ulubione seriale część druga

Ferie, ferie i po feriach.
Chociaż minął drugi tydzień kiedy powróciłam po wolnym do szkoły to od czwartku do niej nie chodzę, ponieważ złapała mnie choroba i nie chce opuścić. Kompletnie nie mam ochoty na nic, a nawet spacer na świeżym powietrzu powoduje u mnie ból zatok. 
A co najlepiej zrobić, gdy się jest chorym? Położyć się z kubkiem herbaty i dobrym serialem w łóżku. 
Co nieco z mojego dnia możecie zobaczyć na instagramowym MyStory, a inne ulubione seriale możecie znaleźć tu

 Daria 
Serial nazywa się tak jak ja mam na imię, więc od razu chciałam go obejrzeć i nie zawiodłam się. Oddaje on moje nastawienie do świata i mój charakter. Sarkazm jest tam na porządku dziennym.
Główna bohaterka - Daria - bardzo krytycznie spogląda na otaczający ją świat, szkołę, rówieśników, rodziców. 
 Stranger Things 
O tym serialu chyba już wszyscy słyszeli. Akcja rozgrywa się w latach 80. w Hawkins. Zaczyna się on grą czwórki przyjaciół w Dungeons&Dragons, a po nie właściwym ruchu znika jeden z przyjaciół. Podchodzi on trochę po horror, a ja ostatnio je polubiłam. Drugi sezon pochłonęłam w jeden dzień.

 My Mad Fat Diary 
Natknęłam się na niego kiedyś przez przypadek. Oglądałam go dosyć dawno i teraz znowu mam zamiar go obejrzeć.
Jest on o dziewczynie, która wraca z pobytu w szpitalu psychiatrycznym i ukrywa problemy zdrowotne przed swoimi znajomymi. 
 The End Of A F***ing World 
Jest to nowy serial, który również obejrzałam w jeden dzień. Dostępnych jest 9 odcinków, które trwają po około 20 minut. Spodobał mi się, bo jest inny. Pełny czarnego humoru, który mi jak najbardziej odpowiada. Główny bohater stwierdza, że jest psychopatą i wraz z buntowniczą dziewczyną ucieka z miejsca zamieszkania. Ma w stosunku do niej plany. 
Zdjęcia ©WeHeartIt

A Wy jakie seriale oglądacie? 


Komentarze

  1. ja niestety ale w ogole żadnych seriali nie ogladam ze względu na całkowity brak czasu :( czasem może uda mi się wygospodarować chwilkę na oglądnięcie filmu ....seriale niestety potrzebują ciągłego czasu:/ a z tym ciężko :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post dear. Very interesting. ♥
    If you want you can check out my blog. Maybe we can follow each other and be great blogger friends. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię Stranger Things! :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    lilacwhispering.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Orange is the new black aktualnie i również polecam! Skorzystam też z Twoim propozycji :)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oglądam bardzo dużo seriali, więc ciężko byłoby je tutaj wypisać i opisać. O tym pierwszym nigdy nie słyszałam, ale może skuszę się w wolnej chwili. Stranger Things mam w planach obejrzeć całkiem niedługo, tak jak My Mad Fat Diary. Co do ostatniego, też obejrzałam go w jeden dzień. Nie był najgorszy, ale jakoś specjalnie nie przypadł mi do gustu :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie oglądam żadnych seriali, bo po prostu zwyczajnie nie mam na to czasu. Z Twojej listy słyszałam tylko o Stranger Things i The End Of The Fucking World i mam zamiar je kiedyś obejrzeć w przyszłości.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktualnie nie oglądam żadnych seriali, bo zupełnie nie mam na to czasu ale jeśli znajdę chwilę to na pewno obejrzę któryś z tych.
    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=5171178411270030386#publishedcomments

    OdpowiedzUsuń
  8. I dont wacht tv.. great tips..
    Have a wonderful weekend..
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Stranger Things i The End Of the F***ing World stoją w kolejce. Aktualnie oglądam wszystkie sezony Gry o tron, a na bieżąco jestem z Riverdale i Lucyferem. Podobało mi się też 13 powodów, a także polski serial Belfer. W sumie poza nimi mam jeszcze trochę w zanadrzu do obejrzenia w wolnej chwili ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  10. Great content and love your thoughts on this post

    💗💗Love your post and thank you so much💗💗

    Hope you had an amazing week!!

    I am glad you enjoyed reading my recent posts and thank you!!

    Harija Ravi

    OdpowiedzUsuń
  11. I haven't had the chance to see any of these series. This needs to change... they look interesting!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja obecnie nie oglądam seriali :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stranger Things jest genialne, obejrzałam wszystko :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing post!
    Have a nice evening!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem noga jeśli chodzi o seriale, bo wiele mam do nadrobienie i wiele mam zapisanych ale nie oglądam.. po prostu brakuje mi na to czasu :// ale na pewno skuszę się na dwa ostatnie! ☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!