flannel jacket | DIY

Hej, 
od razu na wstępie chciałam wam podziękować za komentarze wsparcia, które pojawiły się pod ostatnim postem. Poprzednie i następne tygodnie będą dla mnie dosyć ciężkie, ale wiem, że sobie z nimi poradzę. 
A dzisiaj w poście DIY. Ostatnio dosyć często wymyślam i robię coś sama. Ta kurtka leżała dosyć długo nie używana i w końcu tchnęłam w nią drugie życie. Może każdemu się nie podobać efekt, ale właśnie taki był zamierzony. 

 
Będą nam potrzebne: 
 kurtka
→ koszula
→ nożyczki
→ igła i nitka lub agrafki

  
1. Rękawy z kurtki i koszuli dokładnie odcinamy.
2. Na igłę nawlekamy nitkę lub (tak jak w moim przypadku) przygotowujemy około 20 agrafek (w zależności od ich wielkości).
3. Przyszywamy rękawy koszuli do powstałej kamizelki (ja postawiłam na agrafki tylko dlatego, że trudno było mi przebić się igłą przez materiał i zajmowało mi to za dużo czasu).

 

Na koniec chciałabym zaprosić was do obserwowania moich dwóch instagramów i vinted, gdzie jestem cały czas aktywna. 

Robicie czasem jakieś DIY?


Komentarze

  1. Uwiebiam DYI, nadaje rzeczom unikalny charakter ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow great ! *_*

    My last post: https://goo.gl/5HTm5d

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie robię, ale Tobie wyszło to znakomicie!
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, uwielbiam oglądać takie przeróbki:) W sumie to takie dawanie drugiego życia naszym starym ciuchom. Ja wiem że mi by to nie wyszło, jednak sama chcę coś popróbować robić w tym kierunku, super jest mieć coś swojego i oryginalnego!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe! pomysł świetny, ale nie wiem czy podjęłabym się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawy efekt końcowy, a co najważniejsze - super oryginalny!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam patrzeć jak ktoś robi takie fajne rzeczy! Czasem sama biorę nożyczki i tworzę ze starych ubrań nowe. Wyszło Ci naprawdę super!

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się niestety do takich rzeczy nie nadaje...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawe diy :)
    Ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ekstra wyszło :)
    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie Ci wyszła ta bluza! Jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie Ci to DIY wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że ciekawie to się teraz prezentuje :D
    Bardzo fajny pomysł na DIY :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda nieźle :) Ja kiedyś często robiłam dekoracje diy, ale teraz jakoś brakuje mi inspiracji.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie przerabiałam ubrań, ale chcę zacząć. Bardzo fajny pomysł i wykonanie.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  16. That's a pretty cool jacket
    I love the design

    Much Love, Jane | The Bandwagon Chic
    New Vlog Entry!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł!
    Moje diy zazwyczaj ogranicza się do robienia szortów z długich spodni lub tanktopów z za dużych koszulek.
    Mam w planach przerabiać rzeczy w bardziej ambitny sposób, ale najpierw muszę zaopatrzyć się w trochę więcej czasu i cierpliwosci ;)
    Buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej ten pomysł jest naprawdę świetny i spróbuję to wykonać. Kurtka prezentuje sie wtedy bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe DIY ! Bardzo mi się podoba :)

    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię DIY, ale bał bym się zrobić to, nie chciałbym zniszczyć ubrań, a nie jestem najlepszy w szyciu ;)
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy pomysł na taką przeróbkę kurtki, ale chyba nie w moim stylu. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł i bardzo fajnie ona wygląda :D

    SERDECZNIE ZAPRASZAM NA NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne ^^http://laurie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super diy ! 💖 Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.aliviastyle.blogspot.com 💖

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!