#7 FIT Q&A


Ulubiony zdrowy posiłek?
Uwielbiam omlety.

Biegasz?
Czasem w lato. Nie specjalnie lubię to robić.

Chodzisz na siłownie?
Na razie nie chodzę, chociaż mam zamiar za niedługo się zapisać.

Czy twoja rodzina je zdrowo?
Raczej nie. 

Czy twoi bliscy wspierają cię w zdrowym jedzeniu?
Można tak powiedzieć, bo kupują mi warzywa, owoce i inne produkty, ale tak psychicznie to nie.

 
Ulubiony owoc?
Uwielbiam truskawki i banany.

Ulubione warzywo?
Kalafior.

Ćwiczysz sama czy ze znajomymi?
Zazwyczaj sama.

Ulubiona pizza?
Bardzo rzadko u mnie gości, więc nie mam ulubionej. Każdą zjem.

W jakich butach ćwiczysz?
W Adidas Galaxy 2W.

Ulubiona piosenka do ćwiczeń?
Nie mam ulubionej. Zazwyczaj puszczam obojętnie jaką playlistę, którą mam w telefonie lub komputerze.

 
Pijesz wystarczająco wody?
Wydaje mi się, że tak. Czasem w lato zdarza mi się wypić 3 litry wody mineralnej.

Lubisz robić koktajle?
Lubię je pić, ale robić nie koniecznie, dlatego rzadko u mnie goszczą.

Ile godzin śpisz?
Jakoś 8-9.

O jakiej porze dnia ćwiczysz?
Gdy chodzę do szkoły, to kiedy z niej wrócę (około 17), a gdy mam wolne - zazwyczaj rano (około 8).

 
Krótkoterminowe cele?
Nauczyć się robić normalne pompki.

Długoterminowe cele?
Schudnąć tyle, by mieć dobrą wagę i ją utrzymać.

Jak mierzysz swój postęp?
Zazwyczaj robię zdjęcia i mierzę się centymetrem, czasem się ważę.

Uprawiasz jogę?
Czasem mi się zdarzy, ale nie regularnie.

Jaki jest twój ulubiony batonik białkowy lub energetyczny?
Raczej nie jadam takich batoników.

 
Śniadanie czy obiad?
Zdecydowanie śniadanie.

Jak zabijasz czas podczas cardio?
Słuchaniem muzyki, myślę o czymś kompletnie innym.

Ulubione ćwiczenia rozciągające?
Ja jestem z tych osób, które nie lubią się rozciągać, ale lubię robić skłony w rozkroku.

Lubisz sporty zespołowe?
Uwielbiam. Byłam 3 lata w klasie siatkarskiej w gimnazjum, więc muszę je lubić. :)

 
Co cię motywuje?
Swoje odbicie w lustrze.

Używasz odżywki białkowej?
Czasem używam.

Przygotowujesz swoje posiłki wcześniej?
Tak, do szkoły przygotowuje je wieczorem dzień wcześniej, ale gdy jestem w domu i nigdzie nie wychodzę to robię je na bieżąco.

Chciałabyś biec w maratonie?
Nie jestem typem biegacza, ale mogłabym wziąć udział w takim biegu.

 
Co jesz na śniadanie?
Zazwyczaj owsianki albo omlety czy naleśniki.

Jakie jest twoje ulubione masło orzechowe?
Lubię te z orzeszków ziemnych 100%.

Ile czasu robisz trening?
45-60 minut.

Ulubiony deser?
Sernik.

Ulubiony rodzaj cardio?
Rolki i rower, a tak stacjonarnie to orbitrek.

 
Co jest w twojej torbie na siłownie?
Nie chodzę na siłownie, ale gdybym chodziła to na pewno znajdowało by się w niej jedzenie po treningowe, woda, buty, skarpetki, spodnie, top i bluzka do ćwiczeń, ręcznik, żel po prysznic.

Próbowałaś kiedyś HIIT cardio?
Tak.

Liczysz kalorie lub makro?
Nie, liczenie kalorii mi nie wychodzi.

Ulubiona fitnessowa aplikacja na telefon?
MyFitnessPal.


Zdjęcia są z mojego instagrama.


 

Komentarze

  1. ale zdjęcia są fajne :D uwielbia naleśniki xd

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam osoby, które prowadzą zdrowy tryb życia! :) Świetne odpowiedzi :)

    ~vile rose

    OdpowiedzUsuń
  3. Równiez nie przepadam za bieganiem :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę się wziąść za bieganie. Też uwielbiam jeździć na rowerku ;)
    Pozdrawiam ;*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, sporo się dowiedziałam o Tobie
    http://noa-artpage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie lubię biegać. Czasem mam jakiś dziwny przypływ chęci i wychodzę, ale odechciewa mi się po 10 minutach i zaczynam się zastanawiać co mnie podkusiło xD
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post jak i blog <3
    Można się było trochę dowiedzieć ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię biegać na bieżni albo w terenie lae na orbitreku moglabym przebiec maraton ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale naprawdę rozbawiłaś mnie odpowiedzią na pytanie 'czy rodzina wspiera cię w zdrowym odżywianiu' ;) Oczywiście chodzi mi o pozytywny tego aspekt, nie wyśmiewam się z ciebie, ani nic ;) Uwielbiam takie Q&A, dzięki temu można poznać bliżej autora bloga ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam lubię biegać, ale tylko w wiosnę i letnie wieczory :D A tak na marginesie masz świetną sylwetkę <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również najbardziej lubię banany i truskawki :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post :). Miło się czyta. Z kolei moim ulubionym owocem jest mango. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tak samo u mnie w domu raczej nie je zdrowo, tylko ja jakoś na to patrze :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  14. kurczę też lubię omlety i banany! Fajnie zrobiony post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne odpowiedzi, ja w porównaniu do ciebie uwielbiam biegać, przynosi mi to masę pozytywnej energii!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wpis! Uwielbiam tutaj zaglądać :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe odpowiedzi:) Zazdroszczę Ci przełamania się do zdrowego trybu życia. Ja bym pewnie nie potrafiła :D
    Jedzenie wygląda przepysznie!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety u mnie w domu nikt nie odżywia się zdrowo, ale ja się staram i zaczęłam ćwiczyć a tak od razu się człowiek lepiej czuje :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Także truskawki zaliczam do swoich ulubionych owoców :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny, lekki post :)
    Zdrowe odżywianie, jestem na tak!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny tag ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne q&a :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego popołudnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do wody - szacun, ja mam problem z wypiciem czasami dwóch szklanek a co mówić 2 litrów :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne odpowiedzi ;) Tez nie lubię biegać za bardzo ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam aplikację MyFitnessPal i ją uwielbiam :) Jest świetna zwłaszcza jeśli chodzi o skanowanie produktów
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę picia wody. Ja swój ''poziom zwiększyłam''. Ale niestety nie wypijam 2litrów i nie jestem nawet blisko :P

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł na wpis. Fajnie dowiedzieć się o Tobie ciut więcej ♥

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow podziwiam cię ze masz taką determinację i masz swoje cele. Ja chciałam ćwiczyć już kilka razy ale zawsze ćwiczę około miesiąca a potem przestaję.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Super. Gratuluje :) Co powiesz na wspólną obserwacje? Zostawiam follow i zapraszam do mnie:
    https://e-ster85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piątka za sernik :) Chodzi za mną od tygodnia, co do pizzy - chyba z 5 lat już nie jadłam. Widzę, że w 100% poświęciłaś się pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post i zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na wiele z pytań odpowiedziałabym tak samo, chyba jest coś we mnie fit!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!