co aktywność fizyczna daje twojemu mózgowi?


Energiczny trening może zmniejszyć symptomy niepokoju i depresji na godziny.


Poprawia zdolność poznawczą, pamięć i objętość mózgu.


Uwalnia endorfiny, które poprawiają humor i sprawiają, że czujesz się lepiej.


Zwiększa samoocenę.


Pomaga radzić sobie ze stresem przez wzmacnianie fizycznej zdolności odpowiadania na stres lub przez zwiększanie chemicznej noradrenaliny w mózgu. 


Aeroby i trening siłowy chronią funkcję mózgu i zmniejszają ryzyko spadku zdolności poznawczych, zwłaszcza u osób starszych.


Komentarze

  1. Ja uwielbiam ćwiczyć rano, ponieważ dzięki temu czuję się pobudzona i gotowa do dalszej pracy oraz mam lepszy humor przez cały dzień.
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dokładnie! Te zdjęcia motywują do działania, chciało by się tak wyglądać :D
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ćwiczyć po stresującym dniu, poprawia mi to humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Świetny post :)

    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Często lepiej się czuję po treningu ;), ciekawe, że to wzmacnia pamięć.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ćwiczenie zawsze poprawia humor i daje siłę. Super, że w dodatku tak pozytywnie wpływa na nasz mózg :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com - podróże, moda, lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. So many positives from working out! I love it! Makes me feel alive and ready for the rest of the day!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dlatego warto ćwiczyć jak najczęściej. Dzięki aktywności fizycznej można odpocząć od wysiłku umysłowego.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam ćwiczyć, ale w roku szkolnym nie mam na to zbytnio czasu i siły ;(
    Zauważyłam, że po treningu czuję się "lżejsza" i mam lepszy humor
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzięki treningowi "odpoczywam": odreagowuję stres, nabieram sił, poprawia mi się nastrój...także potwierdzam informacje zawarte we wpisie. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli ogólnie rzecz biorąc warto ćwiczyć :D Ja przez najbliższy miesiąc mam niestety surowy zakaz (i zwolnienie z lekcji wf-u) od lekarza. Wszystko przez głupie szwy, no ale trzeba się przemęczyć.
    paulan-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, to prawda, że ćwiczenia sprawiają, że mamy lepszy humor! Aż żałuję, że w roku szkolnym ciężko u mnie z czasem na trening.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ćwiczyć i czuć mięśnie. Czasem zupełnie nic mi się nie chce, a po jakimś sporcie, czuję się lepiej.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Trening jest super! Ja uwielbiałam go akurat po zajęciach/pracy, wtedy się fenomenalnie resetowałam i do domu nie przynosiłam nic oprócz czystego umysłu i uśmiechu. :) Bardzo żałuję, że ostatnio najwięcej ćwiczeń robię na rehabilitacji... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ćwiczenia to lepsza pod wzdlędem bilansu kalorycznego opcja niż czekolada, dlatego zdecydowanie wole w taki sposób polepszać swój humor :)

    https://wiecejnizpiksel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham aktywne spędzanie czasu, musiałam przerwać swoje ćwiczenia ze względu na chwilowy problem z kolanem, ale dziś wracam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!