Zalety picia wody po przebudzeniu

 
1. Picie wody na pusty żołądek oczyszcza jelito grube ułatwiając wchłanianie substancji odżywczych.

 
2. Wzrasta produkcja nowej krwi i komórek mięśniowych.

 
3. Pomaga w odchudzaniu. 
Wypicie pół litra ciepłej wody może przyśpieszyć twój metabolizm o 24% rano.

 
4. Święcąca skóra. 
Woda pomaga usuwać toksyny z krwi, co pomaga utrzymać skórę święcącą i czystą.

 
5. Utrzymuje w równowadze układ limfatyczny. 
Te gruczoły pomagają wykonywać codzienne czynności, równoważy płyny ustrojowe i walczy z infekcjami.


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.

 

Komentarze

  1. Muszę ponownie wprowadzić ten etap do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, a ja dzisiaj z rana pepsi wypiłam ;D Ile zalet!
    Życzę Ci miłego dnia :)

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pić wodę, ale nie wiedziałam, że przynosi to takie korzyści :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja musze zacząć pić wodę po przebudzeniu!♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Woda zaraz po przebudzeniu to u mnie standard! pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle nowej wiedzy! :o <3 świetny post, zresztą jak zawsze. Podoba mi się to, że są takie konkretne i przejrzyste - mimo, że krótkie, zawsze dostarczają dużą dawkę wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne przykłady! Pięknie to przedstawiłaś!!! <3
    Wpadnij do mnie, pozdrawiam
    http://themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle zalet o których nie miałam pojęcia! Dobrze, że ostatnio przestawiłam się na wodę :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Staram się pić jak najwięcej wody. Piję również po przebudzeniu :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę ten nawyk przywrócić do codzienności, kiedyś piłam wode z cytryną po przebudzeniu, ale coś ostatnio o tym zapominam ;p
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rady! Zalety same na duży + Muszę chyba się do tego przystosować :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I looove it! ❤

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam okres kiedy piłam wodę non stop, ale z czasem robiłam to coraz mniej i teraz zazwyczaj o tym... zapominam. Odzwyczaiłam się, ale na nadchodzące lato muszę do tego wrócić!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zacząć pić więcej wody! ;D
    Zapraszam: http://oczamimalilaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. krótkie, ale konkretnie :) Zwłaszcza, ze nigdy nie skupiałam uwagi dlaczego warto pić wodę po przebudzeniu, a z racji że i w ciągu dnia mam problem z piciem wody (raczej wole herbaty, soki) to tym bardziej zaczęłam ją pić w różnych porach :) jednak ta poranna chyba jest najlepsza ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo zalet :)
    Post z dawką motywacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice pics! Thank for your visit! 💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio kupiłam sobie taką świetną butelkę na wodę oraz kilka owoców i piję rano. Jest to super sprawa. Polecam ,3

    https://the-queen-of-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam o wielu rzeczach, które tu napisałaś. Chyba faktycznie zacznę swój dzień od wypicia szklanki wody, bo jak widać ten napój może zdziałać cuda. :)
    Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O drugiej zalecie nie miałam pojęcia :)
    Przydatny i jednocześnie motywujący post!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle świetne ciekawostki :)
    Od paru lat uwielbiam pić wodę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z rana zawsze obowiązkowo piję wodę z cytryną, a odkąd zakupiłem sobie butelkę na wode zabieram ją ze sobą wszędzie.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Skaram się pić jak najwięcej wody, chociaż jak wiadomo zawsze mogłoby być lepiej. :)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę zacząć pić wodę na czczo :D

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio próbuję tak robić, fajnie się dowiedzieć o kilku innych zaletach ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Od zawsze zapominam że powinnam pić;( ale chyba czas zmienić ten nawyk skoro woda ma tak duży wpływ na organizm 😊 pozdrawiam i zapraszam do nas http://velas-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba muszę zacząć pić więcej wody :)
    zapraszam do mnie!
    http://myslowlife0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. od dłuższego czasu "uczę się" pić wodę po przebudzeniu, jest ciężko ;p lubię Twoje wpisy, zawsze mnie zaciekawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny post :) prowadzisz rewelacyjnego bloga :) na pewno jeszcze Cię odwiedzę :)
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne zdjęcia, fajny wpis, zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjny wpis! Na pewno zacznę pić wodę z rana :)
    Obserwuje :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Wodę piję najczęściej, zwykłą czystą, bo tylko ona gasi moje pragnienie. Czasami skuszę się również na ciepłą z dodatkiem cytryny i miodu (mniam!) ;)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Picie wody na czczo to moj nawyk ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Niezbyt lubię pić czystą wodę, aczkolwiek po przeczytaniu Twojego posta chyba to się zmieni ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post :) Muszę koniecznie zacząć pić więcej wody ;)

    Prześliczny wygląd bloga. Zawsze, gdy tutaj zaglądam, nie mogę się napatrzeć! ♥

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie.
    MÓJ BLOGFANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie szklanka wody z rana to podstawa ;p w ogole baaardzo duzo wody pije i najwyrazniej wychodz mi to na dobre ;p

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Co racja to racja. Ja piję z cytryną i imbirem. Bardzo polecam, mi smakuje.

    www.dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. wooow *.* ile plusów! choć nie pijam ciepłej wody to czasem jak dorwę się butelki mineralnej to nie mogę się oderwać haha xd
    robisz świetne wpisy - bez zbędnego przeciągania, konkretne, rzeczowe :) lubie to!
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!