changes, changes, changes



Z nadejściem nowego roku, gdy spojrzałam wstecz na poprzedni, zmieniłam się. Stałam się bardziej skryta, cicha, zdystansowana, obserwująca to, co się dzieje w okół.
Outsider, samotnik teraz dobrze mnie opisuję. 
W zamkniętym świecie w mojej głowie jak i w sposobie postrzegania świata zaszły radykalne zmiany. Zaczęłam więcej pisać, stałam się takim małym artystą siedzącym w swoich czterech ścianach z zagłuszającą jego czarne myśli muzyką.
Na blogu również pojawiły się zmiany, które zaczęły się od wyglądu. Myślałam nad nowym szablonem już od dawna i w końcu postanowiłam wprowadzić go w życie. Wydaje mi się, że taki wygląd jest bardziej przejrzysty, chociaż trochę ciemny, ale oddaje mnie i mój styl. Oczywiście, logo pozostało to samo. Zaprojektowałam je sama, się z nim utożsamiam i myślę, że zostanę z nim na długo.

 
Chciałabym też zmienić trochę tematykę bloga, ale wciąż zastanawiam się na jaką. Mam nadzieję, że będzie się na nim pojawiać więcej moich zdjęć niż takich znalezionych w internecie. 
Posty przygotowane wcześniej na pewno się jeszcze pojawią, a teraz pytanie do Was:  co chcielibyście zobaczyć na blogu? 
Podajcie mi swoje pomysły, a na pewno wezmę je pod uwagę.
W między czasie zapraszam Was na mojego instagrama, na którym jestem ostatnio aktywna. Po nowej, okropnej aktualizacji Snapchata postanowiłam przenieść się na niego i zaczynam dodawać coś na MyStory.

Co sądzicie o nowym szablonie? Co chcielibyście zobaczyć na blogu i na MyStory? 


Komentarze

  1. Fajny szablon taki troszkę mroczny i tajemniczy:D Milego weekendu!

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy szablon bardzo mi się podoba! :) ja też jestem zawiedziona nową aktualizacją snapa...
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten szablon i na pewno wyróżnia się spośród innych blogów :) Kolorowe księżyce i łapacz snów w nagłówku naprawdę świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuuuu, fakt! wyglad bloga jest calkowicie inny, lecz sadze ze ta zmiana jest jak najbardziej na ogromny plus ;)

    https://justemsi.blogspot.com nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute photos :)
    I follow your blog, can you check mine?
    www.prettyinpink.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż trudno jest mi ocenić twój nowy wygląd bloga, bo nie widziałam starego. Ja osobiście wolę jaśniejsze szablony, ale ten jest również niczego sobie. Myślę, że na blogu powinno się pisać o tym co kogoś interesuje, przedstawiać siebie. :) Dlatego trudno jest mi doradzić co chciałabym u ciebie zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy szablon jest rewelacyjny, podoba mi się :*
    Oo tak, też byłam zdziwiona tą aktualizacją snapa :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący post! :)

    http://klaudencja.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/klaudencjablog/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poprzednia grafika bloga byla strasznie przepiekna wszystko sie cudownie komponowalo a do tej pewnie bede musiala sie po prostu przyzwyczaic! :D Najwazniejsze jest to ze tobie sie podoba!
    Po dluzszym namysle odkrylam ze rowniez sie zmienilam i to nawet dosc drastycznie niestety w wiekszosci na gorzej - no ale takie zycie! :)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  10. więcej ciebie Daria ;)
    pokazywanie się na blogu buduje świadomość siebie i otwiera na nowe doświadczenia ;)


    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny szablon! Pluszowy piesek jest mega słodki! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko świetnie wygląda, dobra robota :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wygląd bloga. Zakochałam się w piesku xd.

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny szablon ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Szablon bardzo mi się podoba, ale jeśli chodzi o tematykę bloga, to nie mogę Ci za bardzo pomóc. To Ty będziesz pisać posty i musisz wiedzieć, jakie sprawiają Ci przyjemność. Narzucanie tematu nie zawsze jest dobrym pomysłem, bo jeśli źle 'trafisz', to potem będziesz się męczyć. Myślę, że jakąkolwiek tematykę wprowadzisz, ale będziesz prowadzić ją z pasją i zaangażowaniem, to innym się to spodoba i na pewno zauważą i docenią Twoje starania :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że dopiero niedawno natknęłam się na twojego bloga, ale na pewno zostanę na dłużej. Podoba mi się twój sposób pisania, wydajesz się bardzo dojrzałą osobą.
    Pozdrawiam💗
    https://lifeofhanna-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już wspominałam, że ten wygląd bardzo mi się podoba❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam poprzedniego szablonu bloga, ale bardzo polubiłam ten. Logo też jest świetne ♥
    Myślę, że nie powinnam Ci dyktować, o czym masz pisać na blogu. Każdy powinien pisać o tym, co go interesuje.
    Pozdrawiam
    My blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie tak wchodzę i od razu pytanie sama do siebie "nowy wygląd bloga". Fakt, że dawno byłam tutaj i ogólnie na blogosferze, ale zmiana na plus :)) Myślę, że jest minimalistyczniej, ale wcale nie gorzej! Tematyka bloga przede wszystkim musi być taką, w której czujesz się dobrze. Nie rób też niczego wbrew sobie, a uwierz że znajdą się tematy, z którymi każdy z nas ma jakiś problem.. pisz tak jak do tej pory, więcej Ciebie i jeszcze raz więcej Ciebie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny, przejrzysty szablon! :)
    Co chciałabym zobaczyć na blogu? Hm... jakieś porady, nowinki, ciekawostki.
    Pozdrawiam i zapraszam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie by było zobaczyć na blogu trochę Ciebie, może codzienne życie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem, jak wyglądał poprzedni szablon, ale ten mi się podoba. Bardzo dobrze, że zachodzą w Tobie zmiany. U mnie jest podobnie. hehe

    Pozdrawiam Cię serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post, dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    My blog - http://www.valeriianest.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubie przyciemnione szaty graficzne... jak dla mnie gdy blog nie jest w 100% białą przestrzenia... czyta się zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam okazji by zobaczyć Twój poprzedni szablon na blogu, ale ten jest cudowny. Bardzo mi się podoba.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!