10 kroków do zadbania o siebie



1. Jeśli czujesz, że coś jest złe - nie rób tego.



2. Mów dokładnie to, co ma na myśli.



3. Nie zadowalaj innych.



4. Zaufaj swoim instynktom.



5. Nigdy nie mów o sobie źle.



6. Nigdy nie rezygnuj z marzeń.



7. Nie bój się mówić nie.



8. Nie bój się mówić tak.



9. Oprzyj się potrzebie kontrolowania wszystkiego.



10. Bądź daleko od kłótni i negatywnych rzeczy - tak daleko jak to możliwe.


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Bardzo fajne porady :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem (a raczej często) nie mówię tego, co naprawdę myślę, bo zawsze boję się, że kogoś niechcący obrażę. Powinnam raczej nie bać się mówić ''nie'', ponieważ brak mi asertywności :) Nie mówię o sobie źle, dobrze mi ze sobą :)

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno korzystam z rad :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno skorzystam z rad :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty przepis na szczęście :)

    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i muszę na początku wspomnieć, że bardzo podoba mi się już sam jego wygląd. ;D
    Co do samego wpisów, to porady jak najbardziej są spoko. Gdyby każdy je stosował, życie byłoby o wiele radośniejsze. Dodatkowo fajnymi, barwnymi zdjęciami wzbogaciłaś posta. ;)
    Serdecznie pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rady :) ja bym dodał aby podchodzić z dystansem do siebie :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre rady! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely inspiration sweetie *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie wpisy!
    Nic na siłe dla swojego ciała i duszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga zasada - jak dla mnie przewodnia w życiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre konkretne kroki;) Takie coś jest potrzbne;)

    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  13. Punkt nigdy nie rezygnuj z marzeń jest chyba najważniejszy - po prostu święte słowa :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że do niektórych rad nie tak łatwo zawsze się stosować! Tak czy siak - super post :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rady, bardzo przydatne w życiu :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z rad warto skorzystać. Szczególnie zgadzam się z punktem 3 i 5 :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo motywujący post :) lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, warto zadbać o siebie i nie zamartwiać się tym co złe :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo ładny wygląd bloga, zdjęcia po prostu petarda ♥
    Ja dopiero zaczynam , miło by było gdybyś wpadła na mojego bloga :)
    Ja oczywiście obserwuje i liczę na rewanż :*
    http://bebeautysuue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super inspirujący post :D
    POZDRAWIAM ♥

    Blonde Brunette & Me

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog jest taki motywujący, że oberwuje ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się te podpunkty jak i inspiracje ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  23. Niektóre rady są bardzo trafne ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisalam sobie te kroki w moim notesie bo gdy bede miec zly humor z przyjemnoscia na nie spojrze szczegolnie ze sa bardzo motywujace! Dodatkowo dobrym krokiem jest odciecie sie od tokstycznych osob ktore zatruwaja nam nasz umysl i nasze samopoczucie <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!