Black Friday & Christmas Haul

Cześć,
dawno nie pisałam do Was normalnie. Cały czas dodawałam tylko jakieś posty bardziej tematyczne. 
Mam nadzieję, że wigilię spędziliście w miłej, rodzinnej atmosferze. Nie wiem jak u Was, ale u mnie, gdy zaczynaliśmy szykować wszystko na stół do kolacji, zaczął padać śnieg. Chociaż nie ma teraz po nim ani śladu to miło było patrzeć na spadający puch z nieba w czasie wigilii. Standardowo jak co roku miałam dwie kolacje, więc teraz przyszedł czas by odpocząć i pooglądać seriale i filmy.
A dzisiaj przyszedł czas na haul zakupowy. Jest to pomieszanie tego co udało mi się kupić na Black Friday, części tego co dostałam na święta i tego co po prostu sobie kupiłam.











A Wy jak spędziliście wigilię? Co dostaliście pod choinkę?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Wow!! Soo beautiful products!!I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Merry christmas XOXO
    Kisses!!!
    Blog: www.newoutfit.blog
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne to wszystko! Kubki najlepsze ;) Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Wigilia jak zawsze z rodziną, udało mi się dostać mój wymarzony kubek z Home&You :D Więc jestem bardzo zadowolona z prezentu. :)
    'Pomieszany' haul całkiem okej. Koszula moro z New Yorkera jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy. Uwielbiam oglądać takie haule ♥ x

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ciuszki :)
    Pod choinkę dostałam telefon, kosmetyki i słodycze :)
    Wesołych Świąt! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! Ubrania z Tesco są bardzo fajne! Zakochałam się w kubkach!
    Pozdrawiam, Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! + powodzenia w dalszym blogowaniu, bo czytam cię od dawna i na prawdę kibicuję. Super zakupy, też kocham kupować w f&f haha tesco najlepsze ♥

    Last dream by me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy kupiłaś *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo jakie świetne ciuchy i kubki! Ja spędziłam Wigilię bardzo miło w rodzinnym gronie. U nas zamiast śniegu padał niestety deszcz, ale i tak jestem zadowolona ze Świąt. :)

    http://neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie bez śniegu ale w cudownej atmosferze :)

    Pozdrawiam i życzę cudownych Świąt :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie również padał śnieg we wigilię. Cudowne rzeczy bardzo podoba mi się biustonosz sportowy z rózowym tyłem i kubek z primarka jest świetny zakładam że utrzymuję temperarurę?
    Wesołych świąt choć niewiele już ich zostało ;c
    Obserwuję :*

    maglif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Topy są super!

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. na pierwszym i drugim zdjęciu są świetne ciuszki! http://xkareen.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANA :*!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak, u mnie ten puch też padał, później go nie było a obecnie znowu pada śnieg.. więc ta pogoda jest dosyć dziwna, ale na Święta byl śnieg? Był! :D
    Bardzo podoba mi się to co dostałaś/kupiłaś itd :) Wszystkie rzeczy są genialne i z chęcią Cie w nich zobacze. Najbardziej przypadł mi do gustu kubek - jako zakupoholiczka tych rzeczy jestem zafascynowana!!

    Ja Święta spędziłam bardzo rodzinnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze mieć tą koszule z New Yorkera! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne nabytki :) super, że u Ciebie padał śnieg w Wigilię, nawet jeśli od razu stopniał, u nas niestety nie było nawet odrobiny

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Zapraszamy: fashiongirls69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny haul :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne rzeczy! :) Zapraszam do siebie:
    http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy wpis :) Piękne ciuszki ^^
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszulke z New Yorkera genialne :) Kubek z Allegro nie przecieka? Bo wygląda bardzo fajnie. A kubeczek razem na zdjęciu z kubkiem z Allegro wygląda niemal identycznie jak kubki od Gym Hero :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! Urocze kubki!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten zestaw czapka, rękawiczki + szal bardzo mi się podoba :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!