , wspolna obserwacja?
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gartuluję zmiany i trzymam kciuki za tycie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Gratuluję zmiany ;*

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeju ale się zmieniłaś! :) Tez muszę się wziąść za siebie,moja waga którą chciałabym osiągnąc to 48 kg,muszę zrzucić ze 3 kg :)
    Pozdrawiam - Kimberly ♥
    kimberly-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. To jest ogromna zmiana, gratuluję efektu!:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW gratuję takiej zmiany ! Trzymam kciuki, że uda Ci się przytyć odrobinkę- tyle ile marzysz do upragnionej figury ! :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygladasz swietnie! Najwazniejsze jest to ze teraz po prostu lepiej sie czujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Gratuluje wytrwałości! Naprawdę wielka zmiana!
    http://simdayblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję! Jak widać było warto!

    Zapraszam na nowy post o systematyczności
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję motywacji i wytrwałości! Rok to kawał czasu! :)

    Zapraszam do mnie - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluje :)

    https://lifeee-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Podziwiam Cię za to, co udało Ci się osiągnąć. Jesteś idealnym przykładem tego, że jeśli zaczniemy coś ze sobą robić to osiągniemy idealną sylwetkę. Wyglądasz teraz naprawdę świetnie! Oby tak dalej :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  38. Wielka zmiana na plus. Właśnie dla takich ludzi jak Ty warto szperać po blogosferze i cieszę się, że tutaj trafiłam, autentycznie. Przede wszystkim gratuluję samozaparcia i wytrwałości, ja tak nie potrafię, każda moja próba "bycia fit" kończy się po tygodniu. Doskonale wiem, że jest marna w te klocki, ale Ty stanowisz dla mnie mega motywacje. Jeszcze raz gratuluję. Pozdrawiam :-)
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniale! Gratuluje wytrwałości, sukcesu :) Życzę powodzenia, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem pod wrażeniem! super rezultaty osiągnełaś!
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. To naprawdę duża zmiana, gratuluję Ci cierpliwości i nie poddawania się :) Oczywiście mam nadzieję, że Twój organizm przyzwyczai się so tej wagi i wszystko będzie dobrze :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejciu, naprawdę Ci gratuluję! Jesteś ogromną motywacją! <3 Ja aktualnie wprowadzam w swoje życie dobre nawyki, a pozbywam się tych złych.
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---------> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. o kurcze! Gratuluję determinacji i motywacji! Ja od roku przymierzam się do ćwiczeń, ale nie wychodzi mi to :/

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  44. ogromna zmiana, ale teraz jesteś taka chudzinka! :*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  45. WOW! Gratuluję Ci osiągnięcia takich wspaniałych efektów :D Niesamowite!
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Rzeczywiście teraz to troszkę za mało, ale i tak megaaaa *.*

    Zapraszam do mnie bajeerancko.blogspot.com
    Miło będzie jeśli wejdziesz w ten link ;) http://www.stylemoi.nu/white-lace-sleeve-chiffon-swing-dress.html?acc=564
    Masz snapa ? Może chcesz dodać ? ;) takadominika

    OdpowiedzUsuń
  47. Łał gratuluję za wytrwałość :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz rewelacyjnie!
    Jesteś genialną osóbką!
    To super, ze dązysz do swoich celów.
    Wiedz, że każda dziewczyna widząca Twoją metamorfoze Ci zazdrości! ( ja przede wszytskim)
    Trzymaj za mnie kciuki! Może mi też sie uda?
    Jak się odżywiałaś? Co na co zamieniłaś? Konkretnie, czy dawałaś radę?
    CUDOWNA METAMORFOZA!
    buziaki!:*

    luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny post! Ogromna zmiana ;) Obserwuje ^^
    http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja się od dawna motywuję, aby coś zrzucić. Niby nie jest ze mną najgorzej, ale jednak nie czuję się zbyt dobrze w swoim ciele. Jak schudnę te 2-3kg to będę naprawdę zadowolona. Tobie udało się bardzo dużo zrzucić i widać efekt :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  51. O jeny jak strasznie schudłaś ! Niesamowite !
    Mój blog! - klik Liczę na to że zajrzysz

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem pełna podziwu! Gratki!
    Super post. Zapraszam do mnie :>
    Obserwuję :)
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. O rany! Niesamowita przemiana, podziwiam Cię, że dałaś radę! ♥ Taka chudzinka z Ciebie, ale wiesz co Ci powiem? Ludzie zawsze będą gadać, mogą kazać Ci przytyc albo schudnąć, ale najważniejsze jest to, jak TY czujesz sie z samą sobą. Pamiętaj o tym! ♥
    Jesteś wspaniała, nieważne jak wyglądasz <3
    milego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ogromna zmiana, ale najczęściej brak miesiączkowania mają anorektyczki, więc kochana chyba trochę przesadziłaś :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę. :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak okresu nie jest związany tylko z anorektyczkami. Mogło przestać przez stratę dużej ilości kilogramów lub przez przetrenowanie. :)

      Usuń
  55. łooo jaka zmiana :** Gratuluję :**

    http://zuzuublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja mam ten problem że nie ćwiczę systematycznie. Mam natchnienie i chcę to ciągnąć ale po kilku dniach mam już dość. Nie wiem jak się zmotywować do ćwiczeń a chciałabym schudnąć kilka kilogramów mimo prawidłowej masy ciała. Podziwiam za wytrwałość :)
    Pozdrawiam, kamilalazar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow gratulacje ! Jesteś odważna że dałaś zdjęcia z przed metamorfozy :) 26 kg wow masaz teraz świetną sylwetkę
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Duzy postep, mega zmiana, wiele pracy w to włożyłaś :)
    htp://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam takie posty! Bardzo podziwiam osoby, które przechodzą taką metamorfozę <3 Może dlatego, że ja również przeszłam dużą metamorfozę. Gratuluję Ci z całego serca <3 Trzymaj się kochana :*

    http://behappyandbeactive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Pięknie ! Gratuluje <3! aż sama się zdziwiłam patrząc na twoje wymiary po roku jak szybko jednak można schudnąć. Naprawdę podziwiam :P i chyba mnie motywujesz do schudnięcia, bo tyle razy podchodziłam do tego, ale jest mi ciezko sie odzwyczaic i po kilku dniach wymiękam. Nie mam jakoś takiej motywacji by ruszyc tyłek i zacząć cos z nim robic. Może wkoncu sie zbiore do roboty po twoim poscie :P :)
    Pozdrawiam :)
    zapraszam do mnie :) http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. o jaaa
    szczerze podziwiam i gratuluję przede wszystkim determinacji :)
    Stałaś się moją motywacją :)

    http://mauddlin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak dla mnie utrata wagi zbyt duża, dobrze, że zdecydowałaś się przytyć, mam nadzieję, że Ci się to uda! Pozdrawiam :*

    http://smallie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Jaka zmiana! Gratuluję Ci, że wytrwałaś i osiągnęłaś swój cel. Miło patrzeć na takie przemiany i zadowolonych ludzi. :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  64. Naprawdę gratuluję ! Wiem ile trzeba pracy i wysiłku aby schudnąć, pięknie wyglądasz teraz !!

    Obserwuję ;*
    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  65. Cholera, kobieto, jesteś mega inspirująva! Dajesz nadzieję, że się uda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. wiesz, jesteś dla mnie wzorem do naśladowania *.* jestem pod wrażeniem, że wystarczył rok, byś tak bardzo schudła. Dajesz mi ogromnego kopa do działania, żeby zacząć ćwiczy i zawalczyć o wymarzoną sylwetkę, bo warto i mogę dać radę.
    Dziękuję ♥
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękna przemiana :D Gratulacje :)
    MALINA LINK

    OdpowiedzUsuń
  68. Widać ogrom włożonej pracy,gratulacje ;)
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Brawo! Niesamowita przemiana!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!