Rzeczy, która mogą zniszczyć twoją motywację

 
1. Nie posiadanie celów.
Nie osiągniesz swojego celu, jeśli nie będziesz wiedzieć jaki on jest.

2. Wybieranie celu, który cię nie inspiruje. 
Nie będziesz zdolna/y wytrwać w postanowieniu, jeśli końcowy rezultat nie będzie nic dla ciebie znaczył.

 
3. Oczekiwanie natychmiastowych rezultatów. 
Wszystko co jest czegoś warte jest walką. Zmiana wymaga czasu i wysiłku.

4. Brak wsparcia.
Wszyscy potrzebujemy kogoś, kto będzie w nas wierzył i  motywował kiedy zaczniemy czuć się zniechęceni.

  
5. Brak wiary w siebie. 
Jak powiedział Henry Ford Jeśli uważasz, że coś potrafisz lub że czegoś nie potrafisz, na pewno masz rację.

6. Bycie znudzonym.
Większość sukcesów wymaga dużo monotonnej pracy i robienia tego samego wielokrotnie, ale każdy dzień przybliża cię do osiągnięcia tego czego chcesz.

 
7. Bezczynność i lenistwo. 
Musisz opracować plan zanim będzie działał. Marzenia są tylko marzeniami dopóki nie zmienisz swoich myśli w czyny. Ważne też jest dobre zarządzanie swoim czasem. Nie możesz się rozpraszać i odwlekać.

8. Bycie wśród negatywnych ludzi. 
Jest mnóstwo ludzi, którzy widzą tylko wady, problemy i brak rozwiązań. Jeśli będziesz się z nimi zadawał/a stracisz przyjemność i pasję, a twoje pozytywne perspektywy wkrótce zostaną podważone.

 
9. Porównywanie się z innymi.
Każdy z nas jest człowiekiem i rozpoczynamy z innych miejsc: wszyscy wychodzimy na przeciw naszym wyzwaniom i pracujemy w różnym tempie. Pamiętaj to twoja podróż. Bądź cierpliwa/y.

10. Spotkanie z niepowodzeniami. 
Nie ważne jak wielkie są twoje plany albo twój poziom zaangażowania, musisz zmierzyć się z pewnymi stratami i napotkać przeszkody. To normalne - po prostu trzymaj się kiedy życie jest trudne.

 
Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.

 

Komentarze

  1. Ja staram się ćwiczyć różnie, by nie nudziło mnie się! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. brak wiary w siebie jest najgorszy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się zawsze dążyć do wyznaczonego celu, chociaż czasami to trudne.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z każdej strony otaczam sie pozytywnymi ludźmi :)

    Pozdrawiam ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  5. moją motywacje łatwo jest zniszczyć... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko się zgadza. Te elementy powodują utratę motywacji. Motywacja jest bardzo ważna, bez niej nie ma działania. Sama ciągle nad nią pracuje. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Motywacja to bardzo trudna sprawa. W moim przypadku wystarczy na jeden dzień odpuścić ćwiczenia i zrobić przerwę czy zjeść jednego malutkiego batona ze sklepu żeby moja motywacja runęła w gruzach. Ale staram się nie poddawać, bo na szczęście mam kochaną osobę która niesamowicie mnie wspiera we wszystkim, co robię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W każdym podpunkcie jest wiele mądrości :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybierasz się na studia?
    Zapraszam na mojego bloga! Sprawdź -> https://idena-studia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie najgorsze jest lenistwo, wystarczy sobie odpuścić kilka razy i potem trudno wrócić ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś motywacje niestety jest trudno znaleźć a bardzo łatwo stracić

    Obserwujemy?
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Otaczanie się wampirami energetycznymi to najgorsze, co może się przytrafić. Jeśli naprawdę chcemy coś osiągnąć - musimy o to zawalczyć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją motywację do pięknego ciała rujnują słodkości *.*

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  14. really nice inspo pictures! love it! xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny wpis ! Wydaje mi się ze w działaniach najważniejsza jest wiara w siebie i to żeby znaleźć coś co się kocha !
    Zapraszam do mnie !http://belikesnowbeautifulandcold.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Brak wsparcia to chyba jedna z najgorszych rzeczy :/ Wiarę w siebie trzeba mieć zawsze, ponieważ tylko wtedy możemy osiągnąć swoje postanowione cele. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że tego wszystkiego najgorsze jest otaczanie się negatywnymi ludźmi. Od tego pochodzą wszystkie inne punkty - a negatywni ludzie są ich przyczyną.
    Jak zwykle cudownie napisane!
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się ze wszystkim co tu napisałaś. Ostatnio totalnie czuję się nie pewna siebie, ale wierze, że niedługo wszystko wróci do normy. Zapraszam do mnie! Nowy przepis już jest! http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. oj najgorsze jest porównywanie się z innymi, ciągle się z tym spotykam... ale post świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brak wsparcia jest okropny, chyba najgorszy z tych wszystkich punktów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! Dodaje kopa :)
    Na pewno jeszcze Cię odwiedzimy :)

    Wpadnij i do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!