Order from BeautyBigBang

 
PL: Kolejne zamówienie od BeautyBigBang zawitało do mnie na przetestowanie innych produktów. Tym razem był to matowy top do paznokci, pędzle do makijażu i 'jajeczko' do ich czyszczenia.

 
Od dawna podobały mi się matowe paznokcie i postanowiłam w końcu zobaczyć czy to naprawdę działa. Efekt bardzo mi się podoba. Długość trzymania się topu na paznokciach zależy od lakieru jakiego użyjecie pod nim.

 
Zestaw pędzli zamówiłam dlatego, że chciałam poeksperymentować z makijażem oczu na jakieś wyjścia, zdecydowanie nie na co dzień. Chociaż jestem dopiero początkująca, prawie umiem zrobić kreski eyelinerem, ale zawsze jedna wychodzi mi lepsza.
 
'Jajeczko' do czyszczenia pędzli bardzo mi się przydało, ponieważ przez wakacje postanowiłam poeksperymentować z makijażem, a trzeba pamiętać o dokładnym czyszczeniu pędzli. 'Jajeczko' czyści je bardzo dokładnie i jest dostępne w kilku kolorach.

 

Zapraszam Was do użycia kodu promocyjnego DARIA010, który daje 10% zniżki. Zamówienia na BeautyBigBang obsługują PayPal jako metodę płatności i jeżeli zamówisz więcej niż 1 produkt to dostawa jest darmowa na całym świecie. 

ENG: Another order from BeautyBigBang came to me to test their products. This time it was matte nail polish top coat , make up brushes and brushegg to clean the brushes.

 
I've liked matte nails for so long and I wanted to see if it really work. I really like the result. Lenght of sticking matte nail polish top coat on your nails depends on what nail polish you use under it.

 
I ordered eye shadow brushes set, because I wanted to experiment with my eyes make-up for special occasions, definetly not on a daily basis. I'm a begginer, I almost can do eyeliner lines, but always one eye is better than the other.
 
Egg brush cleaner is very helpfull, because when you wanted to experiment with make up you have to clean the brushes you use. Brushegg cleans them very precisely and it is available in many colors.
 

I invite you to use the promotional code DARIA010, which gives you a 10% discount. BeautyBigBang orders support PayPal as a payment method and there is free shipping worldwide over 1 item.



Miałyście już produkty z tego sklepu? 
Serdecznie zapraszam na BeautyBigBang oraz do korzystania ze zniżki. :)

tumblr | instagram | vinted |

Komentarze

  1. MAm podobną myjkę, lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajeczko do czyszczenia pędzli wymiata, chyba też sobie takie sprawię bo mycie ręczne bywa troszkę uciążliwe :) Lubię matowe paznokcie, fajna odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. All products sounds fantastic my dear!

    NEW OUTFIT POST | THANKS LIFE for Being AMAZING.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dłuższego czasu myślę o zakupie czegoś do czyszczenia pędzli. Chyba się skuszę na to, co Ty. Pędzle również fajne (i makijaż!).
    Pozdrawiam cieplutko, mój blog c:

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam ten gadżet do czyszczenia pędzli! sprawdza się super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. your eyes are so beautiful.

    x
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pędzle i jajeczko ;), paznokcie chyba wolę zwykłe.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to do czyszczenia pędzli, jednak nie z tej stronki :)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/08/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Myjkę do pędzli muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks a lot :D

    you're a lucky girl. all products sounds super useful

    NEW TIPS POST | SPA DAY AT HOME?! Yes, Easy and Possible.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć taki gadzet do czyszczenia pędzli :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wyobrażam sobie czyszczenia już pędzli bez tego "jajeczka", jest świetny i bardzo ułatwia pracę. :)

    Śliczny design!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zainteresował mnie produkt do czyszczenia pędzli, muszę się w taki zaopatzreć.
    U mnie nowy post, zapraszam!
    http://dzejka.blogspot.com/2017/08/last-monday.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że jestem wielką fanką matowych paznokci
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ty masz śliczne oczka!! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten przyrząd do czyszczenia pędzli i super mi się sprawdza :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zamówienie od dawna planuję przetestować myjkę do pędzli.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. your post so cool and very nice. The POP Stars Who Have Conquered The Fashion World and you want more fashion styles ideas check This Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe rzeczy, ja miałam kilka rzeczy od tej firmy :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakiery matujące są przepiękne, sama zaraz biorę się za ogarnięcie pazurków :)Co do pędzli .. na pewno Ci się przydadzą - a jako początkująca nie masz co się martwić - wszystko szybko załapiesz ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz słyszę o takim gadżecie:)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, so amazing haul! I love this site, cuz they have a lot assortiment of different items! You bought great things, like it so much! Amazing review,s o nice photos! You have so interesting blog and I like it.
    Follow for follow? Let me to know, on my blog.
    Hope see you soon. Have a nice day.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam o tej firmie, ale nic w niej nie zamawiałam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam takie jajeczko, ale średnio mi się sprawdziło. Wolę myć pędzle na ręce. Masz piękne oczy!

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi dear! you have a fantastic blog, I really like it:)
    Do you want to follow each other? Let me know!
    Have a great day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę przyznać, że pierwszy raz spotykam się z tym jajeczkiem do czyszczenia pędzli. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba muszę zaopatrzyć się w jajeczko do czyszczenia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe produkty jednak najbardziej zainteresowało mnie to jajeczko do oczyszczania pędzli :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam myjkę do pędzli, ale innej marki. Bardzo przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post :)
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!