Milion Psów


Kolorowanka to jest to na co długo czekałam, aż w końcu postanowiłam, że to dobry pomysł takową mieć. Dzięki Wydawnictwu Kaktus jestem posiadaczką kolorowanki pod tytułem Milion psów.
Nie jest to typowa kolorowanka dla dzieci, ponieważ ta zawiera dużo szczegółów, więc jest idealna dla młodzieży i osób trochę starszych.
Pozwala się ona zrelaksować, a przy tym pobudzić trochę kreatywność. Mi czasem to pozwala zapomnieć na chwilę o dolegliwościach związanych z brzuchem. Jakoś odkąd przyjechałam z wakacji mam z nim problemy, więc teraz zamiast korzystać z wakacji jeżdżę po lekarzach. Zobaczymy co mi jest... ale wracając do kolorowanki, to jest to świetny sposób na zabicie czasu, ponieważ gdy zacznie się kolorować to ta minuta, którą chcieliście poświęcić zmienia się w dziesięć. 
Więc uważajcie, kolorowanie uzależnia! :)

 
 
 
 
 
 

Daj się ponieść wyobraźni i bądź kreatywny! :)

Mieliście kiedyś takie kolorowanki dla dorosłych? Podobają Wam się?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Nieźle to wygląda ;) Lubię takie kolorowanki, zabijają nudę np. podczas lekcji czy wolnego popołudnia ;)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz te wszystkie kolorowanki są bardzo popularne :) fajna ta opcja z psami :)))

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie też zastanawiam się nad kupnem takiej kolorowanki :)
    http://nalkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham psy jak i rysowanie. Myślę,że byłaby ona dobrym rozwiązaniem dla mnie ;)
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z psami jeszcze nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście żadnej nie miałam, ale akurat tą z psami bardzo chętnie bym przygarnęła :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kolorowanka!super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te kolorowanki, ale niestety nie mam nerwów do takich rzeczy!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję że wszytko się wyjaśni z twoim brzuchem, oby to nie było
    nic poważnego! A co do kolorowanki sama kilka posiadam i bardzo je lubię <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ma dwie kolorowanki: "Tajemny ogród" i "Inwazja bazgrołów". Zastanawiałam się nad kupnem nowej kolorowanki i ta jest na prawdę bardzo fajna :)
    Zapraszam:
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale sporo słyszałam. ;) Fajny sposób np.w podróży.
    Życzę lepszego stanu brzucha.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam jeszcze żadnej kolorowanki, ale to wydaje się bardzo ciekawe <3

    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetna! Bardzo mi się taka marzy, odkąd weszła na nie moda :)

    Fashion blogging by Lissey

    OdpowiedzUsuń
  14. Juz od dawna się przymierzam do kolorowanek dla dorosłych ale jakos żadna nie spełniła moich oczekiwań :D
    Zapraszam do siebie, jak i również na konkurs u mnie na blogu!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Już tyle razy czytałam o tej kolorowance ale zdania nie zmieniam- to nie dla mnie za dużo szczegółów nie miałabym cierpliwości :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też posiadam tą kolorowankę i jestem od niej uzależniona :D jest świetnym sposobem na zabicie czasu ;)
    martyna-semen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dawna szukam takiej idealnej kolorowanki dla siebie, to świetna sprawa! Pierwszy raz widzę taką z milionem psów, haha. Urocza!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kolorowanki! Może wersja z psami rzeczywiście byłaby fajnym pomysłem :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne są te kolorowanki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kolorowanka :) Musze sobie taką kupic :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę, własnie mi przypomniałaś, że ja przecież też mam kolorowankę, a dawno po nią nie chwyciłam. Mimo wszystko bardzo uspokajają mnie takie rzeczy. ;) O tak, potrafi wciągnąć. :D W takim razie zdrowiej, oby było lepiej! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle osób teraz poleca te kolorowanki. Też muszę się w jakieś wreszcie zaopatrzyć :D

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam wiele kolorowanek tego typu i chciała bym taką sobie zakupić, ale boję się, że będzie tylko leżeć ;c

    OdpowiedzUsuń
  24. super *.* wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. juz od dluzszego czasu kupuję co jakis czas takie kolorowanki i gdy się nudzę wyciągam je i potrafię godzinami siedzieć i malowac;) mega kreatywne zajęcia!

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam o niej, ale wolę koty ;3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie posiadam kolorowanki dla dorosłych, ale zastanawiałam się nad jej kupnem.
    Może i kupię ? Lubię kolorować :D
    Życzę powrotu do zdrowia :*


    http://echoo-echo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Przejrzysty wygląd i zdjęcia. Podoba mi się tutaj!♥ Obserwuję, może rewanż?

    Pozdrawiam Last Dream *klikk*

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam w planach sobie kupić te kolorowanki dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam taką ze zwierzętami.
    Zaobserwowałam bloga.
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  31. Psy są cudowne i kolorować je mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za tymi wszystkimi kolorowankami. Sama nie wiem czemu. To chyba nie dla mnie :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam kilka takich kolorowanek i również od wydawnictwa Kaktus :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne są te kolorowanki;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam kolorowanki szczególnie w szkole na zajęciach gdy mam nudne wykłady :D
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam i kazdy komentarz i opinia dot. Bloga jest dla mnie bardzo wazna :) moj blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Aż zachciało mi się coś pokolorować :) Super jest ta kolorowanka, choć "Milion Kotów" podoba mi się bardziej :P
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!