first review | ROSEGAL

 
Na tą paczkę z Rosegal czekałam dosyć długo, a to dlatego, że została wysłana partiami. Wciąż jeszcze czekam na jedną przesyłkę, ale o niej napiszę może w innym poście. 
Na torebkę, którą widzicie wyżej czekałam najkrócej. Chociaż myślałam, że będzie bardziej sztywna to jest pojemna i idealnie sprawdza się do szkoły, gdy mam mniej lekcji. W środku ma wyciąganą kosmetyczkę, której nie używam, ponieważ zajmuje za dużo miejsca w torebce
 
Mały statyw potrzebowałam już od dawna. Posiadam taki duży to aparatu, ale jest on nie poręczny i długo się go rozkłada. Ten pasuje zarówno do telefonu, przez specjale mocowanie, jak i do mojego aparatu, za co jestem wdzięczna. Szkoda tylko, że pilot łączy się tylko z telefonem. 
 
Kiedyś był wielki szał na obiektywy fish eye, jednak wtedy nigdy nie zdecydowałam się by to kupić. Ten zestaw jest bardzo poręczny i zajmuje mało miejsca. Znajduje się w nim obiektyw FISH EYE, 0,67X WIDE i MACRO. Efekt jest bardzo ciekawy i możecie zobaczyć go niżej. 
 Ten adapter wzięłam z myślą o nowym telefonie, jednak w tym roku go nie wymieniam. Adapter będzie cierpliwie czekał na swój czas zamknięty w opakowaniu. 
  
Ostatnio również założyłam fit instagrama, na którym będą znajdować się zdrowe przepisy i wskazówki, więc jak jesteście zainteresowani to zapraszam do obserwowania. Poprzedniego instagrama zamieniłam na takiego bardziej o moim stylu. Chciałam by po prostu zdjęcia ze sobą nie kolidowały, a mając dwa osobne konta mogę się trzymać jednego tematu.


Znacie Rosegal? Macie instagramy? 


Komentarze

  1. This bag is adorable! Love the tech pieces you got as well <3

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w ostatnim poście bluzka z Rosegal :)

    Zapraszam na swojego Instagrama: @izabielaa

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy, nie znam tej marki ale jak widać produkty są spoko ;)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing review dear, love it♥

    Lifella

    OdpowiedzUsuń
  5. Rosegal is such a great shop. Love the bag u choose ^^

    torichux3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka! Pozdrawiam i zapraszam na nowy post 💛 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam Rosegal ale podziekowalam juz za współpracę: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się zdarza, że firmy rozdzielają przesyłki i otrzymanie całego zamówienia trwa długo. A z Twoich zakupów bardzo spodobał mi się statyw i też muszę się na taki zdecydować!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka bardzo fajnie się prezentuje ^^ Kojarzę Rosegal, a instagrama na obecny moment nie posiadam 😄
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny 💕 wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jest ta torebka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. That bag is so cute
    I love this haul

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, super ten statyw! Też by mi się taki przydał :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam ROSEGAL. Współpracowałam z nimi przez chwilę. Mają naprawdę wiele ciekawych produktów ;)
    Widzę, że Twoje zamówienie głównie takie dla elektroniki :)
    Torebka wygląda ciekawie, no i super, że jest pojemna ;)
    Statyw rzeczywiście jest dobrym rozwiązaniem ;)
    A ja o tym szczerze mówiąc nie słyszałam, choć różnica w zdjęciach jest.
    Oj to se adapter poczeka :D
    Powodzenia z prowadzeniem Instagramów. Ja mam jednego, prywatnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna torebka! <3

    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna torebka :D a nad statywem już bardzo się długo zastanawiam i myślę, że w końcu go kiedyś zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Rosegal bardzo lubię. Torebka super :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo słyszałam o Rosegal, zwłaszcza z blogosfery. Fajne są te rzeczy. Świetnie, że założyłaś instagrama ze zdrowymi przepisami, z całą pewnością przyda się to wielu ludziom, w tym też mi.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka jest super :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne rzeczy :) torebka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  20. Też zastanawiałam się nad tym przenośnym statywem, bo na razie mam tylko ten duży. Ja mam Instagrama takiego blogowego.
    Pozdrawiam :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez z reguły długo czekam na paczki z chińskich stronek :/
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta torebka jest bardzo ładna! Sama mam 5, ale ostatnio stwierdziłam, że przydałaby mi się jeszcze jedna :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing review, dear!
    Happy weekend!
    Hugs ♥
    Liana Laurie

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam ten sklep. Ma fajny asortyment. :)
    Też mam takie soczewki, właśnie m.in. fish eye, z tym, że swoje kupiłam stacjonarnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie się zastanawiam nad takim statywem, a torba jest ładna :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niedawno zamówiłam taki statyw, czekam aż dojdzie. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!