pomysły na długie, zimowe wieczory

Z racji, że w całej Polsce po kolei zaczynają się ferie pomyślałam, że taki post będzie adekwatny. Szkoda tylko, że za oknem nie jest biało i nie prószy śnieg, ale musimy się przyzwyczaić do takiej zimy w naszym kraju.

 
1. Książka i herbata/kawa/kakao
Nic tak nie poprawia humoru jak dobra książka, wygodne i ciepłe miejsce, a do tego ulubiony rozgrzewający napój. W czas kiedy za oknem jest zimno i ponuro, a wiatr dodaje swoje trzy grosze do pogody to jest to jedyny sposób, aby przetrwać ten czas.

 
2. Dobry film albo serial
Filmy oglądam bardzo rzadko, głównie z braku chęci i czasu na tak długie siedzenie w jednym miejscu, ale co niedzielę siadam z mamą w dużym pokoju i oglądamy powtórkę Harrego Pottera.
Na seriale czas znajdę zawsze. Moje załamanie ostatnim sezonem Teen Wolfa już się zakończyło, więc teraz oglądam Riverdale, The Fosters i The End Of The F***king World. Zaczęłam oglądać Mr.Robot i polecam również Stranger Things, który pochłonęłam w jeden dzień.


Zdjęcia ©WeHeartIt

3. Relaksująca kąpiel
Jeśli masz wannę zrób sobie dzień spa. Nałóż nawilżającą maskę na twarz, do wanny wlej wodę dodając swoich ulubionych olejków czy specjalnej soli. Możesz w niej leżeć czytając książkę czy słuchając swojej ulubionej muzyki.

 
4. Ugotuj coś rozgrzewającego
Nic tak nie poprawia humoru jak jedzenie. Ja uwielbiam czekoladę pod każdą postacią, więc w zimę często ląduje u mnie budyń czekoladowy. U mnie znajdziecie przepisy na ciepło na: naleśniki z kakaem, makiem, gofry, omlet, placki bananowe, fasolowe brownie, serniczek kokosowy, frytki czy owsiane ciasteczka.

 
5. Pisz, rysuj, twórz
W pogodę, która nie zachęca do wychodzenia mamy więcej czasu, aby udoskonalać swoje pasje. Bądźmy kreatywni. Ja na przykład dzień w dzień piszę swoją książkę na telefonie. Rysuj, śpiewaj, graj na gitarze, rozwijaj swoje pasje.

 
6. Poucz się
Sama nie wierzę, że to piszę, ale jest to ostatnia opcja. Zbliżająca się matura czy jakiekolwiek inne egzaminy wymagają od nas zaangażowania nawet w dni wolne. Zawsze warto chociażby zerknąć do książek przed wyczekiwanymi wolnymi dniami, zapisać sobie wszystkie kartkówki, referaty i zadania domowe, do których możemy się zaczynać powoli przygotowywać.

Macie już ferie? 


 

Komentarze

  1. Ja jestem w trakcie ferii, pierwszy tydzień minął bardzo spokojnie, fajne porady
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale ja nie mam ferii, ale kocham czytać przy kawie. Z relaksującą kąpielą mam trochę problem, ponieważ mam prysznic :P
    A uczyć uczę się codziennie ;)
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na post! Pomysły nr 1, 2 i 5 to moi zdecydowani ulubieńcy. Niestety ja swoje ferie już odbyłam i teraz korzystam z weekendów by porobić coś dla siebie. Zazwyczaj jest co coś, o czym wspomniałaś w tych punktach, które zyskały moją sympatię albo wybieram się do teatru lub na jakiś koncert w lokalnych pubach.

    Buziak,
    Ola ;)

    https://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zaczął się drugi tydzień ferii :) Świetne pomysły :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem za dobrą książką lub serialem i czymś dobrym do jedzenia haha
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pomysłów na pewno skorzystam :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te inspiracje są mega! Najbardziej z wszystkoch opcji preferuje serial i herbatke!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły! Ja Harry'ego też oglądam co tydzień, tyle że w piątki :D
    PS świetny design!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie pomysły trafione w punkt! :)
    Teraz mam ferie, więc korzystam z wolnego ile się da.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki...to jest to coś <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely post dear thanks for great ideas..!! well i watch tv & fun with family.. keep posting
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja swoje ferie zaczynam dopiero w poniedziałek, więc twoje rady mogą mi się przydać. Kocham oglądać filmy i seriale! Ostatnio w wolnym czasie robię tylko to.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry serial + kawa =wieczór idealny, ale mimo wszystko ja lubie gdzieś wyjechać ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie najlepszy sposób spędzania zimowego wieczoru to po prostu towarzystwo mojego narzeczonego:D Pozdrawiam:*

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!