#6 DIY: Motivational Wall

 
→ kawałek ściany
→ wydrukowane bądź wywołane zdjęcia
→ UHU patafix (masa mocująca)

To DIY jest bardzo proste - jak większość pokazywanych na moim blogu.
Wystarczy wywołać zdjęcia (opłaca się w empiku przez internet), kupić taką masę mocującą i przyklejać zdjęcia na ścianę. 
Zawsze jak robię trening u siebie w pokoju patrzę na tą ścianę i czytam. Są na niej motywujące napisy, obrazki, coś do mnie przemawia. Na prawdę warto spróbować takiej motywacji.

   

A Wy jak się motywujecie? 


 

Komentarze

  1. OMG this is so cool :D super tumblr inspired.
    love it :D

    NEW REVIEW POST | AFFORDABLE Body Milks. Worth a Hype?
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysl, choc mi by bylo szkoda sciany :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt końcowy jest genialny *.* Świetny pomysł!
    Pozdrawiam!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę świetny pomysł bardzo mi się podoba :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością czytanie motywujących tekstów podczas treningu jest pomocne. Osobiście większość treningów wykonuję na siłowni, gdzie brak tekstów itp., ale zawsze wtedy motywuję się ćwiczeniem innych albo muzyką.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne diy,post odnośnie motywacji też pojawił się na moim blogu!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz... Poza tym, że takie tablice motywują, są też bardzo estetyczne. Ja u siebie w pokoju wymyśliłam ścianę z cytatami i wierszami. Gdy spotykam coś, co mi się spodoba, zapisuję to na pożółkłej kartce w kratkę, odręcznie, cienkopisem i przyklejam na taśmę dwustronną (której do tego celu nie polecam) do ściany. Piękna sprawa. Gaszę światło i czytam np. "Starzejemy się od narodzin". To wszystko bardzo przemawia. Nie myślałaś o tym żeby pisać na swojej ścianie po polsku?

    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę to dziwne, ale nie podobają mi się takie cytaty po polsku. :)

      Usuń
  8. what a beautiful idea!

    x
    dahi
    http://www.strangeness-and-charms.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, muszę koniecznie zapamiętać, ponieważ w niedługim czasie czeka mnie urządzanie pokoju ;)
    Zapraszamy LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł, można ozdobić ściany i jeszcze się motywować ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Ja właśnie zastanawiam się w jaki sposób ozdobić puste ściany z moim pokoju!
    Chyba skorzystam ;)
    http://haniamis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowe :) Motywujące i dodatkowo nadaje pokojowi charakteru
    https://lloeweymusic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Łaaaaał, też takie chcę! <3
    Blog bardzo mi się podoba, perfekcyjnie!!! <3 :) BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie to wygląda!
    Obserwuję!;)

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na nadanie charakteru ścianom ;*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Such an amazing idea dear! Love your wall!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! Super to wygląda! Chyba wypróbuję to u siebie :)

    https://veerciaaax.wixsite.com/blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety nie mam miejsca na taką ściane motywacyjną :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry pomysł na motywację, ale także świetny na udekorowanie pustych ścian w swoim pokoju. Oczywiście obserwuję i będę wdzięczna za obserwacje mojego bloga, na którego serdecznie zapraszam. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, jak tego dużo! Ja preferuję minimalizm i na ścianie mam tylko jeden motywujący cytat. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. beautiful photos
    and amazing DIY
    I follow you, i hope you will follow me back
    kisses

    MagdalenaŠ.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super to wygląda! Jakiś czas temu, cały pokój miałam oblepiony różnymi zdjęciami i grafikami, nie tylko motywującymi 😊 Zastanawiam się czy nie przeszkadza Ci, że te zdjęcia tak odstają? Czy to efekt zamierzony?? ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to efekt zamierzony. Na początku nie odstawały, ale zrobiło się tak od przeciągu w pokoju. :)

      Usuń
  23. Podoba mi się takie wykorzystanie ściany. Mam pełno zdjęć wywołanych, które tylko czekają aż je gdzieś wykorzystam :)

    PS. Widzę, że mamy taki sam aparat, Canon górą! :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie to wygląda :) Ja chciałam tak zrobić w przedpokoju, ale za nic w świecie nie chciało się trzymać na tapecie :( Dlatego przerzuciłam zdjęcia na szafę w przedpokoju i wygląda dość fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy pomysł :D mnie jednak nie motywują takie napisy, ale w podobny sposób zrobiłam ścianę zdjęć :D pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.hu/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz niesamowitego bloga i świetne post! Wgl jesteś bardzo świczna! <3
    Zapraszam także na moj ;) https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślałem kiedyś nad takim ozdobieniem ściany jednak zamiast cytatów zrobiłbym to ze scen z moich ulubionych bajek :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba cała ściana we zdjęciach byłaby dla mnie rozpraszająca, ale fajnie wyglądałaby jakaś antyrama w takich cytatach.

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, sporo tego. nie wiem czy to dla mnie, ale jak u Ciebie działa...

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja bardzo nie lubię takiego typu motywacji ;) ale ważne że Tobie odpowiada ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega wygląda ta ściana! Uwielbiam takie obrazki :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzeba przyznać, że pomysł jest naprawdę bardzo fajny i być może postaram się z niego skorzystać ^^ Mnie najczęściej motywują przyjaciele ♥ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ale super to wygląda!
    dobrze sprawdza się ta masa mocująca?
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomysł jest świetny, chociaż ja chyba wolałabym przeznaczyć na zdjęcia trochę mniej miejsca. Sama nie wiem :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super jest taka motywująca ściana, fajny pomysł :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. It's impressive that yyou are getting thoughts from this paragraph as well
    as from our dialogue made here.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!