valentines with zaful

 
 klik                     |                      klik                  |                      klik  

Walentynki cieszą się ogromną popularnością na całym świecie. Ja osobiście ich nie obchodzę i nie uważam, żeby było to święto, ale to dzień zakochanych, więc jest idealne dla par. 
A dla tych, którzy również ich nie obchodzą można skorzystać z okazji i kupić coś na valentines day specialZaful oferuje nam produkty dobrej jakości i jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie w stylu, który lubicie. Na stronie znajduje się mnóstwo Zaful valentine's day sales, z których naprawdę warto skorzystać i przy okazji upolować jaką perełkę. Ja od dłuższego już czasu myślę nad skórzaną kurtką czy jakimiś t-shirtami z fajnymi napisami, a tego Zaful ma od groma.

 
klik                     |                     klik                      |                  klik

Zapraszam was na Zaful valentines day 2018, gdzie można wygrać bilet wycieczkowy, jak również znajdziecie tam lookbook na walentynki i zainspirujecie się na swój wieczór, który możecie spędzić również z przyjaciółką.
Zaful obsługuje PayPal jako metodę płatności i nie zależnie od wielkości przesyłki wysyłka jest darmowa na cały świat! Do Polski wysyłka trwa około 2 tygodnie.
Również z tej okazji mam dla Was przygotowany kod rabatowy: ZAKIRA


Mieliście kiedyś coś z tej strony? 


Komentarze

  1. Mam sporo rzeczy z tej strony i bardzo ją polecam, ubrania są fajnej jakości
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczki mają fajne ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam, ale jakos srednio lubie akurat ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice selection, lovely items! Great post darling! Have a nice day!♥

    New post is on my blog, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtki świetne :) Uwielbiam Zaful :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka w kratę pierwsza klasa :)
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś świetne rzeczy! Ramoneski są wspaniałe! ♥
    +poklikałam!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tu ładnie teraz *-*
    Sorry, że nie na temat :<

    xoxo
    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ramoneski są cudowne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza sukienka jest cudowna ;) te kurteczki to strzał w dziesiątkę ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramoneska to jedna z najważniejszych rzeczy do kupienia w najbliższym czasie, a te wygladają super!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 sukienka wyglada zacnie;d

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna ta sukieneczka w krateczke !
    pinkofbeuty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Widzę nowy wygląd bloga! Super wygląda :) Co do samych walentynek - to również jakoś specjalnie ich nie obchodzę, nie robię w ten dzień nic szczególnego, ale! Bardzo podobają mi się wystrój np. mojej szkoły z tej okazji, ta czerwień, która dominuje i serca wszędzie - to jest akurat urocze.
    Pierwsza sukienka, którą dodałaś, jest GENIALNA. Wszystko jest zresztą ładne, ale jednak ta sukienka to mistrzostwo! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne rzeczy ❤
    PS. Nowy wygląd bloga, czy mi się wydaje? Podoba mi się!
    Pozdrawiam cieplutko
    -> My blog <-

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtki są naprawdę śliczne. Ja nie znam tej strony, ale z chęcią się z nią zapoznam.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne ubrania wybrałaś! szczególnie podoba mi się czerwona sukienka w kratę <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne ubrania :) Ja jeszcze nigdy nie zamawiałam nic z tej strony, ale chyba wkrótce coś tam zamówię ♥
    tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!