#8 Q&A - Rosarium

 
Jaki jest Twój życiowy cel?
Byś szczęśliwą z życiem jakie będę prowadzić i robić to, co kocham.

 Masz uzdolnienia artystyczne?
Kiedyś często rysowałam, aktualnie piszę swoje opowiadanie, więc jakiś malutki artysta we mnie jest.

Lubisz czytać? Co konkretnie?
Uwielbiam czytać! Zazwyczaj jest to jakaś literatura młodzieżowa.

 
Film/książka/serial, które zmieniły Twoje życie?
Myślę, że każdy film, serial czy książka zmienia nasz pogląd na otaczający świat.

Imiona dla przyszłych dzieci?
Dla chłopca: Izaak, Joachim, a dla dziewczynki nie mam imienia. 

 
Czego nienawidzisz w ludziach?
Głupoty. Rzadko oglądam wiadomości, ale gdy już je włączę to zawsze łapię się za głowę. Po prostu niektórzy ludzie to debile (bez urazy oczywiście).

 Ulubiona piosenka na ten moment?   
 Umiesz/lubisz tańczyć?
Umiem, chociaż każdemu powiedziałabym, że nie. Też lubię, ale wtedy kiedy nikt nie patrzy.

Ulubione zwierzę?
Wilk.

 
Film, który nigdy Ci się nie znudzi?
High School Musical.

Jak się dziś czujesz?
Jestem trochę obolała po piątkowym Wesołym Miasteczku.

Oglądane seriale?
Jest ich bardzo dużo: TeenWolf, Riverdale, ShadowHunters, Stranger Things, The Fosters, My Mad Fat Diary, Drake&Josh i wiele innych. 

 
Co chcesz zwiedzić na świecie?
Nie mam wybranych konkretnych miejsc. Ogólnie chciałabym zwiedzić cały świat.

Co sądzisz o feminizmie?
Wszystkim znajomym ze szkoły zawsze mówię, że kiedyś znajdą mnie na paradzie feministek i będę tam przemawiać. Jeśli chodzi o feminizm to nie jestem jakąś zagorzałą, ale nie podoba mi się jak faceci traktują kobiety jak przedmiot. Ostatnio w szkole opierniczyłam mojego nauczyciela z angielskiego, który mówił nam, że mamy mieć dużo dzieci - facetowi łatwo powiedzieć, bo nie musi ich rodzić.

 
Muzyka, która sprawia, że odlatujesz w inny wymiar?
Uwielbiam ostatnio zespół Simple Plan. Ma on piosenki, które zawsze pasują do mojego stanu. Jest to Pop Punk/Punk.

Słowo, które najlepiej Cię opisuje?
#REBEL - tak kiedyś mnie nazwał pan z angielskiego.

 
Jaki talent chciałabyś mieć?
Jeść i nie tyć.


Byliście kiedyś w Rosarium w Chorzowie? 


 

Komentarze

  1. Imiona dla chłopców bardzo nietypowe :D też uwielbiam wilki, a o książkach myślę podobnie - w każdej jest coś, co bliżej zwraca uwagę na rzeczywistość i często zmienia nasze postrzeganie świata. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalne imiona dla chłopca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała jeść i nie tyć hahaha. Bardzo fajnie odpowiedzi i zdjęcia. Też zaskoczyłaś mnie nietypowymi imionami dla dzieci, ale pozytywnie :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam wiki *.* Jest w nich to coś...

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak ja nie lubisz w ludziach głupoty :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi :)
    Fajnego miałaś nauczyciela od języka angielskiego :D
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zawsze mówię, że nie lubię tańczyć, ale jak nikogo nie ma w domu to szaleje jak głupia :D

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. so pretty! i love rose gardens. we have one in my hometown, too. i visit it as often as i can!

    x
    dahi
    http://www.strangeness-and-charms.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny i czekam na kolejny post :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio bardzo polubiłam Simple Plan :)
    https://martyna-semen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. być szcześliwą - to jest tez jedyny moj cel w życiu :)

    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe pytania, nie wiedziałam niektórych rzeczy o Tobie ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kazdy ma w sobie malego artyste! Chcialabym zobaczyc twoje prace.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. High School Musical - powrót do dzieciństwa :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne Q&A. Mi również High School Musical się nie znudzi!
    >>MÓJ BLOG<<

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeść i nie tyć - kocham!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/3-to-nie-weekend-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż wstyd przyznać, ale nigdy nie byłam w Rosarium, a Chorzów mam tuż pod nosem praktycznie! Ah, kto by nie chciał jeść i nie tyć, haha

    OdpowiedzUsuń
  18. po tym Q&A myślę , że jesteś bardzo ciekawa osobą!
    ----
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe odpowiedzi :)
    Anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeść i nie tyć to byłoby suuper :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) więcej takich wpisów
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy tam nie byłam ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post. Można się dowiedzieć o Tobie wielu ciekawych rzeczy :)
    Nowy post u mnie, zapraszam ;)
    https://lloeweymusic.blogspot.com/2017/08/piosenka-tygodnia-artysta-tygodnia.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia!

    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy post!



    zapraszam także do mnie, mam nadzieję, że moje posty przypadną Ci do gustu! jeśli tak, zostaw coś po sobie! <3

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/wygraam-casting-do-spotu-promujacego.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiekne zdjecia! Kiedys bede musiala odwiedzic to miejsce bo kocham roze <3
    Haha taki talent do jedzenia i nie tycia bylby swietny!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie byłam w tym Rosarium, ale mam dużo równie pięknych róż w ogrodzie ;)
    Co do High School Musical to się zgodzę - nigdy się nie znudzi. Właśnie zaczynamy z siostrą maraton wszystkich części :)

    Zapraszamy LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Też nienawidzę ludzkiej głupoty, mam ,,talent'', który chciałabyś mieć :DD
    Pozdrawiam!
    Obserwujemy?
    Olga Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś też rysowałam, niestety robię to coraz rzadziej. Pisać opowiadania też lubię. Ciekawe te imiona dla potencjalnych przyszłych dzieci. :D Takie nietypowe. Podejście do tańczenia mam takie samo jak Ty. xD
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. High School Musical to film mojego dzieciństwa! Uważam podobnie jak Ty, że chyba nigdy mi się nie znudzi :)

    https://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Teen Wolf to najlepszy serial!! Kocham czytać posty o tej tematyce. :)

    Ps: Dziś zaczynam moją przygodę z blogiem, buziaki!
    http://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne q&a jeść i nie tyć też bym chciała :D
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym mieć ten sam talent :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!