10 sposobów, aby wrócić na właściwe tory w diecie


ZACZNIJ TERAZ, bo kiedy indziej?


PIJ WODĘ co każdą godzinę.


ZAPLANUJ każdy posiłek.


JEDZ. Nie każ się za przejedzenie przez głodówki.


PRZEJRZYJ swój dziennik żywieniowy i powtórz dobry tydzień.


PRZYPOMINAJ sobie jak daleko już zaszłaś.


RUSZAJ SIĘ. Masz się spocić.


NIE POZWÓL, aby zły tydzień zmienił się w zły miesiąc.


WARZYWA są twoimi przyjaciółmi.


POWTÓRZ to jutro.

 
Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.

 

Komentarze

  1. Mi ciężko jest przestrzegać takich zasad niestety :( chyba to z braku zaanagażowania i czasu :(
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rady! Ja muszę popracować nad swoją dietą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie wpisy *.* Znajduję tylko u Ciebie - posty, które są krótkie, a jednocześnie treściwe :P.
    Naprawdę powinno pić się wodę co godzinę? :O oo, muszę to w takim razie zacząć praktykować, bo nie sięgam po nią w takich odstępach czasowych ;)
    Pozdrawiam!
    I w wolnej chwili zapraszam na nowy wpis ♥.
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/08/wyciagnij-palec-utna-ci-reke.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rady, bardzo motywujące :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry post, świetne rady! Ja nie stosuję żadnej diety. Ograniczam jedynie słodycze oraz staram się unikać niezdrowego jedzenia. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Najgorsze, jak właśnie niektóre dziewczyny stosują głodówki i nie mają świadomości, że wyniszczają sobie tym organizm. Fajnie rady, z głową :) Dołączam do obserwatorów!

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi na szczęście nie potrzeba diety, ale kilka z tych rad jest ważnych dla zdrowia każdego ;) Bardzo ciekawy post, podoba mi się jego przedstawienie graficzne :)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten post - sama mam teraz wielki problem z utrzymaniem diety i ubolewam nad tym bardzo. Myślę, że potrzebuję teraz właśnie takich motywacji! Super wygląda ta jakby zdrowa pizza na jednym ze zdjęć, trzeba to wykorzystać! ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny post, taki kolorowy!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stworzony post :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Głodówki są chyba najgorsze, a cały czas wiele dziewczyn nie zdaje sobie z tego sprawy i przez brak wiedzy niszczą sobie zdrowie i organizm :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobre rady i motywujące zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie napisane, ale jednak ciężko stosować się do tych zasad... tym bardziej jak jest się takim leniem jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak duzo wody, sezonowych owockow, warzywek i od razu czlowiek jest zdrowszy i lepiej sie czuje!
    Piekne zdjecia!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w sumie często mam tak, że jak stoi obok woda, to po prostu ją piję :> Jednak mój zdrowy tryb życia zabija ciasto :D Dziś poćwiczyłam tak z pół godziny, a później dojadłam tort :> I jak tu schudnąć, jak lodówka sama mnie prowokuje? :c
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tą wodą muszę zacząć bo piję za mało!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na razie staram się wszystkiego przestrzegać, choć wiadomo czasem zdarzą się małe wpadki :D

    KONKURS DO WYGRANIA 4 SZOPERKI, ZAPRASZAM NA BLOGA!

    Zapraszam również do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piję bardzo dużo wody, staram się zdrowo odżywiać, codziennie wychodzę na rolki, rower lub mały spacer. Ale to wszystko nie dlatego ,że chcę schudnąć, bo jestem już wystarczająco chuda, lecz dlatego, że cche prowadzić zdrowy tryb życia :)
    Twój post był bardzo motywujący, świetnie zrobiony, kolorowy i wgl ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rady. Wszystko wyłożone od razu, bez zbędnych słów, dzięki czemu można łatwo wbić sobie do głowy te zasady. Poza tym bardzo ładne zdjęcia dobrałaś. :)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo cenne rady!
    Zapraszam do siebie:) -> r e y v z

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę przydatne rady :)
    Owoce na zdjęciu wyglądają bardzo smakowicie :D

    pozdrawiam i zapraszam
    http://madimowo.blogspot.com/2017/08/outfitwhite-hoodiejordancap.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  22. Krótko i na temat :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Picie wody jest szczególnie ważne w takie upały. Post bardzo na temat. Krótko i zwięźle, dodatkowo te zdjęcia są bardzo motywujące :) Pozdrawiam
    https://lloeweymusic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja po urlopowym obżarstwie muszę iść w Twoje ślady i posłuchać porad :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak patrzę na te zdjęcia to wstydzę się ilości zjedzonych przeze mnie fastfoodów XD
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przydatny post! W szczególności muszę zastosować się do pierwszego ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo inspirujący blog, obserwuje i będę tu częściej! :*

    Wpadnij też do mnie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim problemem jest chyba planowanie posiłków i jedzenie ich o odpowiednich porach. Jakoś nie potrafię się do tego zabrać

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/07/zayn-x-versus-capsule-collection.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo motywujący post! :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dobry post! Najważniejsza jest silna wola! ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie posty. Genialnie Ci to wyszło :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. motywujący post! trzeba w końcu wziąć się za siebie :)


    zapraszam do siebie, odwdzięczam się
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne, niby banalne.. bo to tylko kilka zdań, ale działa motywująco :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. dobrze napisany post, jednakze kiedys jak planowalam kazdy swoj posilek w ciagu dnia to wpadalam w lekka obsesje ;d


    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/street-style-ala-in-london.html

    OdpowiedzUsuń
  35. krótko a jak treściwie :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  36. Post jakby pisany specjalnie dla mnie ;D właśnie rozpoczynam walkę z nadprogramowymi kilogramami i takie wskazówki muszą towarzyszyć mi w ciągu dnia. Najgorzej jednak z tymi 2 litrami wody ;D Pozdrawiam serdecznie i oczywiście zaczynam obserwować :) Nie wiem czemu dopiero teraz trafiłam na ten blog, ale lepiej późno niż wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Staram się prowadzić zdrowy styl życia. Piję dużo wody, jem zdrowo, tylko ostatnio coś do ruchu ciężko mi się zmotywować przez tą leniwą, wakacyjną aurę ;)
    Fajny post, krótko i na temat :)
    http://shinyhaired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!