random music asks

 Wypisz 11 zespołów, których słuchasz regularnie: 
Simple Plan, Falling in Revere, Sleeping with Sirens, Bring Me The Horizon, All Time Low, Panic! At The Disco, I Prevail, Story Of The Year, New Found Glory, Good Charlotte i A Day to Remember. 

 Czy jest zespół z tylko jedną piosenką, którą lubisz? 
Tak, Make Out Ride It Out



 Jaki jest niepopularny zespół, którego słuchasz? Opowiedz trochę o nich. 
Jeśli mam być szczera to jest wiele niepopularnych zespołów, które znają tylko te osoby, które chciały znaleźć nową muzykę. Przez ostatnie dni znalazłam ich mnóstwo na iTunes i wydaje mi się, że osoby, które słuchają podobnej muzyki też je znają.

 Jaki zespół ostatnio odkryłaś? 
Thousand Foot Krutch

 Jaką płytę, od któregokolwiek zespołu, chcesz posiadać? 
Coming Home Falling in Reverse, ale niestety nie ma jej stacjonarnie, a nie chcę kupować jej przez internet. 

 Czy jest artysta, którego solową karierę wolisz, niż jego pracę z zespołem? 
Chyba nie ma takiego. W większości słucham zespołów, rzadko solistów.

 Jak myślisz, którą piosenkę każdy powinien przesłuchać chociaż raz w ich życiu? 
Jeśli ktoś z Was czuje się trochę takim outsiderem to polecam tą piosenkę z filmu Król Rozrywki. Dodaje one tyle energii i mocy, że pokonywanie przeciwności losu zdaje się łatwe.

 Wyjaśnij, dlaczego twoja ulubiona piosenka jest twoją ulubioną. 
Moją ulubioną, ze wszystkich czasów, jest Welcome to My Life od Simple Plan. Znalazłam ją kiedyś przez przypadek. Dużą uwagę przykładam do tekstów piosenek, a ta uderzyła mnie mocno i opisywała mój stan kiedy ją znalazłam. 

 Jaki zespół chciałabyś zobaczyć na żywo pewnego dnia? 
Na pewno Simple Plan i Falling In Reverse.



 Jaki jest najdłuższy koncert, na którym byłaś? 
Nigdy nie byłam na koncercie i nad tym ubolewam. Miałam jechać na początku 2017 roku jednak zrezygnowałam i do dzisiaj przez to mam ból dupy. 

 Lista ulubionych piosenek z 10 ulubionych zespołów: 


 Ulubiony pisarz piosenek? 
Ronnie Radke - wokalista zespołu Falling In Reverse.

 Ulubiona okładka albumu? 
Nie mam ulubionej okładki. Raczej nie przykładam do tego uwagi. 

Znacie te zespoły? Jakiej muzyki słuchacie? 


Komentarze

  1. Z wyzej wymienionych chyba znam tylko Simple Plan:P

    pozdrawiam,
    http://marikapietrzykowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Panic! At The Disco ma świetne piosenki, sama najczęściej słucham ,,This is Gospel". Jeśli chodzi o twórczość muzyczną z filmów, to faktycznie ,,Król rozrywki" pod tym względem miało naprawdę cudowną. Bardzo żywiołowa i zawsze wprawia mnie w dobry humor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam BMTH, P!ATD i Simple Plan. Uwielbiam głos Brendona Urie!
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity tag :) Uwielbiam muzykę, ale nie mam ulubionego gatunku. słucham wszystkiego po trochę i wybrane piosenki poszczególnych wykonawców :) naprawde ciężko jest mi samej określić mój muzyczny gust :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to masz całkowicie odmienny rodzaj muzyki, niż ja :D Nie słucham tych zespołów ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobała mi się piosenka ,,This Is Me" ♥

    http://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja słucham bardziej solistów i mam bardzo podobnie jak Ayuna - słucham wszystkiego po trochę i bardziej wybrane piosenki poszczególnych wykonawców niż samych wykonawców. Z zespołów, które wymieniłaś znam i lubię Panic! At The Disco, a moja ulubiona piosenka od nich to "House of Memories".
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag chyba sobie go zrobię :D

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sobie przesłuchać tego co wstawiłaś, bo chyba nie znam ;)
    Teraz mam bardzo duże braki jeśli chodzi o muzyke i szykanie nowych utworów ...

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. I love music, but don't know many of these bands. I like listening to latin, pop music.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cool post!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: DENIM JACKET & SNEAKERS | CASUAL CHIC

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słucham raczej zespołów, więc tych wymienionych nie znam...
    Ja głównie słucham Lany Del Rey, Seleny Gomez te klimaty...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. such amazing playlist
    great share

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post,uwielbiam takie, można posłuchać nowej innej muzyki której się nie zna ( przynajmniej ja nie znam tych zespołów haha) a nigdy nie mam czasu odkrywać na youtube.
    nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Simple Plan, marze o ich koncercie!

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Część tych zespołów znam, ale żaden nie gości w mojej playliście na dłużej. Właściwie słucham głównie solistów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z tymi zespołami. Ogólnie słucham bardzo różnych gatunków muzycznych ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdę mówiąc znam tylko kilka z tych zespołów. Ja słucham głównie grunge'u.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kojarzę większości tych zespołów. Sama słucham wielu gatunków muzyki i na ten moment ciężko mi wybrać ulubionych muzyków :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kojarzę Falling in Reverse, a reszta nic mi nie mówi :D chociaż słucham różnych gatunków muzyki

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś słuchałam BMTH :) Teraz słucham głównie tego co leci w radiu:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam tych piosenek ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja słucham aktualnie tego, na co w danym momencie mam ochotę. Czasem jest to rap, czasem Rock, a czasem pop.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Niektóre z tych zespołów czasem słucham :D Fajny post,1st raz widzę tego typu tag ^^
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. z zespołów to najbardziej kojarze Bring me the horizon :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznaję się, że nie znam ani jednego, więc chętnie posprawdzam co tam ciekawego wrzuciłaś do przesłuchania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post, zaraz zabieram się za słuchanie :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wpis! Bardzo lubię takie pytania i odpowiedzi i to jeszcze muzyczne! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!