MillyBridal


ENG: MillyBridal is a website from UK that has dresses for every occasions. For example you can find there wedding, bridesmaid and prom dresses or dresses for some special occasions. There also are cheap wedding dresses UK, where you can find cheaper outfits. On the website are also shoes, which you can match to your dress. 
You can choose PayPal, credit/debit card, Wester Union or bank transfer as a payment method. For more information click here.
A guide for sizes will help you choose the perfect dress. 
Shipping time in Great Britain and Ireland is very fast. It take 5-8 days and the package is in your hands. 
If you have some questions, here you can find the answers!

 
klik                        |                    klik                        |                     klik   

PL: MillyBridal to strona brytyjska, która w swoim asortymencie posiada sukienki na różne okazje. Między innymi można znaleźć tam suknie ślubne w każdym kroju, stroje dla druhen, sukienki studniówkowe czy na jakieś ważne wyjścia. Sukienki są drogie, ale nie wszystkie - są kategorie tanich sukienek. Na stronie również można znaleźć buty, które będą nam pasować do sukienki. 
Jako formę płatności można wybrać PayPal, kartę kredytową/debetową, Western Union lub zwykły przelew bankowy. Więcej informacji możecie znaleźć tu.
Przewodnik po rozmiarach pozwoli nam wybrać idealnie pasującą sukienkę. Tutaj więcej informacji.
Czas wysyłki w Wielkiej Brytanii i Irlandii jest bardzo szybki, bo jest to 5-8 dni roboczych. Niestety nie ma informacji o koszcie wysyłki do innych krajów. 
Jeżeli macie jakieś pytania to na stronie znajduję się zakładka z najczęściej zadawanymi pytaniami, która powinna rozwiać wasze wątpliwości.

 
klik                       |                     klik                       |                       klik 

instagram | vinted |

Komentarze

  1. Też kiedyś współpracowałyśmy z tym sklepem, mają śliczne sukienki :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne mają tam sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy slubna suknie kupilabym na takiej stronie, ale inne czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, ale piękne sukienki!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne sukienki ;)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatna strona! Nic tak nie denerwuje i nie wprowadza w panikę jak brak sukienki i zbliżający się termin ważnej imprezy!
    Na pewno skorzystam z tej strony!
    Buziak,
    Ola ;)

    https://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre sukienki są naprawdę bardzo drogie, ale myślę, że każdy znajdzie coś odpowiadającego mu finansowo na tej stronce, bo wybór jest ogromny. Dzięki za polecenie tego sklepu :)
    https://lloeweymusic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dość sporo rzeczy przychodzi do mnie zamówionych z internetu, jednak suknie na ważne wyjścia koniecznie muszę przymierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne sukienki! Najbardziej spodobała mi się pierwsza niebieska ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te sukienki, bardzo mi się podobają ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienki są śliczne! Musze zajrzeć na tą stronkę :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne sukienki! Nie wiedziałabym chyba, którą wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne sukienki, jednak nie mam przekonania do zagranicznych sklepów :/
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. stunning dear these dresses look realy beautifull..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są na swój sposób bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niebieskie sukienki są prześliczne!
    Zapraszam Cię na mojego bloga, powróciłam po długiej przerwie

    https://angelika-malinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow;)Jestem pod wrażeniem, cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne mają sukienki ;P Ja jednak wolę zamawiać stacjonarnie ;P Raz chciałam zamówić coś przez internet to zablokowałam sobie konto internetowe ;P Takie mam szczęście haha

    NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear! I love your blog. :)

    I followed you. Follow back?
    http://alexanic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Konkretne te sukienki :)

    https://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienki są śliczne ale bałabym się zamawiać przez internet bo nigdy nie mogę trafić z rozmiarem. Zawsze wolę przymierzyć i zobaczyć jak dana rzecz wygląda na mnie.Pozdrawiam.
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo eleganckie sukienki. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienki wybornie się prezentują, a ja akurat poszukiwałam strony z ładnymi sukienkami ;) Tylko że nie za bardzo przepadam za zamawianiem z zagranicy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne sukienki, poklikałam :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!