Korzyści ogórka



Jest bogaty w witaminę A, która sprzyja zdrowiu wzroku.



Jest pełny witaminy B, która doda twojemu ciału energii.



Może być używany miejscowo, żeby ulżyć poparzeniom słonecznym i opuchniętym oczom.



Jest dobrym źródłem włókna, które zapewnia optymalne trawienie.



Zawiera enzym, który pomaga organizmowi strawić białko.



Pomaga oczyścić organizm z toksyn.



Jest bogaty w magnez i potas, które pomagają regulować ciśnienie krwi.



Ma dużo krzemionki, która zapobiega chorobom serca i osteoporozie.


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted | ask |


Komentarze

  1. Uwielbiam ogórki,ale nie sądziłam że mają tyle dobrych właściwości :D

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że jest dobry też na choroby serca. Podobno trzeba jeść to co zielone i czerwone. Przydatny post ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię właśnie jeść ogórki, mają wiele witamin, dobrze smakują i wpływaja na nas pozytywnie, więc polecam każdemu ;)
    Piękne tło!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciekawostki! Bardzo lubię ogórki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam ogórki. Gdy mam ogórek w domu to zawsze robie sobie wodę ogórkową! Jest taka ożeźwiająca :) ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny i przydatny wpis. Mój żołądek niestety go nie przyswaja ale skóra jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sądziłam, że ogórki mają aż tyle korzyści!
    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  8. Większości z jego korzyści nie znałam, więc ten post mi się przydał :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęciłaś mnie do zjedzenia ogórka! Uwielbiam go jako dodatek do kanapek. Teraz będę sięgać po niego jeszcze częściej :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie postaram się jeść go częściej ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze kochałam ogórki, ale nie wiedziałam o nich aż tyle rzeczy! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygląda ten koktajl na ostatnim zdjęciu z ogórków:d
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post! Bardzo ciekawe informacje w nim zawarte.
    Sama uwielbiam ogórki! <3
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Nie byłam świadoma, że ogórek ma tyle właściwości. Świetny post! :)
    Zapraszam: ALLIXAA BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako, że ogórek w tylu procentach składa się z wody, byłam pewna, że nie posiada większych wartości odżywczych, a tu taka niespodzianka :)

    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy post można się dowiedzieć ciekawostek o których nie miało się pojęcia
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam jeść ogórki! Jestem pod wrażeniem ile mają korzyści :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post!

    follow for follow?:)

    xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ogórki! <3
    Lubię dodawać je do wody, do tego cytrynkę i idealny napój. :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo, nawet nie wiedzialam ze ogorek ma tyle wlasciwosci haha
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O proszę, nie spodziewałam się ze może mieć aż tyle ciekawych właściwości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam o tych właściwościach ogórków :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ogórki pod każdą postacią :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam ogórka :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  26. Samo zdrowie!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  27. ogórki mogłabym jeść i jeść ale najlepiej takie sezonowe . Są najlepsze . Mizeria do młodych ziemniaczków cudo <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przypuszczałam, że ogórek to tyle zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Do tej [pory ogórki kojarzyły mi się tylko z nakładaniem pojedynczych plasterków na zamknięte powieki ... A tu proszę! Chyba czas zacząć coś przetestować!

    Zajrzyj do mnie ♥
    Zajrzyj do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam ogórki ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie myślałam,że ogórek ma tyle pozytywnych właściwości.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, jestem pod wrażeniem oglądając Twojego bloga. :) Jest on niesamowicie ciekawy,a przede wszystkim - totalnie różny od innych blogów. :D Świetna ta seria, można się dużo dowiedzieć o właściwościach owoców i warzyw, nie tylko w formie potrawy. :)) Zdecydowanie zostaję na dłużej i nie mogę się doczekać kolejnego posta! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://crazylicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!