Summer & Back to School haul

 
Hej, 
dawno na blogu nie pojawiał się haul, dlatego dzisiaj będzie jeden ogromny. Połączyłam Back to School z rzeczami, które kupiłam przed i w trakcie wakacji. Trochę się tego zebrało. Do szkoły jednak nie mam wielu rzeczy, ponieważ idę teraz do klasy maturalnej i zeszyty zostały mi z poprzednich klas. Trochę boję się tego roku szkolnego, ale cóż... trzeba to przetrwać, a po maturze zobaczę co będzie. :)
Dzięki wolnemu w końcu mogłam zabrać się za czytanie książek. Już myślałam, że tylko je kolekcjonuje, ale przyszedł czas, aby je przeczytać i zrobiłam to bardzo szybko.
Niestety zaczął się już wrzesień, w zasadzie to jesteśmy w połowie tego miesiąca. Chęci nie mam w ogóle, chociaż to mój ostatni rok i powinnam się starać. Jakoś motywacja mnie opuściła i przyszła już jesienna depresja. Zobaczymy jak sprawy się potoczą. 
Organizacja wygląda u mnie tak samo, więc jeśli jesteście ciekawi  - kliknijcie tutaj

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A jak u Was w szkole? 

tumblr | instagram | vinted |

Komentarze

  1. Wow, amazing haul! It's so big and so interestign! A lot beautiful items, so mdoern and attractive! Lovely review, I'm sure that you will enjoy in these things! Lovely!

    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy, uwielbiam serię back to school (u mnie w tym roku również biedronka górą!). Ja mam jeszcze wakacje :)
    pozdrawiam -> mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie sporo tego :) Ja dopiero zaczęłam liceum, także do matury mam jeszcze trzy lata :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki wydają się być ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe rzeczy! Koszula w banany jest cudowna <3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tych rzeczy! Ja kupowałam tylko najpotrzebniejsze rzeczy AKA. zeszyty :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to dobrze, że ja już do szkoły nie chodzę ;) Ale fajne rzeczy ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dopiero w 1 lo, na szczęście ;). Super biżuteria.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, kupiłaś całkiem sporo rzeczy w ostatnim czasie! Do matury jeszcze trochę czasu, ale trzymam już za Ciebie kciuki!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!! Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia. Rzeczy bardzo ładne.
    Pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle pięknych rzeczy ! Super post :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  13. I WANT !!! hehe nice post.


    follow for follow =?

    BLOG + GIVEAWAY

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy! Ta biżuteria jest piękna. Uwielbiam takie błyskotki :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja do szkoły już nie chodzę ale zaczynam nową pracę ale również bedę podchodzić do matury jak ty i poprawiać 2 przedmioty. Koszulki z sinsaya świetne. Powodzenia na maturze :)

    natalialifestylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing post and haul!
    Can you follow me? I follow you. ;)

    Have a lovely weekend!
    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oczywiście zwróciłam uwagę na biżuterię, świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię oglądać haule zakupowe. Kupiłaś bardzo ładne ubrania. Mam taki sam kalendarz z Biedronki. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!