#5 Q&A

Zdjęcia ©WeHeartIt

1. Jak masz na pierwsze, drugie i trzecie imię: Daria, Krystyna, Laura.
2. Ile masz lat: Osiemnaście.
3. Kiedy masz urodziny: 21 kwietnia.
4. Twój znak zodiaku: Byk.
5. Jakie masz zainteresowania: Sport, rysowanie, czytanie książek.


6. Masz jakieś fobie: Arachnofobia i klaustrofobia.
7. Akceptujesz siebie: Nie.
8. Co w sobie najbardziej lubisz: Oczy.
9. Czego w sobie nienawidzisz: Swojego ciała.
10. Jesteś zakochany/a: Nie.
12. Masz jakieś zwierze: Królika.


13. Na co czekasz: Aż w końcu się za siebie wezmę.
14. Jesteś szczęśliwa: Nie.
15. Uprawiasz jakiś sport: W gimnazjum uprawiałam siatkówkę, teraz czasem biegam i trenuje swoje ciało.
16. Okaleczasz się: Nie.
17. Mógłbyś się zmienić dla ukochanej osoby: Tak.
18. Byłaś kiedyś w związku przez internet? Nie.
19. Gdybyś miała do wyboru miłość czy przyjaźń co byś wybrała: Miłość.
20. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską: Tak.
21. Wierzysz w miłość na odległość: Tak.
22. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia: Tak.
23. Wierzysz w przesądy: Nie.
24. Twoje największe marzenie: Jeść i nie tyć.


25. Masz dietę: Tak.
26. Palisz: Nie.
27. Jesteś wredna: Tak.
28. Jakiej muzyki słuchasz: Wszystkiego co wpadnie mi w ucho.
29. Ulubiony cytat: ''People only see the results. They don't see the endless hours spend in the gym working, sweating, screaming.''
30. Ulubiony sport: Siatkówka.


31. Gdzie byłaś za granicą: Nigdy nie byłam.
32. Umiesz pływać: Tak.
33. Łatwo wybaczasz: Zależy komu. Zazwyczaj nie.
34. Do której chodzisz/będziesz chodzić klasy: Trzecia klasa technikum.
35. Jaką książkę ostatnio czytałaś: Prawdziwy cud.


36. Ile miesięcy prowadzisz tumblr: Od maja 2013 r.
37. 5 faktów o Twoim wyglądzie: 1) Jestem wysoka. 2) Mam blond włosy, które zmieniają odcień w lato i zimę. 3) Mam niebiesko-zielone oczy (teraz pojawia się coraz więcej zielonego). 4) Szybko się opalam. 5) Mam cerę typowo trądzikową.
38. Weź jakąkolwiek książkę, otwórz na stronie 57 i podaj trzecie zdanie: ''Ale na dysku jest też nagranie z kamery monitorującej, na którym zarejestrowano atak.''
39. Wymarzony zawód: Kiedyś weterynarz, a teraz nie mam pojęcia.
40. Gdybyś mogła, w jakiej książce/filmie chciałabyś móc żyć: TeenWolf albo jakiś musical.
41. Ostatni sms, którego wysłałaś/eś: Już jestem.
42. Jakich języków się uczysz: Angielski i francuski.
43. Czy kiedykolwiek upadłaś publicznie: Oj tak.
44. Jak nazwiesz swoje przyszłe dzieci: Alan, Eryka, Samanta, Lena, Finn.
45. Umiesz gotować: Potrafię.
46. Jesteś tolerancyjny: W zasadzie to jestem.
47. Leci spadająca gwiazda – myślisz życzenie: Nie.
48. Chcesz mieć tatuaż: Chcę, łapacz snów na przedramieniu, który pojawi się prawdopodobnie w ferie zimowe.


49. Co sądzisz o robieniu sobie tatuaży z imieniem ukochanej osoby: Jedno słowo: głupota.
50. Jakie masz kontakty z rodzicami: Przeciętne.
51. Jesteś uczuciowym człowiekiem: Niestety tak.
52. Jesteś w stanie przeżyć bez internetu: Tak.
53. Jaką piosenkę masz ustawioną na budzik: Nie mam piosenki, mam zwykłą melodię systemową.
54. Chciałabyś coś zmienić w swoim życiu: Wiele rzeczy.
55. Czy uważasz, że każdy zasługuje na drugą szansę: Nie.
56. Jak radzisz sobie z problemami: Nic z nimi nie robię.
57. Łatwo Cie zranić: Nie.
58. Często się uśmiechasz: Bardzo często.
59. Wierzysz w Boga: Nie mam pojęcia...
60. Najlepsza zabawa z dzieciństwa: Chowany po ciemku.
61. Czego nie lubisz w miejscu, w którym mieszkasz: Ciągłych remontów.
62. Co widzisz patrząc przez okno: Boisko.
63. Zakochałaś się kiedykolwiek w swoim przyjacielu: Nigdy.
64. Masz jakieś dziwne nawyki: Zawsze jak robię sobie coś do jedzenia to muszę od razu posprzątać. 
65. Miewałaś myśli samobójcze: Tak.
66. Ile masz kolczyków w całym ciele: 6 kolczyków i 2 tunele.


67. Lubisz tańczyć: Lubię, ale jak nikt nie patrzy, bo się wstydzę.
68. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego: Późna wiosna, ponieważ nie jest wtedy za ciepło ani za zimno.
69. Ile godzin zazwyczaj spisz: 8-9.
70. Czy lubisz, gdy ktoś bawi się Twoimi włosami: Lubię.
71. Czy jest osoba której możesz powiedzieć wszystko: Nie.
72. Co jako pierwsze zauważasz u drugiej osoby: Wygląd i zęby.
73. Szklanka do połowy pełna czy do połowy pusta: Do połowy pełna.
74. Wierzysz w duchy: Nie.

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Ciekawe post, fajnie,że można Cię przez to bliżej poznać ;)
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo z tańczeniem. Zazdroszczę tuneli i kolczyków! Także planuję, ale póki co nie mogę sobie pozwolić. :/ To, czy wybrałabym miłość, czy przyjaźń, jest ciężkim pytaniem, ale myślę, że odpowiedziałabym tak samo.Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. 17 - ale mam nadzieję, że na lepsze ;) Nie warto udawać kogoś, kim się nie jest

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, że pokazałaś więcej siebie na blogu :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Głowa do góry i zaakceptuj siebie :)
    Popatrz na swoje zalety :)
    Jestem ciekawa tych fobii na czym polega ta pierwsza wymieniona :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W przyszłości również mam zamiar rozpocząć naukę języka francuskiego :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś wredna - tak
    hahha nie ma jak szczerość ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi, ja chyba nie potrafiłabym wybrać między przyjaźnią a miłością :/ Za to ja też bywam wredna ;) A tak poza tym więcej wiary w siebie!!!:)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie twoje ciało jest ładne tak jak i ty, zaakceptuj siebie, jesteś młoda, zdrowa i ładna! :) Odważne niektóre pytania ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dużo się o Tobie dowiedziałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo fajnie, że masz tunele. Tez kiedyś chciałam mieć, ale teraz stwierdzam, że chyba by mi nie pasowały :)

    Pozdrawiam velas-blog.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na 27 i 49 odpowiedziałabym tak samo :p Bardzo fajne Q&A.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na kilka pytań odpowiedziałabym tak samo :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne Q&A ;) i łądnie ozdobione zdjęciami ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże, takiego wyglądu bloga to ci może każda minimalistyczna blogerka pozazdrościć! To jest piękne. W jakim programie zrobiony?
    Marzy mi się tyle dziur w uchu :)
    "Twoje największe marzenie: Jeść i nie tyć" - brzmi znajomo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedź 13 - to samo pytanie zadaję sobie codziennie. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo super, tyle czasu czytam twojego bloga ale teraz na prawdę cię poznałam ;)

    Pozdrawiam :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jestem z 21 kwietnia ;D Piona! :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Również mam na trzecie imię Laura i również czekam aż się za siebie wezmę. Głowa do góry, trzeba zacisnąć pięści i powiedzieć sobie, że da się rade! Trzymam za nas kciuki :)

    Buziaki, Sandra
    b-saandra.blogspot.com [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  20. Laura to piękne imię :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Również mam arachnofobię :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Również jestem zodiakalnym bykiem, tyle że z maja :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteśmy podobne :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Można Cię poznać bliżej :) Siatkówka - sport idealny dla mnie :) Też jestem wysoka, ale chciałabym dobić do przynajmniej 182 cm :P




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeść i nie tyć, to także moje marzenie :D Cudownie byłoby móc jeść dużo a nadal wyglądać tak samo dobrze :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie było dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie! 'Jeść i nie tyć' <3 Moje marzenie również :) Nie mogę uwierzyć w to, że mamy XXI wiek a czekolada dalej tuczy:(
    Buziaki!
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. lubie takie posty;) widze ze w kilku kwestiach myslimy podobnie hah;) pozdrawiam!/

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dużo można się o Tobie dowiedzieć .Nie wiem czemu piszesz ,że nie akceptujesz siebie i nienawidzisz swojego ciała. Musisz uwierzyć w to ,że jesteś jedyna w swoim rodzaju, nie ma takiej drugiej osoby na świecie :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie ogarniam chyba nigdy nie ogarnę jak ktoś robi tatuaż z imieniem ' ukochanej osoby ' a potem płacz i ja tego nie chcę..mee..
    blogujzberta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny post, bo można się dużo o tobie dowiedzieć:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post! It's so interesting!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne ! :) bardzo wiele się można o Tobie dowiedzieć :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo można się o tobie dowiedzieć z tego postu :). Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Na kilka pytań odpowiedziałabym tak samo :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne odpowiedzi
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny kolczyk serduszko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!