#15 CIY: Pankejki bananowe

 
Cześć, 
dzisiaj mam dla Was post z przepisem, który był już kiedyś chyba tu na blogu, ale ten jest wersją z mąką. Poza tym pośród wszystkich postów może być trudno znaleźć ten jeden przepis. :) Z niego wyszło mi około 12 placków. Nie trzeba dodawać do nich cukru ani żadnego słodzidła, ponieważ banan jest już wystarczająco słodki.
Już jutro niestety wracam do szkoły. Moje ferie się skończyły i nie zrobiłam w nie niczego produktywnego oprócz tego, że dopiero dzisiaj posprzątałam w pokoju. Przez pierwszy tydzień byłam chora (moje szczęście). W drugim zaś miałam jechać do Krakowa, ale wiadomo, że jak ja coś planuje z wyprzedzeniem to nic z tego nie wychodzi... Ale nic na to nie poradzę. Po takiej przerwie nie mam już ochoty wracać do szkoły, najchętniej zostałabym w domu.

 
→ Banan
 Dwa jajka
 30 gram mąki ryżowej

 
1. Wszystko ze sobą miksujemy.
2. Smażymy na patelni do naleśników na oleju kokosowym (jeśli patelnia nie przywiera można smażyć bez tłuszczu).

 

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Az Tesciowa sie moja zainteresowala Twoim przepisem :p proste i szybkie w wykonaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba za chwile zrobie bo akurat mam składniki :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro koniecznie musze je zrobic ;)
    Z przyjemnością obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. również takie robię sobie bardzo często ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to cudownie wygląda! Uwielbiam takie placuszki z chęcią bym ich spróbowała :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny wpis :) od kilku dni chodzą za mną pankejki :) skorzystam z Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten przepis :) Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing post dear! i love pancakes! do you want to follow each other? tell me on my blog!
    Kisses,
    Serena
    bloggerchepassione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zrobić, wygląda pysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi narobiłaś smaka! Smacznie to wygląda.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, ze to prosty przepis, nie potrzeba wielu składników i szybko się przygotowuje, dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
  13. apetycznie wyglądają ;) wypróbuję, oby mi nie przywarły :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś na pewno skorzystam! Moje ferie właśnie się rozpoczęły i także jestem chora.

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. moja koleżanka je cały czas robi :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny przepis! Można do niego użyć innej mąki?
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mogłabym jeść takie placki nom stop <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. hahahaha super przepis, kiedyś próbowałam je zrobić, co dodajesz, że są ciemne? Moje były jasne, a dodałam te same składniki co wypisałaś

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem też mi wychodzą jasne. Nie wiem od czego to zależy. Może od patelni?

      Usuń
  19. aaa, wyglądają na przepyszne, ale nie wiem czy to przez to, że zdjęcia są takie ładne, czy może przez to, że w rzeczywistości też są smaczne. może kiedyś wykorzystam ten przepis, już sobie wszystko zapisałam :)

    zapraszam na mojego nowego bloga :)
    MLKSTARS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda przepysznie, aż mnie naszła ochota na takie naleśniczki <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  21. Te pankejki wyglądają przecudownie! Zjadłabym:D Chętnie bym kiedyś takie zrobiła:d
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. To już wiem, co będę jeść jutro na śniadanko :) Pysznie to wygląda!

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale to pysznie wygląda :) Szkoda, że mam dwie lewe ręce w kuchni ;P
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super przepis! Łatwy i na pewno smakuje nieziemsko. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku ale pyszności aż chyba zaraz wstanę i pójdę je przygotować :)

    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik


    OdpowiedzUsuń
  26. Those look amazing, yummy! Lovely photos ◡‿◡✿

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * All Day Cushion by Yadah Review *

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie to wygląda, ja jedynie zamieniłabym kiwi, ale kto co lubi :D
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu :D Lola0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. CHI E’ IL VERME TRUFFATORE ED ACCERTATO PEDOFILO PAOLO CARDENA’ DEL CRIMINALISSIMO BLOG VINCITORI E VINTI ( PER NON DIRE QUANTO SIA PURE BRUCIANTE TUTTI I RISPARMI DI CHI A LUI, IDIOTAMENTE, ABBOCCA SU INTERNET… COME QUANTO SIA ANCHE TRUFFATORE, LADRO, RICICLA SOLDI DI MAFIA, CAMORRA E NDRANGHETA, PAZZO, COCAINOMANE E TANTISSIMO ALTRO DI MERAMENTE MALAVITOSO.. MA LO VEDREMO MOLTO PRESTO)?!? RAGLIEREBBE SU INTERNET CHE FAREBBE IL PRIVATE BANKER… MA NON AGGIUNGE CHE I SUOI SOLI 2 CLIENTI SONO LE FAMIGLIE MAFIOSE ED ASSASSINE: CAGNETTI E CRISAFULLI DI MILANO!!
    1
    E COME E' PAOLO CARDENÀ, IL DEPRAVATISSIMO PEDERASTA PAOLO CARDENÀ, NELLA VITA PRIVATA? SOTTO LE COPERTE? SOTTO LE LENZUOLA? 5 SERE ALLA SETTIMANA VA' IN LOCALI PER UOMINI CHE INCULANO ALTRI UOMINI, LOCALI DI TIPO DEPRAVATISSIMO, A FARE ORGE CON RAGAZZINI DI 10-12-14 ANNI! NELLE DARK ROOMS! E' UNO SCHIFOSISSIMO PEDOFIL-O-MOSESSUALE: PAOLO CARDENA!!! PAGA ADOLESCENTI ROM DI 8-10-12-14 ANNI, ZINGARELLI DI 8-10-12-14 ANNI, PER INCULARLI A SANGUE! VA’ DI NOTTE IN CAMPI ROM, QUANDO NESSUNO VEDE, ALLE 3 AM, 4 AM E PAGA 100 EURO PER INCULARE POCO PIU’CHE BAMBINI! NE ABBIAMO LE PROVE! ABBIAMO TANTISSIME FOTO! IL TUTTO PRESTISSIMO SU INTERNET!

    TUTTI QUESTI EFFERATI CRIMINI SONO EFFETTUATI IN CONNESSIONE COL RAZZISTA, KU KLUK KLANISTA, MAFIOSO, MEGA RICICLA CASH MAFIOSO, LADRO, TRUFFATORE, PEDERASTA, CORROTTISSIMO, SEMPRE FALSO, ESTORTORE DI SOLDI, MEGA STALKER SU INTERNET, GIA' 3 VOLTE IN CARCERE, CACCIATO A SBERLE DA CITIBANK, INDAGATO DA 7 PROCURE ITALIANE E DALLA PROCURA DI LUGANO, MEGA MULTATO DALLA CONSOB, ORGANIZZANTE L'OMIDICIO DI DAVID ROSSI DI MONTE PASCHI: PAOLO BARRAI NATO A MILANO IL 28.6.1965!
    E' DAVVERO DA ARRESTARE SUBITO ( PRIMA CHE FACCIA AMMAZZARE ANCORA), IL TERRORISTA NAZIRAZZISTA ED ASSASSINO, PAOLO BARRAI, NATO A MILANO IL 28.6.1965. NONCHE' MEGA RICICLA SOLDI MAFIOSI E POLITI-C-RIMINALI, OSSIA FRUTTO DI MEGA RUBERIE E MEGA MAZZETTE, RICEVUTE DA LEGA LADRONA E STRAGISTA SPAPPOLA MAGISTRATI, NONCHE', TANTO QUANTO, NAZIFASCISTA DITTATORE E PEDOFILO: SILVIO BERLUSCONI! DICEVO, E' DAVVERO DA ARRESTARE UNA QUARTA VOLTA, E SUBITO, IL TERRORISTA NAZISTA ED ASSASSINO, PAOLO BARRAI. NON PER NIENTE, GIA' STATO IN GALERA 3 VOLTE. OPINIONI TUTTE TERRIFICANTI SU DI LUI! MEGA TRUFFATORE E MEGA RICICLA CASH ASSASSINO VIA CRIMINALISSIMA BLOCKCHAIN INVEST O VIA CRIMINALISSIMA BLOCKCHAININVEST CHE SIA, OLTRE CHE VIA CRIMINALISSIMA WMO SAGL LUGANO, CRIMINALISSIMA WORLD MAN OPPORTUNITIES LUGANO, CRIMINALISSIMA WMO SA PANAMA E CRIMINALISSIMA BSI ITALIA SRL DI VIA SOCRATE 26 MILANO!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!