Pierwsza paczka od Zaful

 
Nawiązując współpracę z Zaful nie miałam wielkich oczekiwań. Jednak byłam zaskoczona. Przesyłka jest ekspresowa przez kuriera DHL. Również to jak zapakowane są produkty jest dużym plusem. Każdy jest osobno, w takim opakowaniu jak wyżej na zdjęciu.
Pierwszym produktem jest bluza, niestety crop top. Nie przeczytałam tego, gdy ją zamawiałam, ale na pewno będę w niej chodzić w trochę cieplejsze dni.
Czarna bluzka jest wykonana z takiego materiału, który się bardzo elektryzuje. Mam nadzieję, że po praniu to minie. 
Ostatnim produktem jest 'łyżka' do oddzielania białek od żółtka. Jest to bardzo pomocne przy omlecie lub jak ktoś piecze biszkopt.  
Według mnie produkty są wykonane z dobrego materiału. Powinno się zamawiać ubrania o rozmiar większe (przynajmniej tak jest w moim przypadku).
 
 


Mam dla was kod rabatowy ZFNancy do wykorzystania na stronie Zaful

Miałyście kiedyś produkty z tej firmy?


 

Komentarze

  1. Moja pierwsza wspolpraca jest nie do konca udana, bo moj opiekun przestal sie do mnie odzywac i odpisywac na moje maile. Wiec nie bardzo wiem co mam w tej sytuacji zrobic, ale to co otrzymalam mam juz dokladnie opisane i czeka na swoja publikacje. Nie placilas zadnej oplaty za swoja paczke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę dziwne, że nikt się nie odzywa. Nic nie płaciłam za paczkę.

      Usuń
  2. Ja ostatnio bardzo polubiłam krótkie bluzy, więc mi się bardzo podoba
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ubrania ;) Napisy są świetne ♥

    Buziaki ;*
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koszulka prezentuje się całkiem fajnie! Szkoda, że się elektryzuje. Wreszcie znalazłam blog, gdzie mogłam ją zobaczyć, bo kilka razy zastanawiałam się nad jej zamówieniem :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ta bluza bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluza fajna, szkoda ze krótka ale na wiosnę będzie jak znalazł ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza *.* Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza bardzo mi się podoba :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Zaful współpracujemy już jakiś czas i w sumie jest to udana współpraca, choć od czasu do czasu zdarzy się jakieś nieporozumienie :). Fajne zamówienie. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie czekam na paczkę od nich. :)
    $19.99, $13.49, $0.01

    OdpowiedzUsuń
  12. Extra bluza. Rewelacyjne zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszulka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam podobną bluzę :) Ciekawa ta łyżka ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na elektryzującą się bluzę polecam proszek z Rossmanna anty-elektryzujący :) Działa !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza fajna, a taka łyżka to przydatny gadżet ;) Nie wiedziałam o jej istnieniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, great post dear! I like your blog so much! And that bag is super cute, ...

    Would you like that we follow eachother? :)

    BLOG | IG | FB | BLOVIN'

    Kisses!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!