omlet | CIY


Hej, 
w ostatnim poście byłą propozycja zdrowych przepisów i mam nadzieję, że uda mi się je częściej umieszczać na blogu. 
Wiem, że posty nie pojawiają się regularnie, ale naprawdę się staram. Jakoś nie mam motywacji by cokolwiek tu pisać i wciąż myślę nad przeniesieniem się z bloga na instagrama i tam się bardziej poświęcić niż na dwóch stronach jednocześnie. 
Nie wiem jeszcze co zrobię, więc dzisiaj jest przepis na puszystego omleta. 


→ 4 jaja
→ pomidor
→ cebula
→ masło
→ przyprawy

1. Masło roztapiam na patelni.
2. Cebulę kroję drobno i smażę na maśle. 
3. Pomidora kroję w kostkę i gdy cebula będzie lekko zeszklona, wrzucam pomidora na patelnie (czasem dodaję też szpinak czy cokolwiek mam pod ręką). 
4. Warzywa na patelni przyprawiam pieprzem i oregano.
5. Jajka wbijam do miski, dodaje sól i roztrzepuję je tak, by powstały bąbelki. 
6. Smażę omleta pod przykryciem, aż zetnie się z góry (prawdopodobnie nie będzie się dało go przewrócić na drugą stronę, więc go 'zamykam').



Komentarze

  1. Uwielbiam omlety z masą dodatków. Taki prosty, a smaczny posiłek! I jaki kolorowy haha

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na post o ulubieńcach kinowych z ostatnich miesięcy, W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie jadłam omleta, nawet nie pamiętam kiedy to było haha
    Twój wygląda świetnie!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na śniadanie ;) Na pewno jest bardzo smaczny. Ja niestety nie skorzystam z przepisu, bo odżywiam się w nieco inny sposób ;)

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej urzekają mnie piękne zdjęcia potraw :D

    Zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten przepis, na pewno go przetestuję.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Omlet... Uwielbiam omlety. Znajdują się na mojej liście ulubionych śniadań <3 na słodko też są super!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy przepis 😊

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, jak ja dawno nie jadłam omleta! Już wiem co będzie jutro na śniadanko :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. prosto i smacznie :) czesto korzystam wlasnie z tej kombinacji skladnikow. moim zdaniem jest to najlepszy omlecik <3 pozdrawiam! ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda przepysznie :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ochotę na takie większe śniadanie, ale aktualnie jakiekolwiek jedzenie to większe katorgi niż przyjemność haha ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa kombinacja :) Sama do tej pory jadłam raczej te 'zwykłe' omlety, pora zaszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogen Infosystem if one of the best Website Designing & Development Service Provider in Delhi.
    Dynamic Website Designing Company in Delhi

    OdpowiedzUsuń
  14. You are very beautiful. I really like you. Thanks for sharing this Women fashion Clothing

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!