Keratynowe prostowanie włosów

 
Na początku roku szkolnego zdecydowałam się na keratynowe prostowanie włosów. Moje włosy były strasznie zniszczone (pierwsze zdjęcie), więc postanowiłam w końcu zrobić coś z tym sianem
Mimo, że moje włosy były prawie do pasa to nie dało się tego zauważyć przez to, że się kręciły i po prostu było bardzo zniszczone. Gdy pani fryzjerka mi zrobiła ten zabieg i wyprostowała włosy musiała niestety obciąć ponad połowę. 
Keratynowe prostowanie włosów polega na tym, że specjalną keratynę stopniowo, pasmo po paśmie nakłada się na oczyszczone i wysuszone włosy. Trzyma się ją około pół godziny, następnie ponownie się suszy, a później prostuje włosy. Nie wolno ich później myć przez 2-3 dni. To nie jest tak, że włosy będą przez cały czas proste jak drut. Jak miałam robione je po raz pierwszy, to gdy umyłam włosy po tych trzech dniach - miałam loki. Dopiero za drugim i teraz trzecim (zdjęcie poniżej) razem efekt utrzymuję się dłużej, ale włosy i tak nie są tak proste jakbyśmy się przed chwilą prostowały. Również jest ważna pielęgnacja włosów po zabiegu. Trzeba nakładać bardzo dużo masek na włosy i używać szamponów bez soli czy parabenów przez pierwsze dwa tygodnie.
Różnicę na pewno widać w zdjęciach po lewej stronie. Prostuję włosy jakoś co 3-4 miesiące, głównie wtedy kiedy widzę, że robi mi się znowu powoli siano.
Jest to na pewno kosztowny zabieg. Ja keratynę kupiłam przez internet, a u fryzjera byłam tylko raz, żeby wiedzieć jak zaaplikować produkt. Wyniosło mnie to około 300 złotych, jednak dla takiego efektu warto wydać te pieniądze.

Robiłyście kiedyś keratynowe prostowanie włosów?


Komentarze

  1. Nie robiłam takiego czegoś nigdy i nawet o tym nie słyszałam. Efekt końcowy jednak jest genialny! Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z natury bardzo proste włosy, czasami jest to irytujące... tak to jest, jak masz kręcone to chcesz proste, a jak masz proste to chcesz kręcone.
    Według mnie dobre samopoczucie jest warte paru złoty więcej, a zwłaszcza że włosy wyglądają teraz na o wiele zdrowsze... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszym zdjęciu twoje włosy wyglądają naprawdę źle, ale twoje aktualne włosy są śliczne! Sama chciałabym taki zabieg, jednak rodzice na 100 % mi nie pozwolą :) Poczekam do 18 :D
    Życzę miłego dnia!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Z natury mam proste włosy, wiec nie potrzebuje. Efekt u Ciebie jest pozytywny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele razy o tym prostowaniu, jednak nigdy tego nie robiłam, ponieważ moje włosy nie potrzebują na szczęście żadnego prostowania.
    Fajnie, że Tobie podoba się ten efekt. Czytałam na ten temat bardzo dużo i wiem, że niektórym ten efekt nie utrzymał się na długo i później mieli gorsze włosy niż przed :)
    Pozdrawiam.

    Emilia Matyska - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt, ja nie robiłam keratynowego prostowania :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie robiłam takiego zabiegu, ponieważ mam proste włosy a i nie są jakoś strasznie zniszczone ;)
    Twoje włosy po keratynie wyglądają o niebo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. łał! Zdecydowanie widać różnicę! Są piękne:) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt! Moje wlosy są w dośc dobrej kondycji, więc nie potrzebuję stosować żadnych zabiegów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różnica jest spora i ładne masz włosy po keratynie :)
    Jednak to kosztowna operacja!
    Ja robiłam raz u fryzjera, ale wow efektu nie było. Proste włosy utrzymały się może przez miesiąc i to przy dbaniu o odpowiednie mycie etc. Później już tego nie robiłam. Po prostu prostuje je :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam naturalnie proste włosy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. różnica ogromna ! :)
    nie robiłam nigdy bo nie mam takiej potrzeby, mam puszyste włosy ale radze sobie z nimi i po prostownicę sięgam od święta :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że lepiej Ci w prostych włosach, ja za wiele nie robię z moimi, podoba mi się tak jak jest ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też by mi się przydało takie prostowanie. Moje włosy bardzo szybko się niszczą nawet zaraz po podcięciu :/
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jako fryzjerka się uczyłam o tym, jednak sama na sobie tego nie miałam. Jak widać zabieg fajny dla poprawy kondycji włosa jak i samego wizualnego podejścia! Efekt - wow! ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie masz czasu, czytanie to sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w planach takie prostowanie, mam dosyć spuszenia na mojej głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie robiłam takiego zabiegu, bo w sumie nie sądzę,że jest on mi niezbędny, ale u Ciebie robi naprawdę dużą różnicę i świetnie wygląda :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, świetny efekt! Ja na szczęście mam proste włosy i nie potrzebuję takiego zabiegu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zastanawiam się nad tym właśnie ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, ale różnica ;o

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow świetny efekt! Sama zastanawiałam się nad tym zabiegiem, ale szkoda mi było pieniążków i wybrałam się na zwykły olaplex, po którym uzyskałam też fajny efekt.
    Obserwuję, buziaki :*
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo poprawiły stan Twoich włosów:)
    http://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurcze, wlosy wygladaja wiele wiele lepiej :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja myśle czy nie zdecydować sie na kreatynowe prostowanie, może w końcu będę co do tego pewna.


    M A R C E L I A (klik) Zapraszam do siebie i wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę się zastanawiam nad tym zabiegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Very cool post, Darling! Wonderful hair!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  28. Włosy wyglądają teraz o niebo lepiej! Świetna metamorfoza :)

    vile rose ☾

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt jest genialny :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny efekt! *.* Ja się obecnie zastanawiam właśnie nad keratynowym prostowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Równiez robilam sama keratyne, zamawialam przez internet :) chociaż przez kilka miesięcy nie katowalam ich prostownica :)

    http://kosmetykomaniablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś o tym myślałam, ale zrezygnowałam jakoś.
    Pozdrawiam i obserwuję 😉
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow kolosalna różnica! Widać, że naprawdę warto zainwestować te pieniądze, ponieważ teraz Twoje włosy wyglądają świetnie. Szczerze? Pierwszy raz słyszę o tym zabiegu, może dlatego, że nigdy nie interesowałam się tematem kręconych włosów, gdyż swoje mam praktycznie proste.
    Pozdrawiam i zostawiam obserwcję :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Efekt świetny! Choć ja akurat mam włosy idealnie proste i tylko kombinuję jak je powywijać ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie robiłam, bo też nie chce prostować swoich falo loków :)
    Ale efekt bardzo ciekawy !
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super efekt, mi takie prostowanie by się przydało :) Ale jakoś cały czas jest mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!