#6 Q&A



1. Jakie jest twoje drugie imię? Lubisz je?
Krystyna. Może być. 

2. Czy jesteś artystą?
Raczej nie.

3. Czy przeżyłaś swój pierwszy pocałunek?
Nie. 

4. Jakie jest twój cel życiowy?
Być szczęśliwą i robić to co lubię.

5. Czy masz jakieś przeżycia ze sławną osobą?
Żadne.

 

6. Grasz w jakieś sporty?
W gimnazjum grałam w siatkówkę.

7. Jaki jest twój największy lęk?
Zdecydowanie pająki.

8. Kto jest twoją największą inspiracją?
Każdy człowiek jest dla mnie inspiracją.

9. Czy jesteś poranną osobą?
Tak. Codziennie wstaję przed 7.

10. Lubisz czytać?
Uwielbiam, ale tylko te książki, które chcę, a nie lektury. :)

11. Czy masz jakieś zwierzęta?
Tak, mam królika.

 

12. Czy jesteś religijna?
Nie.

13. Psy czy koty?
Psy!

14. Jaką aplikację najczęściej używasz?
Tumblr.

15. Imiona najlepszych przyjaciół?
Nie mam najlepszych przyjaciół.

16. Byłaś kiedyś na randce?
Nie.

17. Lubisz kolejki górskie?
Nie.

 

18. Potrafisz pływać?
Chyba tak.

19. Czy walczysz z chorobami psychicznymi?
Tak.

20. Czy twoi rodzice są razem?
Tak.

21. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Fioletowy.

22. W jakim kraju żyjesz?
W Polsce.

23. Czy widzisz się jako osobę sławną pewnego dnia?
Chciałabym.

 

24. Lubisz sukienki?
Nie za bardzo. Jak muszę to ubiorę.

25. Ulubiona piosenka teraz?


26. Czy kiedykolwiek ćwiczyłaś jogę?
Tak.

27. Czy jesteś dobra w dawaniu porad?
Myślę, że tak.

28. Potrafisz tańczyć?
Kiedyś w przedszkolu tańczyłam, a później w gimnazjum na fakultetach, więc coś tam potrafię.

29. Farbowałaś kiedyś włosy?
Tak.

30. Jakiego koloru są twoje oczy?
Niebieskie, chociaż ostatnio pojawia się w nich zielony.

31. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Wilk.

32. Jaka jest twoja ulubiona lekcja?
Oczywiście, że WF.

 

33. Jakie są seriale, które oglądasz?
TeenWolf, Boy Meets World, Girls Meets World, Pamiętniki Wampirów, Inna, The Fosters, Faking It, ShadowHunters.

34. Czy jesteś zorganizowana?
Tak.

35. Jaki film ostatnio oglądałaś?
Więzień Labiryntu.

36. Jeśli miałabyś tyle pieniędzy, że nie musiałabyś nigdy pracować, jak spędzałabyś swój czas?
Treningi, podróże, wolontariat.

37. Co byś zmieniła w swoim życiu jeśli byś wiedziała, że nigdy nie umrzesz?
Jak bym wiedziała, że nigdy nie umrę to wiele rzeczy bym zmieniła.

38. Czy złamałabyś prawo by uratować osobę, którą kochasz?
Prawdopodobnie tak.

39. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
Weterynarzem.

40. Jeśli mogłabyś przenosić się w czasie, poszłabyś do przeszłości czy przyszłości?
Przeszłości.



41. Co cię motywuje do sukcesu?
Inni ludzie, moje postępy.

42. Wolisz mieszkać w mieście czy na wsi? Dlaczego?
W mieście. Na wsi jest dla mnie za cicho.

43. Czy wierzysz w życie po śmierci?
Jeżeli chodzi o takie, jak chrześcijanie to nie.

44. Co musiałabyś zobaczyć, aby płakać ze szczęścia?
Nie mam pojęcia. Nigdy nie płakałam ze szczęścia.

45. Jak myślisz co się dzieje, po tym jak umrzemy?
Odradzamy się w nowym ciele.

46. Jaka jest najcięższa lekcja jaką nauczyłaś się w życiu?
Że możesz uważać kogoś za przyjaciela, ale ta osoba i tak odejdzie.

47. Co byś zrobiła gdybyś była niewidzialna?
Wszystko na co nie mam odwagi.

48. Żyjesz czy po prostu istniejesz?
Istnieję.

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Mam podobny cel życiowy do Twojego ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja równiez bardzo boję się pająków! A fiolet - to uwielbiam, ląduje u mnie na ścianach, plecaku, ubraniach,
    no dosłownie wszędzie gdzie się da. Ja raczej nie mam zbytniej zdolności do pływania, ale nie utonę :D Coś czuję
    (już po raz drugi) że mało wierzysz w siebie, po pytaniu nr. 15 19 i 48 :( Mi też się bardzo podobają wilki! oraz także wierzę w reinkarnację!

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tyle, że nie wierzę w siebie, tylko po prostu takie są realia. :)

      Usuń
  3. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię wstawać bardzo wczesnie, fajne odpowiedzi :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne Q&A! Uwielbiam czytać Twojego bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne Q&A :D
    Zapraszamy do nas http://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ new post :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za to, ze codziennie wstajesz przed 7, ja śpię zawsze najdłużej jak tylko mogę. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, że tak wcześnie wstajesz. Zawsze mam z tym problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ! Ja nienawidzę wstawać wcześnie i jak mam wolne, potrafię spać nawet do południa ! :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedys wstawalam codziennie o 6. A teraz jest problem o 12!
    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugie imię nawet nie takie złe Kryśka ;)

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy ten sam lęk :D Śliczny blog, obserwuję :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny q&a ;) też lubię wilki ale tylko na zdjęciach czy rysunkach :D

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Takie jesienne... :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Krystyna- bardzo mi się podoba to imię, choć coraz rzadziej się z nim spotyka. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam fioletowy :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. krótko i na temat! :D a ja tak z innej beczki - bardzo podoba mi się twoje tło na blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia i estetyczny post, jednak rozwiń te odpowiedzi czasem! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się to pierwsze zdjęcia, a co do pytań to też uwielbiam fioletowy i kocham psy <3
    Zapraszam do mnie:
    modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że mamy ze sobą wiele wspólnego XDD Serio XD Kocham Cię za te seriale, które wymieniłaś, za fiolet i za realistyczne podejście do wszystkiego XD Będę wpadać tu częściej XD <3 http://angesdemode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!