womens day with rosegal

Womens Day 2018 jest kolejnym świętem, którego nie lubię. Kobiety powinny być doceniane każdego dnia za to, co robią, a nie tylko raz w roku. Niektórzy to praktykują - inni nie. 
Nic nam nie poprawia humoru bardziej niż zakupy - te stacjonarne jak i internetowe. 
Rosegal Women's Day jest świetną okazją, aby zaopatrzyć się coś w dobrej cenie. W końcu to nasze święto i powinniśmy sobie same również sprawić prezent. Ja w ten dzień stawiałabym na zwykły t-shirt z dobrym napisem. Uwielbiam takie bluzki, które odzwierciedlają charakter.
Na stronie Rosegal jest przygotowany Womens Day Specials, gdzie można znaleźć masę przecenionych produktów - jest tam nawet sekcja dla mężczyzn i plus size. 

      |                       klik                   |                  klik                     |                       klik                      | 


Rosegal posiada ogromny asortyment od rzeczy ubraniowych, przez dodatki do domu i akcesoria do telefonu. Sama postanowiłam sprawdzić tą stronę przed współpracą i zamówiłam sobie słuchawki. Byłam ciekawa czy do zwykłego klienta również wszystko przebiega gładko. 
Przesyłka trwa 15-20 dni i również tym razem zmieścili się w tym czasie. Słuchawki są bezprzewodowe i dobrze się na nich słucha muzykę, kabel nigdzie się nie plącze. 
Rosegal wysyła przesyłki na cały świat, a płatność poprzez PayPal jest dziecinnie prosta. 

Macie coś z tej strony? 



Komentarze

  1. Lubię chińskie sklepy, ale z tego nic jeszcze nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamiast ubrań wole lody, haha. Poklikane ;)

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Te koszulki są bardzo ładne!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne koszulki, na pewno zajrzę na tą stronę :)
    https://lifeofhanna-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nic nie zamawiałam z chińskich stron, i chyba nie zacznę :( BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post, your blog is perfect :)
    If you want you can follow my blog I will follow back

    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne koszulki :) powiem szczerze, zamawiałam z rosegal trzy razy i jestem jednego pewna, nie zamawiac tam ubrań. Buty, torebki, dodatki i inne akcesoria to tak. Niestety na ten sklep narzeka wiele dziewczyn w tym ja zawiodłam się na nim :/
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią zamówiłabym coś z tego sklepu 😊 ostatnio zamawiam z podobnego „chińskiego” i jestem bardzo zadowolona 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupuje nic z Rosel czy Zaful, ale widzę co raz to lepsze perełki w przystępnych cenach :) A powiedz mi jak to jest rozmiarowo? Wszystko przychodzi dobre czy zdarzył Ci się bubel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba uważnie czytać wymiary. Raz zamówiłam z Zaful bluzkę XL, a wyglądała jak S...

      Usuń
  10. OVE your wishlist!! ;)
    kisses
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie mam, ale chętnie bym coś zamówiła.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!