autumn


W końcu zawitała do nas jesień, a październik jak szybko się zaczął tak szybko się skończył. Póki co pogoda dopisuje chyba w całej Polsce.
W poprzednim miesiącu zaczęłam studia i udało mi się je rzucić. Miałam też wiele załamań nerwowych, które po części zapieczętowały moją rezygnację ze szkoły. Przez ten czas również poszukiwałam pracy, marząc o wyprowadzce, ale niestety nic nie znalazłam i nikt nie odpowiedział na moje CV. 
Kiedy pieniądze w moim koncie bankowym znikają, ale nie robię nic pożytecznego, a każdy dzień wygląda tak samo. Muszę w końcu wziąć się za siebie i nie tylko. Wciąż mówię sobie, że będę dodawać posty na bloga regularnie jednak również do tego nie mam motywacji. 
Może mi pomożecie? Co chcielibyście zobaczyć na blogu? Jakieś konkrety? 
Wasze propozycje na pewno mi pomogą i może w końcu coś mi się w tym roku uda. 




Komentarze

  1. Pamiętaj, że w końcu się jakoś zorganizujesz, ja też ostatnio nie potrafię się odnaleźć. Chętnie zobaczyłabym jakieś zdrowe przepisy, jeśli jest to możliwe (:
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jesienne zdjęcia!


    Zapraszam do mnie, zachęcam do obserwacji
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ten rok też nie był zbytnio łaskawy, ale niektóre rzeczy udało się w nim zrealizować ;) Październik faktycznie minął bardzo szybko, ale i listopad za niedługo też się skończy. Czasami zdrowie powinno być ważniejsze niż edukacja, więc może i dobrze, że zrezygnowałaś ze studiów skoro miałaś wiele załamań nerwowych. Pamiętaj, że na naukę nigdy nie jest za późno ;)
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, uwielbiam jesień :)
    Może jakieś recenzje kosmetyków? Lubię czytać o jakichś dobrych produktach, lub tych których lepiej unikać :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Wiem coś o szukaniu pracy haha niby pracuję na pół etatu, ale szukąc czegoś w zawodzie jest naprawdę ciężkie. Też nikt nie odpowiada :( ale nie ma co się załamywać! nie od razu Kraków zbudowali haha

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na post z wycieczki do historycznego York w Anglii. W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym pomóc z pomysłem na post, ale kurcze, u mnie ostatnio też ich jakoś brakuje! Nie wiem czy to kwestia pory roku, czy tego, że w blogsferze jest już wszystko...Mam nadzieję, że znajdziesz pracę i wszystko jakoś się ułoży :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jesienna aura:)

    Zapraszam na nowy post - w siodle! :-)
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie załamuj się! Ja dwukrotnie rzuciłam studia, dopiero trzecie mi spasowały. Pierwszej pracy szukałam rok, bo u mnie w rodzinnym mieście też był ogromny problem z tym. Ale wierz mi, wszystko się w końcu poprawi. Najwazniejsze to wstać z odpowiednim nastawienień i ruszyć w miasto. Nie poddawaj się, bo to najgorsze co możesz zrobić!
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fotki, lubię jesienne klimaty :)

    Pozdrawiam!

    Mój blog:Sprawdź tutaj

    OdpowiedzUsuń
  11. i like autumn! my favorite season.
    luxhairshop homecoming style
    (づ ̄3 ̄) づ╭❤~ Love your blog, thank you for sharing.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!