Korzyści skakanki



Pomaga nie tylko płucom, sercu i mięśniom, ale także mózgowi i systemowi nerwowemu.



Daje mięśniom wokół talii, ramionom i barkom nie zły trening.


Jest dobra dla łydek, stawów skokowych, kolan i ud.



Tak jak dla mięśni, skakanka jest dobra dla serca i płuc, co znaczy, że poprawiawydolność układu krążenia, a z tym zdrowie.



Poprawia koordynacje, równowagę, zręczność, szybkość i koordynację ręka-oko.



Jest świetnym spalaczem kalorii.


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Uwielbiam skakankę ;-)


    Zapraszam do mnie na mały konkurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skakanka to naprawdę fajna sprawa :) Ja ogólnie nie przepadam za ćwiczeniami, ale jesli już; to typowe cardio ;) Skakanka, hula-hoop, jazda na rowerze, łyżwach, to cos, co uwielbiam! Chyba jak się odkleję od internetu, to pójdę poskakać na tarasie ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś zupełnie nie potrafiłam skakać. Teraz jednak jest inaczej. Ciągle ćwiczę i chcę skakać jak najwięcej. W szkole skakaliśmy na czas. Jak najwięcej w minutę. Mi udało się aż 146 razy! Jednak czasami nogi mi się plątały, więc chwilę to zajmowało. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się skakać jeszcze więcej :D
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zaczniemy skakać! mega post pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko się zgadza. Od dziecka uwielbiałam skakankę i do teraz się z nią nie rozstaję, a mam 21 lat, haha :D Uwielbiam ją wplatać w swoje ćwiczenia, dla mnie jest to najlepszy spalacz - lepszy niż bieganie, które jak dla mnie jest trochę monotonne, trzeba patrzeć gdzie się biegnie itp. Pozdrawiam :) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam skakanie na skakance pomimo tego ze co roz uderzam sie w stopy haha! :D W wakacje powrocilam do skakanki i jestem z tego powodu niezmiernie szczesliwa szczegolnie dlatego ze coraz lepiej mi to wychodzi no i wreszcie "opanowalam" szybkie skakanie o ile tak to mozna nazwac!
    Kto by pomyslal ze taka rzecz a tyle dobrego! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu codziennie skakałam na skakance. To co zauważyłam, to przede wszystkim zwiększone mięśnie łydek...W tej chwili wolę ćwiczenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pozostaje mi nic, jak przerzucić się z rolek na skakankę w zimę! Haha :)

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. super motywacyjny post!;) i genialne zdjęcia, ja rowniez lubie weheartit;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Motywująco, nie powiem !!

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba warto spobowac i się przekonac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba zacznę częściej skakać na skakance ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. każda aktywność fizyczna jest dobra :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  14. Często skaczę na skakance :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam skakać na skakance ;). Teraz zacznę jeszcze więcej, skoro tak dobrze działa na serce ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż się chce zacząć skakać :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba czas wyciągnąć skakankę...

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Próbowałam swoich sil ;) Po pierwszym treningu stwierdziłam ze potrzebuje bardziej profesjonalnej skakanki xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny i przemyślany wpis! Ze wszystkim się zgadzam :) Jeśli robię trening w domu to skakanka zawsze wpada na koniec jako 20 minut interwału (np. 100 mega szybkich skoków, 50 z nogi na nogę itp :D) Spalacz tłuszczu świetny a i mięśnie wyrabia, rewelacja!

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u nas :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post, a zdjęcia motywują do 'ruszenia dupy' ;p

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubię skakac na skakance ale nie wiedialam ze daje to takie efekty. Myslalam o podobnym poscie.
    Zaprasam do komentowania i obserwowania bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszej pracy.
    Mój snapchat blogowy: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Wcześniej skakałam na skakance, ale tylko dla przyjemności,a tu proszę! Takie ciekawe rzeczy. ☺

    julia-pisze-blogspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. w podstawówce byłam mistrzynią skakanki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś uwielbiałam skakać na skakance, ale ostatnio odłożyłam ją w kąt i zaczęłam grać w badmintona :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ze skakanką kojarzy mi się ten film co jakieś 10 lat temu leciał na Disney Chanel :P
    Ja za skakanką nie przepadam, zdecydowanie wolę bieżnie, orbitreki i treningi czysto siłowe :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niedawno zakupiłam i mam zamiar zacząć skakać, a Twój post dodał mi tylko ochoty na to. =) Poza tym, te zdjęcia są świetne.
    Ludzie z papieru

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio sobie skakałam, fajny blog :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawniej bardzo lubiłam skakać na skakance. Teraz kupiłam sobie hula hop i staram sie trenować kiedy tylko mam wolną chwilę.
    Mogłabyś kliknąć w reklamy na moim blogu - będę Ci bardzo wdzięczna :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietny post uwielbiam taką tematyke ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Skaczę od niedawna! Jakie to jest fajne, szczególnie, gdy wyjdzie się na dworze, a dla mnie akurat pole. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  31. same zalety ma skakanka :) fajna sprawa ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj, jak ja dawno nie skakałam na skakance. A chyba powinnam patrząc na jej zalety ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. No proszę tyle zalet w skakance :)

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna sprawa z tą skakanką ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  35. Skakania to super rzecz. :)
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://pasjealifasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś skakałam na skakance i przyznam, że bym do tego wróciła

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja nie przepadam za skakanką. Chyba wolę biegać. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam twoje porady! Naprawdę sie sprawdzają, tą tez musze wypróbować! ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko to prawda, szkoda że skakanie już nie sprawia mi takiej radości jak za dzieciaka. Wtedy skakanka i guma były wszystkim, czego potrzeba do szczęścia:)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny plan działania :) pieknei to zobrazowałas :) pełen podziw ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!