10 faktów o aktywności fizycznej



1. Ćwiczenia zwiększają pracę mózgu.



2. Ruch zmniejsza stres.



3. Ćwiczenia dają energię.



4. Jest łatwo znaleźć czas na trening.



5. Trening może pomóc budować związki.



6. Ćwiczenia mogą zapobiegać chorobom.



7. Ruch jest dobry dla serca.



8. Treningi pozwalają jeść więcej (ale nie należy objadać się i przejadać).



9. Ćwiczenia zwiększają wydajność.



10. Spadek masy ciała nie jest najważniejszym celem!


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. wszystkie fakty są w 100 % prawdą moim zdaniem ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, ćwiczenia zdecydowanie stymulują pracę mózgu a przy okazji wzmacniają charakter. Ile trzeba mieć siły i motywacji, by systematycznie ćwiczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ciekawostki :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym być wysportowana, ale jakoś nie mam samozaparcia do ćwiczenia ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie :) Mega zdjęcia <3
    bebeautysuue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy i fajny post! Zapraszam do mnie❤ http://jullla21.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. 100% prawdy :D

    Pozdrawiam :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ruch zmniejsza stres, zgodzę się z tym. Mi zawsze pomaga...

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. racja, czasem siedzenie na tyłku bardziej męczy niż ćwiczenia, bo człowiek taki zastany.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie posty;)

    Zapraszam do siebie www.izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    intonezzee.blogspot.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Love this! ♥


    Your blog is awesome! I saw it and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)

    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko tak bardzo prawdziwe!

    http://mirromebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ćwiczyć, udaje mi się 5-6 razy w tygodniu, ale teraz przegrywam z kontuzja :/

    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  15. Tajny blog zapraszamy do mnie http://przyjaciele-i-ja-pr.blogspot.com/2016/11/blisko-swieta-sa.

    OdpowiedzUsuń
  16. łatwo znaleźć czas na trening...to tak na przekór tym, którzy mówią, że nie mają czasu? ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozytywna energia aż uderza :) tak serio, na prawdę chyba zaraz włączę sobie jakiś 10- minutowy trening :)

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne ciekawostki, nie wszystko wiedziałam :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne fakty! Uwielbiam ćwiczyć :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie się zgadzam! Kiedy chodziłam na siłownię czułam, że o wiele lepiej się czuję i fizycznie i psychicznie. Polecam ćwiczenia każdemu:)

    http://mvrcelia.blogspot.com/ Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię czytać na Twoim blogu te ciekawostki ^^ Fajnie było przeczytać ciekawostki o aktywności fizycznej :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie posty i z każdym faktem zgadzam się w 100%! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko wskazuje na to, że warto :)
    Aż mam ochotę się porozciągać, świetny post :)


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. I na dodatek rozladowuje nasze negatywne emocje! <3
    Jak widac aktywnosc fizyczna jest bardzo pozytywna i nie warto sie zastanawiac czy warto czy tez nie!
    Zamiast marnowac czas na gdybanie mozna zaczac! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!