Elektryczna szczotka - BeautyBigBang

 

Hej, 
Jakiś czas temu napisała do mnie firma BeautyBigBang, aby przetestować ich produkty i napisać o nich recenzję.
Paczka zjawiła się po około miesiącu, co jest standardowe dla takich firm. Sam przebieg zamówienia różnił się od tych wcześniejszych. Należało wybrać jedną rzecz i wraz z adresem wysłać link mailem. Oczywiście przy takich współpracach piszę się po angielsku. 
Paczka przyszła zapakowana w folię bąbelkową. Niestety do zestawu nie są dołączane baterie - trzeba je kupić we własnym zakresie. Wszystkie końcówki masują skórę i pobudzają krążenie krwi, jednak oczywiście każda służy do czegoś innego. Tą szczotkę możecie znaleźć tu.

 
 
Pierwsza końcówka to szczoteczka z delikatnym nylonowym włosiem. Pomaga oczyścić skórę ze złuszczonego naskórka i zanieczyszczeń, a także pełni funkcje masażera, pobudzającego ukrwienie.

 

Druga to masażer peelingujacy, który służy do usuwania twardego, zrogowaciałego naskórka.

 

Trzecia końcówka to delikatna gąbeczka, dzięki której pozbędziemy się makijażu.

 

Czwarta to gąbeczka lateksowa, która świetnie nadaje się do wcierania różnych kremów.



Piąta końcówka to masażer z czterema wypustami zwiększa intensywność masażu. Jego zadaniem jest poprawienie ukrwienia twarzy.

 

Moja opinia: 
Ja najczęściej używam szczoteczki z nylonowym włosiem. Dobrze oczyszcza twarz, gdy robię peeling przy czym dodatkową ją masuje. Również dobrze sprawdza się gąbeczka, która usuwa makijaż. 
Masażer peelingujący u mnie się niestety nie sprawdza, za to końcówka z czterema wypustami delikatnie masuje skórę pod oczami.


Zapraszam Was do użycia kodu promocyjnego DARIA010, który daje 10% zniżki. Zamówienia na BeautyBigBang obsługują PayPal jako metodę płatności i jeżeli zamówisz więcej niż 1 produkt to dostawa jest darmowa na całym świecie. 



Serdecznie zapraszam na BeautyBigBang oraz do korzystania ze zniżki. :)

tumblr | instagram | vinted |

Komentarze

  1. Dla mnie takie urządzenia są za mocne obecnie ale zastanawiam się nad luną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jest ta szczoteczka, w sumie fajnie byłoby ją sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o niej, ale kusi mnie jakaś szczoteczka:)

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką szczoteczkę tylko, że z rossmana i jest super! :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się ostatnio nad szczotką do twarzy :) Obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczoteczka ciekawie i interesująco wygląda.
    Nie używałam nigdy takich rzeczy
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa szczoteczka, nie miałam okazji jej używać.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że zainteresowałaś mnie tym produktem ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa dzialanka tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam, ale nie uzywam, nie sprawdza mi sie to zbytnio!:) pozdrawiam, czekam na kolejny wpis

    +zapraszam do siebie, miło jakbyś została na dłużej:) Niedługo pojawi się konkurs tylko dla moich obserwatorów więc zachęcam do wzięcia udziału! REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tym produkcie, genialna recenzja!
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice post and I really like this gadget!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezłe urządzenie, wygląda całkiem spoko i ciekawa jestem jak się tego używa, ale domyślam się że cudów nie zdziała :)
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam już o tym produkcie, naprawdę ciekawie się prezentuje! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg they look the best! thanks for sharing:) Do you want to support each other’s blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dosc duzo slyszalam o takich szczotkach do twarzy ale jednak troche powstrzymuje sie przed ich kupieniem bo slyszalam tez wiele negatywnych opini na ich temat :c
    Chociaz moze kiedys dam szanse takiej szczoteczce i przetestuje ja na swojej twarzy! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobne urządzenie i bardzo je lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo słyszałam o tego typu szczotkach, ale do tej pory się na nią nie zdecydowałam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tym produkcie nigdy, ale bardzo mnie zaciekawił! :)

    xxPozdrawiam :*
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam nigdy o tym produkcie :D Fajny klimacik u ciebie na blogu ! Obseruję :*

    Zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znałam ale wygląda fajnie :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post,dear!Amazing photos!I follow you,follow me back!♥

    HUGE INTERNATIONAL GIVEAWAY - http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. sądząc po twojej recenzji bylabym gotowa zakupic taki masazer :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post! thanks for sharing:)

    Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przydatna rzecz, zwłaszcza, jeżeli naprawdę dobrze oczyszcza twarz. Super, że dodajesz kod promocyjny!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak parę osób wyżej, jeszcze nigdy nie słyszałam o czymś takim. Ciekawa sprawa i z tego, co zobaczyłam wcale nie taka droga. Szkoda, że ta czwarta końcówka nie sprawdza się, ale i tak jest dobrze. :D Tak myślę, że to byłby dobry prezent dla mamy. :) Obserwuję! The Yellow

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy ten przyrząd, choć nie dla mojej wrażliwej cery :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dear, great post, I like it very much. I love this.
    I would be glad if you would follow. We can be a good blog friend.
    Following you.
    Follow me back <3
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna sprawa ;), dobrze, że się sprawdziła.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Z checia bym byla posiadaczka tego cuda! :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne cacko, ale najpewniej nie miałabym czasu, żeby z niego korzystać ;D
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. This brush looks very interesting. NICE POST.....

    P.S. would you like to follow each others GFC, Google+ and Bloglovin?
    Have a nice day

    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post :)
    If you want you can follow my blog, I will return back.

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/07/im-back-10-favourite-summer-songs.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy produkt! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super produkt ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna sprawa :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie wolę silikonowe szczoteczki, takie jak Foreo ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Looks like so good!! Thanks for sharing!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: WHAT TO WEAR IN PARIS
    DON'T MISS: FLORAL ROMPER & ICE CREAM

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawa opcja! Nie używałam jeszcze takich szczotek, ale bardziej jak do twarzy potrzebowałyby ich moje nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Przydałaby mi się taka szczotka!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. A mnie by się przydało takie wielofunkcyjne urządzenie do twarzy. Wszystko na jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe urządzenie :) Myślę, że bardzo by mi się przydało!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. It seems a nice product!! Would have a try!! Thanks for sharing!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam kiedyś podobny zestaw z Biedronki. Był świetny. Niestety zaliczył kilka kontaktów z podłożeń i się cały rozleciał.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy, musiałabym zainwestować w coś takiego :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!