Drugie urodziny bloga!

 
Cześć, 
dawno nie pisałam niczego lifestylowego. Ale z racji, że w środę mój blog będzie kończył 2 lata postanowiłam coś napisać. :)
Miesiąc nauki już za nami. Nie wiem jak Wam, ale mi czas bardzo szybko płynie. Mam nowe praktyki w większej klinice, w której się więcej uczę niż w poprzedniej. Mam więcej możliwości, chociaż boję się robić niektóre rzeczy bez nadzoru, ale nie jest źle. 
Również dostałam w tym roku swoją pierwszą jedynkę. Kryje się za tym śmieszna historia, ale nie przejmuję się. 
Moja dieta powoli dochodzi do pionu. Z każdym dniem jest mi lepiej nie podjadać, już długi czas nie jem słodyczy, z czego jestem zadowolona. :)

5 października 2014 roku założyłam i napisałam pierwszego posta na tym blogu. Nie wiem jakim cudem minęły już dwa lata, ale minęły. Chcę Wam bardzo podziękować za 281 obserwatorów, za wszystkie komentarze i wejścia na bloga! Bardzo cieszę się, że dalej ktoś chce czytać moje wypociny i mam nadzieję, że posty dalej będą Was interesować i, że będzie Was przybywać. Dziękuję! :)

  
 
 
 

Ile Wy już prowadzicie bloga? Jak w szkole?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Drugie urodziny to już całkiem niemało. ;) Ja dokładnie rok temu zaczęłam prowadzić bloga na blog.pl a aktualnie jestem na blogerze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bloga prowadze dopiero od 3 miesięcy. :) Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ja mojego bloga mam już chyba z 9 lat ... aczkolwiek na chwilę obecną skończyło się to przerwą. I zostałam tylko przy prowadzeniu swojej strony internetowej

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i powodzenia w dalszej pracy! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) mam nadzieje ze dalej bedziesz pisac:)
    ladne zdjecia :))

    zapraszam do obserwowania i komentowania,zwracam kazdy komentarz i obserwacje :)

    http://princessdollcute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ja bloguję od wielu lat, jednak obecny blog ma dopiero parę miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Gratulacje! :) ja swojego bloga prowadzę dopiero od około 3 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ! :) Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też miałam już swoją pierwszą jedynkę (fizyka), z tym, że jest już poprawiona na pięć :D
    Gratuluję dwóch lat na blogu!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już dostałam moje pierwsze 2, ale poprawię :D
    Gratuluje 2 lat bloga! U mnie jeszcze nawet rok nie minął. Śliczne zdjęcia, tylko coś nie pasują do pogody!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wytrwałości! Dwa lata to już naprawdę dużo ;)
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie:
    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki z okazji 2 urodzin bloga!!!
    Ja mój dopiero zaczynam prowadzić krokpokrokugradiam.blogspot.com
    A w szkole dobrze i narazie nie dostałam jeszcze żadnej jedynki
    :D
    Pozdrawiam gorąco
    Bede wpadac

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Zapewne, widzisz różnicę pomiędzy pierwszymi postami a teraz :D Świetne zdjęcia :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, gratuluję! 2 lata utrzymać się w blogosferze to naprawdę wyczyn i oby tych lat było jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bloga prowadzę od trzech miesięcy, więc bardzo krótko. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i wytrwałości do dalszego prowadzenia bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę motywacji. Ja swojego pierwszego bloga założyłam w 2013, ale szybko się zdemotywowałam. To już moje chyba 6 podejście i postawiłam tylko na zdjęcia, może tym razem się uda :)

    kyaaff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 lata to całkiem dobry wynik :) ja prowadziłam kiedyś, ale przestałam, był on kompletnie pozbawiony sensu :D a teraz postanowiłam założyć bloga i tak też się stało, od końca sierpnia istnieję w blogosferze i jest całkiem miło :) życzę powodzenia i weny w dalszych latach!
    obserwuję!
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Ci kolejnego roku :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje i wytrwałości:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. GRATULACJĘ! Życzę Ci byś miała jeszcze dużo urodzin bloga! Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie sobie uświadomiłam że już mam rok czasu swojego bloga, jak to zleciało

    OdpowiedzUsuń
  23. gratki z okazji 2 urodzin :)
    ja bloga teoretycznie prowadze tez 2 lata, ale zaczynam od poczatku :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? :D
    odwdzieczam sie za kazda obserwacje ;)
    pozdrawiam ;)
    https://igapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post! Very beautiful and inspiring!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w wakacje miałam drugie urodziny bloga. Nie mam pojęcia, kiedy to zleciało!
    Obserwuję :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne zdjęcia! <3
    I życzę kolejnych 2 lat w prowadzeniu bloga, a nawet więcej ;)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję! <3 Ten czas tak szybko leci

    http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. 2 lata to całkiem sporo! Ja obchodziłam tą "rocznicę" w styczniu tego roku :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję kochanie ♥
    Życzę Ci kolejnych tylu lat ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę dalszych sukcesów na blogu, dwa lata to całkiem dobry wynik :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!