Ulubione seriale cz.1

Hej,
za nami już prawie dwa miesiące szkoły, pogoda za oknem nie motywuje do wczesnego wstawania, a im bliżej do matury tym bardziej niczego mi się nie chce - a tym bardziej się uczyć.
Dzisiaj napiszę Wam co nie co o moich ulubionych serialach, które polecam obejrzeć. Każdy z nich ma szczególne miejsce w moim sercu i każdy czegoś uczy.
 
TeenWolf 
Jak nie znacie tego serialu to w skrócie jest on o chłopku, który został ugryziony przez wilkołaka i się nim stał. Razem ze swoimi przyjaciółmi stawia czoła różnym stworzeniom i chce uratować Beacon Hills. Najbardziej zabolała mnie śmierć Allison - wyobraźcie sobie moją minę: na początku zaskoczenie, a później zaczęłam płakać nawet jak oglądałam drugi raz ten odcinek. Jest to mój ulubiony serial, nawet jeśli Stiles ma być z Lydią (Stalia górą). Nie podobało mi się to, że w ostatnim odcinku sezonu 6A tak po chamsku potraktowali Maliję, która zaraz za Stilesem jest moją ulubioną postacią. Lubię ją dlatego, że podoba mi się to jak kobieta jest pokazana jako silna i nie zależna od nikogo. Jednak najlepszy moment w 6B jest wtedy kiedy Stiles zobaczył Dereka (ci co oglądają będą wiedzieć, o co chodzi). Po prostu nie mogłam i oglądałam jeden klip cały czas. Dalej nie mogę uwierzyć, że prawdziwe imię Stilesa to Mieczysław

 
Pamiętniki Wampirów 
Co to był za serial. Tyle niepewności, wzlotów i upadków. Na początku byłam za Stelenom i nie wiedziałam, co wszyscy widzą w jego bracie, ale później Damon skradł moje serce. Chociaż nie lubię zbytnio wampirów to pierwsze sezony bardzo mi się podobały. Nie ukrywam, że nie przypadło mi do gustu to, że Caroline była ze Stefanem, wolałabym, aby ona była z Klausem (mam nadzieję, że dadzą ją do The Origilans). Ostatnie 45 minut 8 sezonu przepłakałam. Dosłownie. Później nie umiałam nic mówić, bo chciało mi się cały czas płakać.
 
 
Riverdale 
Jest to serial z tego roku. Zaczyna się dosyć dramatycznie, bo śmiercią, ale strasznie wciąga. Wszystkie odcinki obejrzałam jednego dnia i nie mogę się doczekać kolejnych. Jest to serial kryminalny, ale jednak dla młodzieży. Jest zabawny i sarkastyczny - to lubię najbardziej.
 
 
Boy Meets World 
Znacie serial Dziewczyna poznaje świat na Disney Channel? Ten jest o rodzicach Riley i ich przyjaciołach. Cory jest ogólnie głównym bohaterem, ale równie ważni są Shawn, Topanga, Eric, Feeny itp. Wersja z lat 90. ma 7 sezonów i bardziej mi się podobała niż ta nasza 'teraźniejsza'. Nie byłabym sobą, gdybym nie płakała oglądając ostatni odcinek.

 
ShadowHunters 
Kiedy kuzyn pokazał mi film Dary Aniołów: Miasto kości od razu mi się spodobał. Były to moje klimaty - wilkołaki, wampiry, nocni łowcy. Chciałam, aby powstała druga część filmu, bo wiedziałam już, że jest więcej tomów tej opowieści. Kiedy dowiedziałam się, że jedna będzie serial byłam sceptycznie nastawiona - mieli być inni aktorzy i jak zawsze zmienili by coś w serialu. Na szczęście nie zawiodłam się aż tak bardzo i serial bardzo mi się podoba.

 
Zdjęcia ©WeHeartIt

A wy jakie seriale oglądacie?


 

Komentarze

  1. Żadnego z nich jeszcze nie oglądałam - brak czasu daje się we znaki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojej listy, oglądam tylko "Riverdale" i "Shadowhunters".
    Lubię jeszcze "Shades of Blue".

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam,że jest też serial o rodzicach Riley, ciekawe ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Riverdale i do tego jeszcze mam kilka swoich ukochanych seriali :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. BardI ciekawy blog !!! ;) ❤️🔥
    Zapraszam do siebie !
    www.blondevsfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing selection, so nice and interesting, lovely! Great series! Like them.

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście oglądam tylko teen wolf i riverdale z tego co wymieniłaś i uwielbiam je!

    M A R C E L I A w wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zdecydowanie wolę One tree hill!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do tej pory pamiętam jak uwielbiałam Plotkarę! :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarzę pierwszy serial, aczkolwiek na obecną chwilę żadnych nie oglądam :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z tych seriali oglądałam tylko pamiętniki wampirów, ale jestem w 5 sezonie ale jakoś nie mogę się zabrać za oglądanie dalej :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie znam i wiekszość oglądałam :D
    Ostatni odcinek pamiętników był cudowny <3

    Pozdrawiam,
    ANRU :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wlasnie co wczoraj zaczelam ogladac riverdale i teraz juz wiem dlaczego tak wiele osob ten serial poleca hahah :D

    nowy post! https://justemsi.blogspot.com/2017/10/california-dreamin.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio nie oglądam żadnego serialu, ale chyba czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O wszystkich tych serialach słyszałam ale nie mam za bardzo kiedy oglądać! (Ile można czekać by zrobili coś z tym czasem?!Hehe) Na razie chciałam się zabrać za serial The Gifted.
    Zapraszam do mnie: bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dary Anioła czytałam, genialna seria! Serial w porównaniu do książek wypadł mega słabo! Dlatego muszę poczekać aż zapomnę fabułę i będę mogła ze spokojem obejrzeć :D Co do Riverdale, nie mogę sobie przebaczyć, że kiedyś tego nie lubiłam. Teraz jest to jeden z seriali, na który czekam! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest, że książki są zazwyczaj lepsze. :)

      Usuń
  17. Hi..I follow you..follow me back?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat nie mam swoich seriali bo nie mam czasu ogladać i sledzić tego jednak bardzo mi się podobaja Twoje propozycje i je znam heheheh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Obyś się nie rozleniwiła, bo im bliżej matury tym trudniej, no i bardziej się nie chce! Postaraj się systematycznie pracować nad nauką i przyjmowaniem wiedzy/utrwalaniem tej, którą już zdobyłaś - dobre rady byłej maturzystki :D
    A co do serialów, żadnych z wyżej wymienionych nie znam, choć widziałam je już na innych blogach. Ja oglądam tylko Pierwszą Miłość i to mam braki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. O wszystkich tych serialach słyszałam, ale nie oglądałam żadnego. Ogólnie nie przepadam za serialami i do tej pory obejrzałam w całości tylko trzy (z czego dwa składały się z jednego sezonu). Z tych wymienionych przez Ciebie najbardziej zainteresował mnie Riverdale i już od dłuższego czasu zastanawiam się, czy nie zacząć go oglądać (będzie czwarty!) :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo bym chciała mieć na to czas, ale no niestety... Jednak moi znajomi polecali "Arrow" :)
    Zapraszam do mnie, mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Przy okazji zachęcam do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/10/lace-up-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  22. I adoreee Vampire diaries, nice post!

    I follow you :)

    Shoot for the stars

    OdpowiedzUsuń
  23. Seems super interesting to watch!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Pamiętniki Wampirów, Plotkarę i Pretty Little Liars :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post!
    Mi niestety brakuje czasu na seriale :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Riverdale oglądam jednym tchem i żyję od odcinka do odcinka! Jest ocraz bardziej intrygujące i mam strasznie wiele pytań - kto nosi czarną maskę? co kombinuje Hiriam? O co chodzi Cheryl? Czy Jug i Betty oraz Veronica i Archie będą razem? Poza tym oglądam też Lucifera i zamierzam się wziąć za Belfra ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny spis! Ja tyle serialów pozaczynałam, skończyłam, mam na liście, że oh. Aktualnie oglądam Mr.robot i próbuje przejść dalej w young pope. :)
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam ani jednego serialu tutaj przedstawionego i szczerze nie mam na nie czasu.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  29. teenwolf był moim ulubionym! ale niestety zabrakło mi czasu, żeby oglądać i już nawet nie pamiętam na czym stanęłam :<
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nie ogladam żadnego z tych wymienionych przez Ciebie :-) no ja bardziej stawiam na polskie seriale.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety żadnego z tych seriali nie oglądałam. Ja lubię The walking dead i The100:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Żadnego z powyższych jeszcze nie oglądałam ale mam w planach TeenWolf i Riverdale ^^
    Ja polecam Westworld i Skam <3
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach, Pamiętniki Wampirów! W liceum koleżanka była ich wielką fanką i przez nią również zaczęłam oglądać. W końcu jednak, mimo kilku podejść, utknęłam na piątym sezonie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!