Zalety owsianki

 
1. Dostarcza błonnika i białka.
Te dwa składniki sprawiają, że nie czujesz się głodna przez dłuższy czas.

 
2. Jest szybka i prosta do zrobienia.
Wystarczy, że płatki owsiane zalejesz jogurtem i zostawisz na noc. Śniadanie zrobi się samo.

 
3. Stabilizuje cukier we krwi.
Jest wysoka w błonnik i węglowodany złożone, które spowalniają przekształcanie w cukier prosty. Zmniejsza to zachcianki i utrzymuje odpowiednie zużycie glukozy i insuliny.


4. Zawiera wiele witamin, żelazo i inne minerały i antyoksydanty.
Ta zawartość przyczynia się na leprze wyniki sportowe, czujności umysłowej, święcące paznokcie, włosy i skóra oraz ogólną poprawę zdrowia.

 
5. Obniża 'zły' cholesterol i wysokie ciśnienie krwi.
Błonnik rozpuszczalny w owsie to beta-glukan, który obniża Cholesterol LDL.


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
Jecie owsianki?


 

Komentarze

  1. Wstyd przyznać, ale nigdy nie jadłam owsianki (albo już o tym nie pamiętam) :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię jeść na śniadanie owsiankę. Pysznie i zdrowo :D
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ile zalet! Uwielbiam owsianke, najlepiej z jakimiś owocami lub ziarnami ♥
    Pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbytnio nie przepadam za owsianką :/ Ale jak widać ma swoje zalety.
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. loooks so yummy!!

    natalie x
    http://www.lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam owsiankę w każdej postaci! Fajnie przyrządzona jest naprawdę smaczna a do tego zdrowa. Same zalety ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbytnio nie jem owsianki ;)
    Ale po tych zdjęciach aż mam chęć:D Tak smacznie wyglądają :D

    Zapraszam :*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam niektórych, ja nie jem często owsianki, ale zdarza mnie się :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jem owsianki, ale zawsze mogę zacząć ;), nie słyszałam o większości tych zalet.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Look at A Showcase
    I am following you via GFC/ G+ , follow me back, let me know on Chic Poradnik.
    Zapraszam do nas - Chic Poradnik blog. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji lub subskrypcji oraz komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię :)

    Pozdrawiam i miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałam i próbuje przełamać się i jeść owsiankę ale jakoś mi nie smakuje, a ubolewam nad tym bo jest zdrowa, pełnowartościowa i można wykonać z niej wiele świetnych posiłków
    Obserwuje
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  13. Owsianka to jedna z tych dań, które musi gościć na moim śniadaniu. Inaczej w ogóle bym go nie jadła. Z resztą, po twoim poście wnioskuje, że owsianka jest bardzo zdrowa, tak więc bardzo ciekawy post. Podoba mi się ten post :)
    http://sztuka-lisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdą owsiankę ze zdjęcia chętnie bym zjadła - wyglądają przepysznie ;) Od czasu do czasu jadam owsiankę, najczęściej właśnie z jogurtem naturalnym.
    Pozdrawiam!
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam jeść owsiankę na śniadanie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Owoce jakos łatwo mi jesc ale gorzej z warzywami ktorych po prostu nie trawie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też trudno mi przychodzi jedzenie warzyw. :)

      Usuń
  17. Chyba zacznę je częściej jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie motywujący post do zdrowego trybu jedzeniowego ;)
    Pozdrawiamy, zapraszam do nas
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  19. starałam się przekonać do owsianki chyba tysiąc razy, ale za każdym razem mi nie smakuje :(

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!