Summer? Yes please!

 
Hej,
czy tak jak je nie możecie uwierzyć, że już wakacje? Na prawdę bardzo szybko minął mi ten rok szkolny. Boje się wrócić po wakacjach do szkoły, głownie dlatego, że jest to klasa maturalna, a ja kompletnie nie mam pojęcia co robić po zakończeniu szkoły. Też tak macie?
Mam nadzieję, że przez te wakacje się zrelaksuję i przestanę o wszystkim myśleć.
We wtorek miałam egzamin teoretyczny drugiej kwalifikacji. Dopiero, gdy staliśmy przed wejściem na sale zaczęłam się trochę stresować. Na szczęście zdałam. Teraz czekam tylko na piątek, w którym będę mieć egzamin praktyczny. Podobno ma być na nim rozmaz krwi. Chociaż po mnie tego nie widać, to podświadomie się stresuję i znowu wróciły do mnie bezsenne noce. Byle do piątku.
Jakiś specjalnych planów na wakacje nie mam. Ogólnie chciałabym pójść do pracy, ale z tym to różnie bywa. A wy? Macie jakieś plany?

 
Zdjęcia ©WeHeartIt

Jakie posty wakacyjne chcielibyście zobaczyć?


 

Komentarze

  1. Ja sama nie mogę uwierzyć w to, że w końcu nadeszły tak bardzo upragnione przeze mnie wakacje. Życzę udanych wakacji!


    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też strasznie szybko minął ten rok szkolny! Miłych wakacji ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. WAKaCJE! wreszcie, bardzo się cieszę ze już są! Także boję się wrócic przedmna 2 klasa technikum i egzaminy zawodowe :( Powodzenia w dalszym blogowaniu! obserwuje ^^
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na egzaminie!
    Nie mam planów na wakacje :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpocznij, zresetuj umysł :)
    Trzymam kciuki za egzaminy :)

    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. szybko minął ten rok szkolny ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. klasa maturalna to.. dziwny rok. Aktulanie jestem po maturze, ostatnie dni zapisywania się na studia, a ja wciąż nie jestem pewna, co chę robić. Raczej nie zamierzam być całe życie w jednym zawodzie, dlatego chciałabym coś różnorodnego, ogólnego, a z drugiej strony, tylko specjalizacje zapewnią dostanie się na wiele interesujących stanowisk xd.
    Ale teraz żyj wakacjami :* Z pracą faktycznie jest różnie, 3mam kciuki, żeby udało Ci się coś znaleźć ;).
    pozdrawiam i zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam twój strach przed klasą maturalną, nie jesteś sama ;p
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tez czeka klasa maturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę uwierzyc, bo pogoda jest okropna... Pochmurno i deszczowo...

    Dodaje do obserwowanych.

    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja w ogóle nie czuję, że już są wakacje ;c
    Pogoda piękna jednak ich nie czuje, nie wiem czemu.
    https://www.facebook.com/wishylss/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo szybko mi minął ten semestr na studiach... Pora na wakacje :D Choć i tak będę pracować, ale to zawsze coś innego niż nauka :D
    Co do postów wakacyjnych... Może niezbędniki podróży? Lub coś w tym stylu ;)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To był dla mnie bardzo ciężki semestr na studiach. Następny zapowiada się nie lepiej... przydałyby mi się dobre wakacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. MOje plany na wakacje to znaleźć prace :D

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda, ten rok szkoły minął bardzo szybko. Było ciężko ale udało się przetrwać :) Super, że zadałaś!
    PS: Piękne zdj oddają klimat wakacji ^^
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny post! lubię takie! ja niestety jestem już po wakacjach ale życzę Tobie cudownych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozumiem, że z tym egaminem, chodzi o jutro? W takim razie będę trzymała za Ciebie kciuki! Lepiej, żeby Twoja krew nie opuściła układu krwionośnego ;) A co do klasy maturalnej i planów - JA TEŻ TAK MAM! I jestem przerażona, ale jednocześnie bardzo się cieszę, że nie jestem sama w moim obawach ;) Jeszcze raz życzę powodzenia!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia na egzaminie!
    Ja w tym roku nie miałam problemów z uwierzeniem, że są już wakacje, ale to może dlatego, iż po egzaminie gimnazjalnym praktycznie nic nie robiliśmy, a do szkoły chodziło się tak dla zasady :D
    Udanych wakacji!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. plany na wakacje : miesiąc prztyki i praca :o
    chyba starość XD

    Pozdrawiam i życzę cudownego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba praca, jednak jak nie znajdę czegoś ciekawego to będę rozwijać siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post ;*
    życze ci świetnych wakacji
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że egzamin praktyczny poszedł Ci świetnie! Udanych wakacji ;*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. I really love summer time :D and I'm totally in loooove with your blog :D

    Following you via GFC :D Hope you can follow me back <3

    NEW DECOR POST | Gives Life To SMALL SPACES.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nie mam wakacji już od kilku dobrych lat, tak szczerze ; p

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w zasadzie nie mam żadnych planów. Myślałam nad krótkim wyjazdem z koleżanką, ale nie wiem czy wypali :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!