mój pierwszy tatuaż


Jakoś w połowie stycznia minął rok odkąd zrobiłam swój pierwszy tatuaż. Myślałam nad wzorem dosyć długo, aż w końcu zdecydowałam się i zrobiłam sobie prezent na osiemnastkę. Wszyscy, którzy mieli tatuaż w tym miejscu mówili mi, że to nic nie boli. Jednak coś tam bolało, ale nie tak bardzo. Myślę, że bardziej boli złamanie nogi. :)

 Dlaczego zdecydowałam się go wykonać? Dlaczego wybrałam łapacz snów? 
Wiąże się z tym dość długa historia, a zaczęła się ona już chyba w gimnazjum. Moja, wtedy, przyjaciółka zaraziła mnie pisaniem książek, opowiadań. Nawet prowadziłam bloga, gdzie pisałam te wszystkie swoje wypociny. Jakoś w drugiej lub trzeciej klasie gimnazjum wpadłam na pomysł i zaczęłam pisać książkę, którą może kiedyś wydam (jak mi się uda). Bardzo podobały mi się takie indiańskie klimaty, podobało mi się te ich powiązanie z naturą. W skrócie, ta książka jest o dziewczynie, która uciekła z poprzedniego miejsca zamieszkania i dociera do miejscowości, w której poznaje więcej ludzi, takich jak ona. Z pewnym darem. Jest to też związane z wilkami (w tamtym czasie oglądałam nałogowo TeenWolf  i Pamiętniki Wampirów). Chciałam w tej książce zrobić jakby symbol przynależności do watahy, a że w moim pokoju już od pewnego czasu gościły łapacze snów to uznałam, że to będzie to.

 

 Czy nie martwię się, ze nie będzie mi się podobał za kilka lat? 
Powiem szczerze, że myślałam nad tym, ale tak długo zastanawiałam się nad tatuażem, że uznałam, że będzie musiał mi się podobać. Nie po to go robiłam, żeby później z jego powodu narzekać i go usuwać. 

 

 Czy planuję zrobienie następnego tatuażu? 
Gdy przyszłam do domu zaraz po jego zrobieniu powiedziałam sobie, że już żadnego nie zrobię. Tak wielce mnie to bolało, a na następny dzień mi przeszło. Mam mnóstwo pomysłów i w przyszłości mam zamiar zrobić sobie na pewno całą jedną rękę.

A wy macie jakieś tatuaże?


Komentarze

  1. Jeszcze nie podkreślając jeszcze, ale jest w planach. Jak powiedziała jedna z moich koleżankę, wzór powinien być taki, na który patrzymy wielokrotnie i nadal nam się nie nudzi
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam łapacze snów i choć nic w tym klimacie nie mam, tak wiele rzeczy planuję. Twój tatuaż jest prześliczny i na pewno Ci się nie odpodoba! Raz, że ma swoją historię tak dwa, jest dobrze wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnego tatuażu, ale kiedyś chciałabym mieć jeden malutki ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór i świetna historia z nim związana!
    Ja jeszcze żadnego nie mam, ale mam już kilka pomysłów na wzory, mam nadzieję, że niedługo uda mi się je przenieść na skórę!

    Buziak,
    Ola ;)

    http://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam żadnych i raczej nie zdecyduję się zrobić

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, też bym chciała, ale jakiś malutki.
    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W przyszłości też bym chciała zrobić sobie tatuaż :)
    Twój jest mega <3
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja planuję sobie zrobić na żebrach (tak, wiem że bardzo tam boli :D ). Jednak ja wolę kilka tatuaży na ciele, ale malutkich. Rękaw też mi się podoba, ale zależy już u kogo. Twój tatuaż bardzo mi się podoba!
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam żadnych tatuaży i narazie nie planuję, ale bardzo mi się podoba twój i jego historia.
    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=5171178411270030386#reading

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wpis! Od kilku lat myślę o tatuażu, ale na razie w pozostaje w sferze planów. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny tatuaż! Ja żadnego nie mam, ale planuję sobie zrobić w przyszłości. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda zjawiskowo :)

    pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi podobają się tatuaże, ale... u kogoś. Sama nie chce mieć.
    Fajny wzór wybrałaś.

    Zapraszam na nowy post (a w nim relacja z nart)
    Pozdrawiam! ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ten Twój tatuaż! <3
    Ja tatuaży jeszcze nie mam, ale planuję mieć! I bardzo możliwe, że jeszcze w tym roku się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej nie chce tatuażu :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. prezentuje się super, ja chcę zrobić mapę świata na karku :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Świetny post, :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę nad tatuażem, ale to dopiero po 18! Jeszcze nie jestem w 100% pewna, ale gdybym miała zrobić tatuaż wybrałabym coś delikatnego.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podobają mi się tatuaże, jednak bym się chyba nie odważyła ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Na ten moment podobają mi się tylko małe i delikatne tatuaże. Marzę o takim na nadgarstku, tylnej części szyi, czy pod żebrami. Bardzo ładny tatuaż.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam ale bardzo twój mi się podoba !
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak, ja też mam w planach całą jedną rękę :) Uwielbiam tatuaże, kocham to jak prezentują się na ciele! (zależy jeszcze jakie, ale wiadomo, co kto woli) Super pomysł z łapaczem snów, mega symboliczny tatuaż, a takie, dla mnie przynajmniej, są najlepsze! Trzymam kciuki za wydanie książki - sama coś tam piszę również od paru lat i domyślam się, ile jest w tym radości! Powodzenia we wszystkim, Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama jeszcze nie mam, ale kto wie... Może w przyszłości zrobię, bo szalenie podobają mi się minimalistyczne wzory/rysunki na nadgarstku czy karku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy tatuaż :) Ja mam jeden, na nadgarstku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. This is such a cool tattoo design. I think it's a bit too big, but a dreamcatcher is really perfect.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  26. i do not like tattoos but your look awesome dear thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing post!
    Have a nice end of the week!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki śliczny łapacz snów! Naprawdę, zakochałam się w tym tatuażu. Ja od zawsze marzyłam o tatuażu, może w końcu się odważę na jakiś malutki na początek. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam motyw łapacza snów. Jeden wisi mi nad łózkiem, a drugi mam wpleciony w tarczę zegarka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy tatuaż, tym bardziej, że ma swoje przesłanie :)
    Ja nie mam żadnego i nie zamierzam mieć, to nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny tatuaż i ja tez planuje zrobić sobie tatuaż ale jeszcze nie wiem dokładnie jaki.

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie mam i raczej nie będę mieć :)

    Pozdrawiam,
    ANRU :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja poki co nie mam, lecz zamierzam sobie zrobic na moje 18 urodziny ;)))

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny ten twój tatuaż :) ja się do tej pory na żaden nie zdecydowałam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!