Christmas Tag



Chciałabyś, aby padał śnieg na święta?
Jasne, że bym chciała. Uwielbiam białe święta, ale znając naszą polską zimę śniegu nie będzie, chociaż mam nadzieję.


Wyjeżdżasz gdzieś na święta?
Prawdopodobnie jadę do dwóch babć na wigilię.


Ulubiona piosenka świąteczna?
l



Ulubiony film świąteczny?
Kevin sam w domu i Ekspres polarny.


Czy masz kalendarz adwentowy?
W tym roku niestety nikt mi nie kupił. 


Obchodzisz Dziękczynienie?
Niestety nie. U mnie w domu nie ma takiej tradycji.


Stroisz swój pokój na święta?
Lampki muszą być obowiązkowo.


Najgorszy i najlepszy prezent jaki kiedykolwiek dostałaś?
Nie dzielę prezentów na najgorsze i najlepsze. Wszystko co dostaję mi się podoba. Liczy się, że dana osoba o mnie pamiętała.


Chodzisz do kościoła w święta?
Nie, nie chodzę. Pasterka jest dla mnie za późno.


Ulubiona świąteczna potrawa?
Makówki.


Zdjęcia ©WeHeartIt

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Ale podobają mi się twoje posty :D i mam nadzieje że śnieg się utrzyma ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez chciałabym mieć śnieg na święta! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam nadzieję, że w tym roku wreszcie solidnie spadnie śnieg. Ok co najmniej 3 lat nie było (przynajmniej u mnie) prawdziwej zimy :/ U mnie lampki w pokoju na święta również obowiązkowo. Oczywiście jeszcze jakieś drobne dodatki np. łańcuszki, gwiazdki, aniołki - cudny klimat :D !

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat maku nie lubię :D Śnieg w święta co najlepsze co może być!
    Pozdrawiam, Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju, jakie to wszystko piekne! uwielbiam niebieski kolor i nie mogę się napatrzeć ; D

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten tag :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten tag, oby był śnieg na święta :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam TAGi w Twoim wykonaniu!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, Kevin obowiązkowo :)
    Również mam nadzieję, że na święta spadnie chociaż trochę śniegu :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie robisz posty;) No tez lubie makówke hehe
    Pozdrawiam
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda tylko, że nie lubię zimna :( śnieg mógłby padać i nie rozpuszczać się gdy jest ciepło hehe
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne pazurki z bałwankami! ;)
    Śnieg na święta jest obowiązkowy, musi być w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam Kevina! Mam nadzieje że w tym roku Swieta będą w śniegu! ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasterka może i jest późno ale warta czekania :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie śnieg już troszkę widać, ale mam nadzieję na więcej ;)U mnie w pokoju również obowiązkowo lampki ;D
    Zapraszam: milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny tag i jak zawsze wybrałaś najlepsze zdjęcia do postu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, dzięki Tobie mam koncepcję na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!