#21 CIY: Naleśniki kakaowe

 
Hej, 
za mną na szczęście już próbne matury. Niestety najgorzej poszła mi matematyka (jak pewnie większości), dowiedziałam się już, że tylko 1 osoba w mojej szkole ją zdała. W poniedziałek przekonam się kto to jest. Twitter wrzał od matur pod hashtagiem #matura2018 i po języku polskim myślałam, że padnę ze śmiechu. 
Niżej jest przepis na naleśniki, które dosyć długo już u mnie goszczą. Niestety na razie nie będę ich robiła, ponieważ na Black Friday kupiłam sobie rozpiskę diety. Ale jeżeli macie okazje, wykonajcie je. Są pyszne. Ja zawsze smaruje je serkiem i polewam miodem.

→ Pół szklanki mleka (może być pół szklanki wody gazowanej lub pół na pół)
→ Pół szklanki mąki ryżowej
→ Jajko
→ Łyżeczka kakao naturalnego
→ Ulubione dodatki do posmarowania

 

1. Wszystkie składniki dokładnie zmiksować.
2. Patelnię do naleśników lekko posmarować olejem kokosowym.
3. Smażyć, dopóki nie zaczną pojawiać się bąbelki na powierzchni i przewrócić na drugą stronę.

 
 

Robiliście kiedyś takie naleśniki?

tumblr | instagram | vinted |

Komentarze

  1. Naleśniki wyglądają przepysznie i na pewno tak samo smakują muszę je wypróbować ale najpierw muszę znaleść dobre kakao bo w Anglii cieszko hehehe.
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderul post daring, so nice,original and interesting! Love it!
    Enjoy in weekend!

    New post is on my blog.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądają ;)

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zrobiłaś mi smaka na takie naleśniki. Szczególnie, że od paru godzin mam ochotę na coś słodkiego.
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy takich nie robiłam, ale wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie skladnki mam w domu, a wiec wiem co jutro na snaidanie zjem ;ppp

    https://justemsi.blogspot.com/2017/11/autumn-of-my-madness.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie je wypróbuję :) mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?

      Usuń
  9. super się prezentują! narobiłaś mi ochoty ;)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy takich nie robiłam, ale wyglądają pysznie ♥

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej to słabo z ta matura, mam nadzieje ze na właściwej już sobie poradzisz! Ja miałam 72% :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda pysznie! aż narobiłaś mi smaka :D

    pozdrawiam :) chętnie będe tu zaglądać częściej,obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, pomysł na jutrzejsze śniadanie mam podany na tacy, dziękuję =)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w domu też często goszczą kakaowe naleśniki, uwielbiam je :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/czerwien-i-krata.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie jadłam takich kakaowych naleśników, ale z chęcią wypróbuję Twój przepis :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Naleśniki przepysznie wyglądają i na pewno tak smakują :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam szczerze, że nigdy nie jadłam takich naleśników. Z miłą chęcią przetestuję ten przepis, bo wygląda to naprawdę smakowicie *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przepis trafia do ulubionych, bo uwielbiam naleśniki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy takich nie jadłam, a prościutki przepis aż kusi :D Śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się zdjęcia! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham naleśniki, muszę wypróbować twojego przepisu! BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie matematyka też poszła najgorzej, próbną oblałam bo brakowało mi dwóch punktów ale na szczęście właściwą zdałam :) naleśniki wyglądają przepysznie, uwielbiam robić takie na śniadanko :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak, słyszałam, że matematyka poszła nieciekawie. Dobrze, że masz te próbne już za sobą! A co do przepisów - jadłam już kiedyś kakaowe naleśniki u koleżanki, ale myślę, że skorzystam z przepisu i wykombinuję coś takiego dla siebie w wolnym czasie :) Pozdrawiam ♥ Liski

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze że masz próbne matury zasobą! pamiętaj, że to operon i zawsze te próbne są trudniejsze :)
    ciekawy przepis, w wolnym czasie wypróbuję :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiści nie robiłam takich naleśników ale na pewno spróbuję! :)

    Zapraszam cakemonika.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadałam nigdy za naleśnikami, ale te wyglądają jak moje jutrzejsze śniadanie. :D
    Nie przejmuj się próbnym egzaminem, zobaczysz, że właściwy pójdzie dużo lepiej. ;)

    pinkpebblegg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądają cudownie! Będę musiała kiedyś takie zrobić ;)
    https://marzycielskilis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie no matura z matematyki rzecz głupia. ja nie wiem jak zdam pomimo ze zostalo mi jeszcze dwa lata to i tak do nauki się nie rwę...
    Przepis wypróbuję :3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zrobiłam się głodna na sam widok ;* Słyszałam właśnie, że matura z matmy była strasznie trudna, aż się boje bo zamierzam rozszerzać ;'(

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!