zalety gorzkiej czekolady


 Czekolada gorzka powyżej 65%: 

 
Obniża ciśnienie krwi, ryzyko cukrzycy i chorób serca.

 
Zwiększa przepływ krwi do mózgu i serca.

 
Zawiera magnes, który zapobiega cukrzycy typu II, wysokiemu ciśnieniu krwi i chorobom serca.

 
Zawiera żelazo, które zapobiega anemii.

 
Zawiera miedź, która zapobiega udarom i dolegliwościami sercowo-naczyniowymi.

 
Zawiera osiem razy więcej antyoksydantów niż truskawka. 

 Zdjęcia ©WeHeartIt

Lubicie gorzką czekoladę? 




Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.

Komentarze

  1. Gorzka czekolada ma wiele zalet i bardzo dobrze na nas wpływa, ale niestety jak ktoś uwielbia słodkości cięzko jest mu się przestawić ze słodkiej mlecznej na ciemną :) przynajmniej ja mam z tym problem :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. eh, gdybym tylko lubiła gorzką tak jak mleczną :) ale bardzo przydatne informacje,dodaję do obs ;)


    Pozdrawiam :)
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. it seems to be a real treat dear, i love this tasty post..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię gorzką lecz moją miłością jest biała czekolada! ♥

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MI w smaku nie do końca podchodzi ;p ale coraz częściej ją wybieram :)
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ogolem odzwyczailam sie jesc czekolady pod kazda postacia, jakos kompletnie mi nie smakuje;p

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm a big milk chocolate kind of girl, but do love eating dark chocolate as well :)

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo tych dobrych właściwości nie potrafię się do niej przekonać, wolę coś słodszego ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ja akurat uwielbiam gorzką czekoladę ;D Pozdrawiam, www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekolada gorzka jest super.
    Ale nie wolno przesadzać z jej ilością, bo można mieć... zaparcia :D

    Zapraszam na nowy post. A w nim relacja z pewnego eventu.
    Pozdrawiam serdecznie!♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie za słodyczami nieprzepadam na szczęście, czasem na brak cukru coś jem zwłaszcza rano. Jejku gorzką czekoladą można mnie wygonić, ale o jej zaletach też sporo słyszałam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam gorzką czekoladę! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię zwykłej czarnej czekolady ale z czymś to już lepiej hehe

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię każdą czekoladę, gorzką też haha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Do tej pory nie znałam jej zalet. Lubię gorzką czekoladę choć rzadko po nią sięgam :P

    Pozdrawiam ciepło :)
    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię! Aż mnie ochota naszła :D
    Fajny post :3
    Pozdrawiam :)
    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja gorzkiej czekolady nie cierpię :D

    https://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubiłam,ale chyba mnie zachęciłaś do częstszego jedzenia! :)
    zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię gorzką czekoladę, mlecznej raczej w ogóle nie jem. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. ja przyzwyczaiłam się do gorzkiej, zwłaszcza z nadzieniem kokosowym, pycha <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, od września staram się nie jeść słodyczy, pozwalam sobie tylko w sytuacjach, kiedy wychodzę ze znajomymi, ale o gorzkiej czekoladzie nie pomyślałam. Wyrzuciłam ją z jadłospisu, a przecież ma wiele korzyści.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety nie lubię gorzkiej czekolady. Bardzo podoba mi się wygląd posta! Takiego jeszcze nie widziałam. ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za gorzką czekoladą, choć czasem mam na nią ogromną ochotę! Może z czasem polubię ją tak jak białą :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam czekoladę. Pod każdą postacią. Nie ważne czy jest gorzka, czy słodka ;)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam gorzką czekoladę i cieszę się, że ma tyle pozytywnych właściwości :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Kostka tak, ale nie cała tabliczka. Ja lubię się 'leczyć' milką oreo albo belgijskimi pralinkami :P
    Przydatne, bo o paru rzeczach nie wiedziałam!
    Buziaki x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdyby mleczna czekolada miała tyle cennych właściwości, co gorzka, byłabym zdrowa, jak ryba! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam pojęcia, że czekolada gorzka ma aż tyle zalet. Ja uwielbiam gorzką czekoladę i chętnie zjadłabym ją właśnie! Bardzo smakowity i przydatny post. Uświadomiłaś mi parę rzeczy o tej czekoladzie. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam gorzką czekoladę! Te zdjęcia kuszą haha
    Mój blog - joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię gorzką czekoladę *.* Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiście uwielbiam gorzką czekoladę, praktycznie tylko taką jem. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!