Lazy days

 

Cześć,
dawno na blogu nie pojawiał się post typowo lifestylowy. Nie lubię pisać ich za często, bo też nawet nie mam o czym. Nikogo przecież nie interesuje to, co zjadłam na śniadanie, jakie skarpetki ubrałam czy o której wstałam. Czasem jednak trzeba napisać coś bardziej luźniejszego, zwłaszcza jak nie ma się pomysłu na post. Na blogu chcę poruszać tematy, które Was interesują, dlatego w komentarzach piszcie co chcielibyście zobaczyć w najbliższych postach!
Ostatnio nie mam w ogóle chęci do nauki, dlatego każdy weekend u mnie polega na nadrabianiu seriali lub po prostu na nic nie robieniu. Ale muszę się w końcu wziąć w garść, ponieważ co chwilę mam jakieś sprawdziany czy kartkówki a same się one nie napiszą.
Nadszedł już marzec i mam nadzieję, że będzie się robić coraz cieplej, bo mam już dość tego zimna. W związku z tym nadchodzi czas na wiosenne porządki. Muszę w końcu posprzątać w swojej szafie, bo nie ukrywam czasem nie chce się domknąć. Na pewno jakieś rzeczy pojawią się na vinted, więc zapraszam.

 


Jakie posty chcecie zobaczyć na blogu?!


 

Komentarze

  1. Mi się podobają posty typu jak ten na dole, dlaczego warto coś robić/jeść/pić oraz dobre motywujace porady! Myślę, że wybredna nie jestem ☺
    To Twój tatuaż ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię od czasu do czasu przeczytać taki post o wszystkim i o niczym. Np z tego dowiedziałam się, że nie tylko ja mam takiego lenia i wiesz co? Jakoś mi z tym lżej haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mam ochoty na naukę. Obecnie czekam na ciepełko, tak jak ty mam dosyć zimna :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię twoje luźniejsze posty. Bardzo podobają mi się zdjęcia, śliczny ten tatuaż. Ja bym się ucieszyła z jakiegoś przepisu na zdrowe desery. Pozdrawiam
    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że mi przypomniałaś o porządkach w szafie :D Kompletnie o tym zapomniałam, a przydałoby się takie małe rozeznanie co zostawić, co wyrzucić, grube swetry pochować :) Też mi się ostatnio nic nie chce... to znaczy chce, tylko nie to co powinno. Zaraz maturka, a ja wolę iść na spacer, ale bawić się ze swoim zwierzakiem i cieszyć tym słoneczkiem :)

    Miłej niedzieli :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chętnie zobaczyłabym przepisy na szybkie i zdrowe śniadania! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcę żeby już było cieplej!

    OdpowiedzUsuń
  8. A może zrobiłabyś jakiś post z przepisem na wegańską potrawę? Ostatnio wszędzie takich szukam :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lazy days are the best!
    love your tattoo.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo przepisy na szybkie i zdrowe sniadanka tez mi sie marzą!
    ale masz mega tatuaż!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały tatuaż! :) Tak, niech nadejdzie wiosna! Ja też przez tę szaro-burą pogodę mam chęć tylko na nic nie robienie. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetny tatuaż! Pozdrawiam
    http://annesthesie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przeczytałabym jakiś post psychologiczny, motywacyjny, np. o pewności siebie lub tolerancji :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety chcąc nie chcąc muszę sie uczyć pomimo braku chęci i motywacji bo matura w maju :( piękny tatuaż :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Może jakieś stylizacje? :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie posty, zwyczajne, ale zarazem inne niż wszystkie.
    A tatuaże kocham, Twój jest przeeepiękny <3
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie wiosenne porządki splotły się w czasie z remontem, więc mam pracy aż nazbyt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czas na leniwe dni każdemu jest potrzebny;) Dobrze jeśli mozemy sobie na to pozwolic;)
    by Arek

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczniutki tatuaż, już widziałam go na twoim instagramie :)
    Co do postów, to chętnie zobaczyłabym posty z twoimi zdjęciami, może jakaś stylizacja, coś o kosmetykach lub DIY.
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam pojęcia jakie możesz napisać posty. Te luźniejsze też są dobre!
    A skarpetki to naprawdę są fajne! :p
    Ładne zdjęcia Ci wyszły:)
    Masz piękny tatuaż!
    W sumie widzę też gitarę elektroniczną too - możesz napisać o hobby, znaczeniu tatuażu. Chyba, że już kiedyś pisałaś, ale no jestem tu pierwszy raz :D

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo ładny tatuaż , nie martwiłaś się czy za klika lat też będzie się podobał ? A co do postów to może jakieś DIY

    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥
    Robię konkurs może weźmiesz udział ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, niezły tatuaż :)
    Ja lubię pisać np posty przemyśleniowe, ciężko mi podać ci jakiś temat, ale jest wiele sposób, żeby się zainspirować.
    Też mam raczej luźniejsze weekendy. W sumie to nie powinny takie być, ale czasem szkoda mi czasu na naukę i wolę wyjść na spacer i zachwycać się pogodą :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny tatuaż :)
    Z niecierpliwością czekam na ciepłą pogodę, od czasu do czasu można poczuć wiosnę, ale szybko psuje ją deszcz :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Również liczę na cieplejsze dni ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że nie tylko ja mam dość już tego zimna :). Świetny tatuaż. A co do postów, możesz napisać jakieś o swojej pasji, hobby ;). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Z własnego "blogowego doświadczenia" wiem, że znalazłoby się troszkę osób, które przepadają za ingerowaniem w to, co jesz na dany posiłek i z chęcią przeglądałoby tego typu wpisy...ludzie lubią takie klimaty :-) Bardzo spodobał mi się Twój tatuaż. Dlaczego zdecydowałaś się go wykonać i co skierowało Cię ku takiemu wzorowi? Czy planujesz zrobienie następnego wzoru? Może właśnie tej tematyce powinnaś poświęcić kolejny wpis? Sądzę, że miałby wzięcie :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny tatuaż! Mi też już od dawna się marzy, ale jakoś nie mam odwagi, aby go zrobić, hihi :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny tatuaż. Ja szczerze nie mam pomysłu na to co chciałabym przeczytać u Ciebie na blogu ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały wzór :-}
    Może kiedyś zrobię sobie podobny,
    jeśli nie zmieni mi się gust.
    Czas pokaże :-}

    tylkotowszystkoijeszczetroche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, bardzo odważny tatuaż :) super...a z nauką tak to już jest ;)niestety trzeba się mocno mobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale śliczny tatuaż <3
    możesz napisać jakieś posty z własnymi refleksjami na temat czegoś, ja bardzo lubie czytać takie posty

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  32. o mi też się szafa nie chce zamknąć ;)A jak przychodzi co do czego to nie mam w co się ubrać :D
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bardzo lubię takie luźne posty i czekam na więcej:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądają pysznie! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!