Black Friday w Zaful!

 
 | link | link | link |

Do Polski zawitała moda na Black Friday. Sklepy internetowe czy sieciówki w centrach handlowych podążają za tym trendem i dlatego możemy zobaczyć w te dni wiele przecen. Z tej okazji firma Zaful również robi Black Friday Sales! Przeceny trwają od 22 do 29 listopada. Są to naprawdę dobre Black Friday Deals. Nawet już teraz można się przygotować na lato i zakupić w niższej cenie strój kąpielowy. Są tam organizowane konkursy i rozdania, więc myślę, że warto wziąć w tym udział zwłaszcza, że przesyłka jest ekspresowa! (kliknij w linki a przejdziesz do strony)

 
| link | link | link |

Serdecznie zapraszam na Black Friday 2017 na Zaful.

Korzystacie z przecen na Black Friday?



 

Komentarze

  1. Jakie ładne rzeczy wybrałaś :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że w zeszłym roku korzystałam z tych promocji. W tym jakoś nie, ale jeszcze mam trochę czasu :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, ze ja chyba skorzystam z tych promocji ale jeszcze zobaczymy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome picks! I love it. :)

    Check out my new post at:
    Shoot for the stars

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy! Najbardziej spodobały mi się stroje kąpielowe :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spódnica i kostiumy ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. So nice and interesting post darling, great!
    Like it so much. Have a nice day!
    Visit me, dear. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  8. obie bluzy są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać :) To świetny czas, żeby zrobić zakupy na święta :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten niebieski, polecam - jest bardzo fajny !

    OdpowiedzUsuń
  11. super rzeczy, szczegolnie spodniczka i biały strój kąpielowy!<3

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że całkiem ciekawy mają ten Black Friday w Zaful ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Very interesting post! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam dzisiaj na polowaniu z okazji Black Friday, ale stacjonarnie. :)
    $28.99, $12.81, $39.99, $19.99, $11.80, $10.99

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku wymarzyłam sobie brązową lub beżową spódniczkę jeszcze przed tym, gdy stały się tak rozchwytywane i miałam ogromny problem żeby jakąś znaleźć! Teraz jest ich pełno i chyba skuszę się na jeszcze jedną, tym razem o innym kroju :) Buźka!

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Black Friday to super sprawa i warto, bardzo warto z niej korzystać! Dobrze, że i to przyszło do naszej Polski :) Wybrałaś przepiękne stroje kąpielowe. Zaful = genialny asortyment! Liski

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rzeczy pokazałaś, oczywiście pomagam - 19,28$, 12,81$, 39,99$, 10,93$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Przekonałaś mnie do zamawiania ubrań z zaful! BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  19. nice blog =)
    follow for follow via gfc and g+?
    let me know & have a nice day.=)

    http://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam wczoraj na zakupach, ale niestety nic nie kupiłam. Przeraziło mnie to, że musiałabym czekać pół godziny do przymierzalni i kolejne pół godziny do kasy.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  21. Na Blach Friday nie udało mi się skorzystać z żadnej przeceny, ale za to z dzisiejszych zakupów jestem na maksa zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, nawet mam podobną spódnice do tej na głównym zdjęciu :)

    vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. So many wonderful dresses glamchase party dresses for women reviews waiting for your option if you want to be a beautiful lady,please choose our dresses.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!