Jak wstawać wcześniej?


1. Przygotuj się na poranek.
Wieczorem wybierz sobie ubranie, aby rano nie marnować na to czasu i przyszykuj sobie śniadanie do szkoły.

 
2. Zrób listę.
Zrób listę tego co zrobisz i zrobiłaś/eś danego dnia, aby oczyścić swoją głowę przed snem.

 
3. Odsłoń żaluzje.
Będzie ci łatwiej wstać, gdy w pokoju jest jaśniej.

 
4. Zaplanuj porę snu.
Gdy będziesz się kładł/a spać o tej samej porze i dostarczysz organizmowi wystarczającą ilość snu łatwiej ci będzie wcześniej wstać.

 
5. Odłóż budzik na drugi koniec pokoju.
Żeby go wyłączyć trzeba będzie wstać i zrobić kilka kroków. 

 
6. Wstań z łóżka.
Nie wciskaj kolejnej drzemki czy nie leż bezczynnie w łóżku. Wstań i zacznij się ubierać, zjedz śniadanie czy weź prysznic. 

 
7. Zjedz śniadanie.
Pełnowartościowy posiłek obudzi twój mózg i doda ci energii.

 
8. Napij się zimnej wody.
Dostaniesz nagłego zastrzyku energii, bo woda przecież będzie zimna. 

 
9. Poruszaj się.
Otwórz okno, wyjdź na dwór i odetchnij świeżym powietrzem. Rozciągnij się czy zrób kilka pajacyków, ale pobiegaj przez chwilę.

 
10. Zapamiętaj zalety!
Jeśli wstaniesz wcześniej ominiesz korki, nie będziesz musiał/a się śpieszyć.


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. ja niesttey muszę bo do pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrym pomysłem jest zrobienie dorego śniadania np. naleśniki z owocami lub smoothie! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie większość z tych porad się sprawdza, i stosuje je codziennie co pozwala zaoszczędzić trochę czasu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę rano wstawać, zdecydowanie nie jestem rannym ptaszkiem.
    Wszystkie rady niewątpliwie przydatne, jednak z doświadczenia wiem, że ciężko je zastosować ;p

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mogę kłaść się czy wstawać o tej samej porze ze względu na pracę i bardzo nad tym ubolewam. Również jestem za tym, że przyszykować ubranie czy drugie śniadanie dzień wcześniej, rano szkoda na to czasu. Ja od niedawna zaczęło pić rano zamiast kawy witaminy rozpuszczane w wodzie i muszę przyznać, że czuję się lepiej i łatwiej jest znieść ciężki dzień. ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosną czy latem nie mam problemów ze wstawaniem. Gorzej jest w tych zimniejszych porach roku, gdzie rano jest jeszcze ciemno i nie koniecznie chce się wstawać :)
    Ciekawe porady.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zdecydowanie wprowadzić jakaś rutynę do swojego dnia. Pozdrawiam :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post, thanks for sharing :)

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre rady, kilka z nich wykorzystuję już od jakiegoś czasu i są skuteczne :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najgorzej jest zwlec się z łóżka w chłodne poranki. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. tak właśnie robię, a przez najbliższy tydzień pobudki o 4:50 :o

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  12. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on GFC???Please follow ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatne rady :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam wielkie trudności żeby wstać, ale jak już podniose się z łóżka to jest lepiej :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe fajne rady przydzadza mi się;)
    Chociaż bedzie ciezko;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  16. moim małym postanowieniem na nowy rok jest wstawanie rano. na samym początku nie wychodziło mi to jakoś dobrze, ale teraz... małymi krokami nie wstaję już o 14 a o 11! to duży postęp jak dla mnie ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi nic nie pomaga niestety :/ za każdym razem wstaje coraz bardziej zaspana ;/
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobre rady! Lepiej wszystko zrobić wieczorem, bo rano zawsze się nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że ja nie muszę wcześnie wstawać. Nie znoszę tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post :-) zmotywował i zastosuje na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog! Znalazłam wiele inspiracji, oby tak dalej! :D
    Zapraszam do mnie :
    http://mastylle.blogspot.com/
    Oczywiście zaobserwuje i będę zaglądać częściej :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!