april, I need a vacations


Hej,
kwiecień już powoli się kończy, a ja mam urwanie głowy. Za dwa tygodnie matura, do której w zasadzie nie zrobiłam ani jednego kroku, by się przygotować, kończę w końcu kurs prawa jazdy, a wczoraj były moje dwudzieste urodziny, co znaczy, że przestałam być już nastolatką. Kupiłam też najdroższą książkę w swoim życiu, która w dodatku jest po angielsku, ponieważ nie potrafiłam znaleźć jej po polsku i przepłaciłam za nią. Mam nadzieję, że zmieni ona moje podejście do pewnej rzeczy i w przyszłości na pewno pojawi się o niej post.
Ten miesiąc jest jednym z najintensywniejszych w tym roku i chociaż fizycznie nic mi nie jest, to psychicznie jestem już wykończona. Muszę odetchnąć.
Koniec mojego roku szkolnego już w piątek, a ja wciąż nie wiem co robić ze swoim życiem. Studia są kolejnym moim zmartwieniem, przez które nie potrafię spać w nocy. Mój organizm tak reaguje: brak snu, ciągłe rozmyślanie i stres mi nie sprzyjają. Jestem drażliwa i szybko idzie wyprowadzić mnie z równowagi. Potrzebuję wakacji, by móc chociaż na chwilę oderwać się od tej rzeczywistości i przemyśleć wszystko na spokojnie.
Taki mały update czasem się przydaje, by wylać większość swoich myśli. Gdybym chciała poruszyć tu wszystko, post byłby tak długi, że nawet ja bym się nie zabrała za jego czytanie, ale nawet taki krótki opis pomaga. Zostawiam was z tym postem i zabieram się za sprzątanie pokoju.



Komentarze

  1. Wczoraj moja siostra też miała urodziny! Ale ona 18 :) Bardzo podoba mi się twój fit instagram! Zdjecia są mega ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku również jestem szczególnie wymeczona ;p

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także marzę już o wakacjach a niestety jak na razie nie będą one zbyt prędko :(
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z maturą, na pewno wszystko zdasz. :) Sama przez to przechodziłam, uwierz mi, studia są gorsze! ;) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam 💗 www.aliviastyle.blogspot.com 💗

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia na maturze :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze sobie uporządkować myśli. Dasz radę! :) Musisz zadbać o sen, by przerwać to błędne koło zmęczenia psychicznego. Zregenerowany umysł inaczej patrzy na życie. :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam siebie w tym czasie, w którym jesteś ty :) prawo jazdy, matura, koniec szkoły chodź pozornie był to zabiegany i nerwowy okres, wspominam go z uśmiechem i nostalgią, to był naprawdę piękny rok :) dla ciebie też będzie piękny! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę doczekać się nowego wpisu u Ciebie! Pozdrawiam <3

      Usuń
  8. awwww you must set a vacation dear
    take a rest once in a while

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też niedługo matura a całe dnie spędzam na czytaniu blogów i oglądaniu filmików na YouTube haha :D powodzenia :D
    zapraszam do mnie na Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko skumulowało się w jednym czasie dlatego będziesz chodziła jak typowa tykająca 'bomba'.. lekkie tupnięcie a Ty pewnie wpadniesz w furię, ale spokojnie - to minie. Przede wszystkim postaraj się odpuścić, odstresować i zająć się przygotowywaniem do matury. Studia obierzesz sobie już po wszystkich stresach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę trzymała kciuki za maturę! Ja tydzień temu miałam egzaminy gimnazjalne i teraz dopiero czuję jak całe zmęczenie i stres ze mnie wychodzi.. Grunt, to mysleć pozytywnie i ufać swoim umiejętnosciom ;) Pozdrawiam ciepło! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinnam w końcu przysiąść trochę do nauki, może poświęcić więcej czasu na sen.. a jednak czytanie blogów i social media zwyciężyły, nigdy nie sądziłam, że w moim przypadku do tego dojdzie. No cóż.. wciągnełam się :)

    olivielifestylepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. You can write everything you like.
    Take a deep breath and its another day.
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A tam, żeby matury nie zdać, to trzeba być wyjątkową tępotą, która przez 3/4 lata nie przeczytała ani jednej książki. Sama jestem nauczycielką angielskiego :)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dasz radę! Już tylko maturki i bardzo długie wakacje! :D Wszystko dobrze się ułoży :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedługo majówka, więc mam nadzieję, że wypoczniesz i zrelaksujesz się przed maturą :)
    Powodzenia.
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi wraz z ciepłem wrócił dobry humor i motywacja, także daję radę :) Trzymam kciuki, żeby u Ciebie też wszystko się ułożyło ;)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę dobrych wyników na maturze! Ja na szczęście mam jeszcze dwa lata, żeby się przygotować :D I spóźnione STO LAT!

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia na maturze Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!