back to school with dresslily

Wraz z powrotem na bloga nawiązałam nową współpracę z firmą Dresslily. Na pewno wiele z was o niej słyszało i prawdopodobnie wiecie jaki ma asortyment, ale dla tych, co pierwszy raz czytają o tej firmie napiszę, że Dresslily posiada mnóstwo produktów - od ubrań po produkty do dekoracji domu, a teraz trwa tam wyprzedaż. Na pewno każdy może znaleźć tam coś dla siebie, ponieważ są tam rzeczy zarówno dla mężczyzn jak i dla kobiet plus size. Również dziewczyny znajdą tam coś kosmetycznego, ponieważ strona oferuje mnóstwo przyborów i produktów do makijażu. 

We wrześniu część z nas wraca do szkoły. Ja na szczęście zaczynam naukę miesiąc później, ale warto już wcześniej się do niej przygotować. Na pewno przyda się nam jakiś plecak, osobiście nie lubię nosić ciężkich toreb, a plecaki zawsze są wygodniejsze i jest to zdecydowany must have.

| 1 | 2 | 3 |

Kod promocyjny do użycia jednorazowo: DLSally
powyżej $100 oszczędza $12
powyżej $50 oszczędza $6
powyżej $25 oszczędza $3

Mieliście kiedyś coś z tego sklepu? 


Komentarze

  1. Nigdy nie miałam nic z tego sklepu, ale ten środkowy, różowy plecak totalnie do mnie przemawia! Jest uroczy <3

    mój blog: klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten z flamingami mi się bardzo podoba :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie robiłam zakupów w tym sklepie, ale ten plecak z flamingami jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plecak z flamingami zwrócił od razu moją uwagę ;)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ten drugi plecaczek jest genialny :D !

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocze plecaki!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dresslily ma bardzo fajny asortyment ;) Super plecaki.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej do gustu przypadl mi drugi plecaczek ;p lecz i tak preferuje noszenie torebek do szkoly;)

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej firmie dużo dobrego, ale jako anty-fanka zakupów online trochę się obawiam. Mimo wszystko plecaki cudowne! :)
    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny ten pierwszy plecak <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne plecaki! Najbardziej spodobał mi się z flamingami :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten ostatni jest taki przepiekny!!!!!!!!!!!!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie kupowałam nic w tym sklepie, może dlatego, że jestem źle nastawiona do azjatyckich stronek z ubraniami. W każdym razie dziś robię moje zamówienie na Alieexpress i mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze.
    pozdrawiam,
    mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nic z tego sklepu, raczej żadko kupuję coś z ubrań przez internet. Chętnie zerknę! Pozdrawiam
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten czarny jest cudny!

    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nawiązania współpracy. :D
    O stronce pierwszy raz słyszę, ale może jeśli coś mi kiedyś wpadnie tu w oko to kupię (podoba mi sie kategoria plus size hahah).
    miłego dnia
    https://mrsomebodynobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczne plecaczki!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!