spring, where are you?

| koszula - NewYorker | t-shirt - Zaful | kurtka - Zaful

Za oknem temperatura na minusie, a na zdjęciach bardziej wiosenna stylizacja. Dosyć trudno było mi je zrobić, ale udało się. Na szczęście moje dłonie nie są czerwone od mrozu, a policzki nie mają wielkich rumieńców.
Nie mogę doczekać się wyższych temperatur i kiedy w końcu nie będę musiała ubierać tej ciężkiej zimowej kurtki i traperów. Myślę, że ta kurtka z Zaful spiszę się na dodatnią temperaturę idealnie. Jedyna szkoda, że kieszenie w niej są oszukane, ale da się z tym żyć, ponieważ prezentuje się świetnie. Nie jest cała skórzana. W większości jest wykonana z takiego zamszowego materiału, który jest miły w dotyku. A rozmiarówka na stronie jest adekwatna do rozmiarów rzeczywistych.

  

Komentarze

  1. Ja (mimo, ze jestem zwolenniczką zimy) również czekam już na wyzsze temperatury ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. So nice combination, you look wodnerful,so lovely and cute!
    Enjoy in weekend! New post is on my blog! ♥
    Visit me, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja i kurteczka :) Obserwuję ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie
    https://littledragon00.blogspot.com/




    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja prezentuje się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja idealna na wiosnę. Ach... tylko gdzie ta wiosna?
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ou, yeah, I'm your #400 follower ^_^

    I like your blogg. He looks amazing. And I like your outfit. This jacket is my favorite :*

    Have a nice weekend :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i prawda gdzie ona jest hehe

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA <3
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też wyczekuje aż w końcu będzie ciepło. Śliczna kurtka 💗
    https://lifeofhanna-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też jest zimno brrr, chcę aby już była prawdziwa wiosna :)
    A twój strój totalnie wiosenny, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome jacket! They have such cool pieces!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie mogę doczekać się wyższych temperatur. ;) Fajna kurteczka i super, że zawiązałaś koszulę - ciekawiej stylizacja wygląda :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetna stylizacja!
    Bardzo spodobała mi się Twoja kurtka :)

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. tęsknię już za wiosną :)
    zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!